lutsers die harley rijders

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er zijn meer opties dan een harley :Y
Een naked bike bijvoorbeeld die zijn bijna net zo snel als een supersport :Y
En dan leun je ook niet zover voorover.

Wat is bijna net zo snel? Ligt eraan wie erop zit :]

Maar achterover leunen is er ook niet bij, dan wordt het toch een harley (of goudvleugel).
Ik ken mensen die een harley in de tuin hebben staan als tuin-stoel. Lekker om te zonnen dat brede zadel. Als je hem laat (stationair) lopen is het tegelijkertijd een massage-stoel Zo heerlijk alstie fibreert :Y
Veel vrouwen (be)rijden vaak een harley (of vergelijkbaar japanse namaak) als een grote dildo. Terwijl hun man/vriend zijn kleine friemeltje verbergt door met een superbike rond te scheuren :X
 
Laatst bewerkt:
_O- _O- _O-

Hoewel de mobylette altijd is blijven trekken was mijn eerte brommert een puch met hoog stuur en zweefzadel. En om precies te zijn in 1966.

Vandaar nu die lichte vorm van dementie en de terugval naar een merk als Harley en het zweefzadel verklaart ook het nodige.

Voor de rest kan ik me wel vinden in de analyse. _O-

[serieuse modus]
Toch blijft een supersport trekken. Zojuist weer bij een motorzaak vandaan en dat maakt de keuze niet makkelijk. Blijft moeilijk als je door een blessure van een bepaald soort bike moet afstappen.
Het zweefzadel loopt inderdaad als een rode lijn door je leven. (Mobylette had ook zweefzadel). Zweefzadel = ik wil alleen zijn.
Al gedacht aan een supersport met zweefzadel? Scheelt een ritje naar de Veluwe en de pitbull-leasekosten.
 
Het zweefzadel loopt inderdaad als een rode lijn door je leven. (Mobylette had ook zweefzadel). Zweefzadel = ik wil alleen zijn.
Al gedacht aan een supersport met zweefzadel? Scheelt een ritje naar de Veluwe en de pitbull-leasekosten.

Dat alleen willen zijn klopt alleen mijn vrouw ligt dwars.
Zo wil ze me liever op een toermotor dan op een supersport.
Na het dildo verhaal heb ik een klein vermoeden waarom ze een harley geen slechte keus vind.
 
Dat alleen willen zijn klopt alleen mijn vrouw ligt dwars.
Zo wil ze me liever op een toermotor dan op een supersport.
Na het dildo verhaal heb ik een klein vermoeden waarom ze een harley geen slechte keus vind.
Dildo's zijn natuurlijk ook zonder wielen te koop. Ze zijn ook een stuk energievriendelijker en altijd bedrijfsklaar. Vind ik toch een redelijk argument tegen de Harley en voor de hond.
 
post je even een paar daagjes niet is AH alweer voorbij gekomen.

Hoe heette die 'wet' ook alweer als een topic maar lang genoeg open blijft, dat AH vanzelf langs komt?

Maar goed, iemand nog gelutst afgelopen weekend?
 
AH? Albert Heyn? André Haazes?
Zweefzadel Sportster.
full
 
Ik moet wel zeggen dat het wel lijkt dat als een HD op zn plaat gaat dat het dan bijzonder is.
En als zo een yoghurtbeker met bijpassende lolliekleurenpak op zn plaat gaat dat er niet meer over gepost word, zo gewoon is het :X

Tja, volgens mij is speelt er ook wel een beetje jalouzie mee, al zal niemand dat toegeven...Als ik een mooie Electra-glide zou mogen uitkiezen, zou ik daar ook niet voor bedanken :9~ . Enne voor wegracen zijn die dikke fietsen niet gemaakt, dus een beetje appels/peren-verhaal.
 
Gelukkig is het vrijdag en mag ik van mijn dominante vrouw (waartegen ik niet durf te vertellen dat ik ook iets heb met de buurman) een Cola met chips.

Knap stukje vermakelijke text! herkenbaar! _O- Columnist iets voor jou?
Alleen denk ik dat veel mensen die zich hieraan schuldig maken, het zelf niet door hebben.
 
Laatst bewerkt:
Het journaal nog gezien?

Bij de HD fabrieken hebben ze de stakende werknemers ontslagen. :N

Ik kocht al uit solidariteit geen H-D meer.
Oud ijzer voor zoveel geld verkopen? Kan je de werknemers toch ook wel goed van betalen?
 
Laatst bewerkt:
Tja, volgens mij is speelt er ook wel een beetje jalouzie mee, al zal niemand dat toegeven...Als ik een mooie Electra-glide zou mogen uitkiezen, zou ik daar ook niet voor bedanken :9~ . Enne voor wegracen zijn die dikke fietsen niet gemaakt, dus een beetje appels/peren-verhaal.

Nee, je begrijpt het verkeerd: het gaat erom HOE iemand op zn plaat gaat. Dit plaatje past gewoon lekker bij de vooroordelen.

Voor yoghurtbeker-lutsers die op hun plaat gaan zijn er weer andere Topics...

Btw. Nog een Harley-lutser...
full
 
tuffend achter mijn vrouw op haar harley, op mijn rete snelle harley superglide, door een man en vrouw op 2 van die tupperware gebakkies ingehaald en afgesneden. ze konden het weer eens niet laten, harley-tje pesten. dus terwijl er nog plenty ruimte was om achter mij uit te voegen naar de benzinepomp, moesten de dappere rossi geilers nog net ff voor mijn vrouw. enkele wetten overtredend.
enfin, na een kilometerje of wat kwamen ze er weer aan, gangetje of 170 op het rechte eind. ja, dan kunnen ze wel. net voor de mooie bocht van de a27 naar de a6 bij knooppunt almere.
adviessnelheid in de bocht 70. mevrouw deed het lekker op haar cbr. met wel 90 door de bocht.
ik heb de harley maar ff opgetrokken en ben er met 120 buitenom voorbij gegaan. heb nog ff gezwaaid ook maar kreeg geen reactie.
wat een loosers.
en jullie? aan jullie berichtjes te zien ook allemaal van die dappere rossi look alikes ik-kan-wel-hard-rechtdoor-maar in de bocht durf ik niet zo.
loosers.

wat ik nou van die lutsers vind zijn jullie, zielige mannetjes op tupperware gebakkies die nog geen bougie kunnen vinden.
"meneer motorport, hij doet ut nie meer, kun u er ff naar kijken?"
"ja meneer, voortaan niet meer het kraantje op reserve zetten."
LOL
 
tuffend achter mijn vrouw op haar harley, op mijn rete snelle harley superglide, door een man en vrouw op 2 van die tupperware gebakkies ingehaald en afgesneden. ze konden het weer eens niet laten, harley-tje pesten. dus terwijl er nog plenty ruimte was om achter mij uit te voegen naar de benzinepomp, moesten de dappere rossi geilers nog net ff voor mijn vrouw. enkele wetten overtredend.
enfin, na een kilometerje of wat kwamen ze er weer aan, gangetje of 170 op het rechte eind. ja, dan kunnen ze wel. net voor de mooie bocht van de a27 naar de a6 bij knooppunt almere.
adviessnelheid in de bocht 70. mevrouw deed het lekker op haar cbr. met wel 90 door de bocht.
ik heb de harley maar ff opgetrokken en ben er met 120 buitenom voorbij gegaan. heb nog ff gezwaaid ook maar kreeg geen reactie.
wat een loosers.
en jullie? aan jullie berichtjes te zien ook allemaal van die dappere rossi look alikes ik-kan-wel-hard-rechtdoor-maar in de bocht durf ik niet zo.
loosers.

wat ik nou van die lutsers vind zijn jullie, zielige mannetjes op tupperware gebakkies die nog geen bougie kunnen vinden.
"meneer motorport, hij doet ut nie meer, kun u er ff naar kijken?"
"ja meneer, voortaan niet meer het kraantje op reserve zetten."
LOL

En daar doe je je dan speciaal voor registreren? :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan