lutsers die harley rijders

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooi voorbeeld van inhalen daar waar dat niet kan |(

Ik vind die tweede rijder trouwens ook wel knap bezig... follow the leader... rechtdoor de berm in _O-
 
Proest, das wel een van de meest domme ongelukken....

Waarom rijdt ie in godsnaam rechtdoor ?????
 
Proest, das wel een van de meest domme ongelukken....

Waarom rijdt ie in godsnaam rechtdoor ?????
Dat zat ik me dus ook af te vragen, ja... Waar is die gast in vredesnaam mee bezig. :?

Zou ie schrikken van die bocht naar links en daarom niet meer naar rechts durven sturen, ofzo?
 
Proest, das wel een van de meest domme ongelukken....

Waarom rijdt ie in godsnaam rechtdoor ?????


Waarschijnlijk totaal niet bekend met de weg en had die bocht niet aan zien komen.

Blijft stom om in die bocht in te halen
 
They...they..they're gonna beat our asses............dude lets get outta here!
Whaahahaha die ene denkt dat zij de schuld aan die crash zijn _O- _O- _O-
 
Dat zat ik me dus ook af te vragen, ja... Waar is die gast in vredesnaam mee bezig. :?

Zou ie schrikken van die bocht naar links en daarom niet meer naar rechts durven sturen, ofzo?


Lijkt er ook op dat zijn achterwiel blokkeert. Dus hij glijd gewoon rechtdoor
 
Mooi voorbeeld van inhalen daar waar dat niet kan |(

Ik vind die tweede rijder trouwens ook wel knap bezig... follow the leader... rechtdoor de berm in _O-


Inhalen waar het niet kan?
Met een "normale" motor (zoals je die tegenmoet kwam) had je dat zonder problemen gehaald hoor
 
:^

Die zijn geheel het toppunt met "waarom doen ze dat?"

Beetje normaal mens zou ze auto aan de kant zetten en hulp bieden... :r

Heb je het commentaar goed gehoord, automobilist is bang voor een portie klappen vandaar dat ze er vandoor gaan.

gonna beat our asses, go get out of here.... f**k'in idiot....... meer nodig????
 
Heb je het commentaar goed gehoord, automobilist is bang voor een portie klappen vandaar dat ze er vandoor gaan.
Met het tempo dat die auto daar rijdt zijn ze allang ingehaald door de rest van die Harley's :X

(Oke, oke, van de 10 harleys hebben ze dan nog maar problemen met 2 als ze zijn ingehaald :+ )
 
Lijkt er ook op dat zijn achterwiel blokkeert. Dus hij glijd gewoon rechtdoor
M.a.w. hij schrikt van die bocht, stampt in paniek zijn achterrem in en zeilt zo rechtdoor de bocht uit. Zoiets?

Inhalen waar het niet kan?
Met een "normale" motor (zoals je die tegenmoet kwam) had je dat zonder problemen gehaald hoor
Met deze motoren ook nog wel, denk ik, als ie niet in paniek was geraakt. Probleem is dat ze net voor een bocht naar rechts inhalen. Nul overzicht, dus. Pas op het moment dat ze naast/voorbij de auto zijn, kunnen ze het verdere verloop van de weg zien. Geen handige plaats om in te halen, dus.
 
Inhalen waar het niet kan?
Met een "normale" motor (zoals je die tegenmoet kwam) had je dat zonder problemen gehaald hoor
Wat ik bedoel is: je kunt net zien wat er om de volgende bocht (die naar rechts)aan komt, je komt net een bocht uit en je zit achter een (zo te zien behoorlijk hoge) auto waardoor je de weg niet kunt overzien(dat er niets aankomt kun je nu pas in een later stadium zien op de film) en als je de bocht netjes door wilt zul je dus een deel van de bocht naar links via de linker baan moeten.
Technisch gezien in termen van wendbaarheid mag dat geen probleem zijn (ook niet met een Harley of chopperd) maar qua inzicht vind ik inhalen op dat punt niet het toppunt van een goede keuze. :N
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan