M.A.C. Zandvoort

zeker!
heb heerlijk gereden! :} :}

bandjes vonden het ook erg lekker })



op naar 11 juni *O*
full
 
Ik moet toegeven dat de gallery erg traag opstart. Voorheen werd die geladen terwijl je de pagina aanklikte maar nu gaat ie hem helemaal buiten het zicht van de bezoeker laden en dan pas in beeld tonen. ..
Ik ben (nog niet) handig genoeg om dit op te lossen. -O-
Misschien maar even een tekstje laten zien met "moment geduld, de foto's worden geladen" o.i.d.

Foto's van gisteren staan nog niet online, wordt waarschijnlijk ergens tegen het einde van de week.


Was al druk aan het zoeken ;)
Wacht het met geduld af. *O*
 
was ook van de partij heb zeker wel lekker gereden tot 1 van de laaste rondjes ;( toen kreeg ik toch echt met een highsider te maken ;(
begin nu weer een beetje op te knappen dus hoop er volgende keer gewoon weer bij te zijn ;)
 
was ook van de partij heb zeker wel lekker gereden tot 1 van de laaste rondjes ;( toen kreeg ik toch echt met een highsider te maken ;(
begin nu weer een beetje op te knappen dus hoop er volgende keer gewoon weer bij te zijn ;)

Ik zag je over de baan kruipen, was mooi klote man !
Hoe is het met jou?
En je bike veel schade?
Ik zag hem op de paddock en dacht toen nog van vette bike, die dude heeft er wel werk van gemaakt. Zonde dat je hem neer hebt gelegd. -O-
 
Ik zag je over de baan kruipen, was mooi klote man !
Hoe is het met jou?
En je bike veel schade?
Ik zag hem op de paddock en dacht toen nog van vette bike, die dude heeft er wel werk van gemaakt. Zonde dat je hem neer hebt gelegd. -O-




ja is idd klote ja,
die bike valt mij 100%mee beetje schuifschade aan de kont en top kuip niet eens aan de zijkuip *D en een spiegel gebroken dus dat valt allemaal super mee gelukkig.

en ik ,,tjsa ik loop al drie dagen mank met een zwaar gekneusde pols en schaafplek op m`n ass '( maar verder gaat het elke dag wat beter hoop er gewoon weer bij te zijn de eerst volgende keer :W
 
ik ben ontslagen bij de mac, was een beetje vergeten de contributie over te maken.

nou ja, kom vast nog wel een keer op zandvoort
 
ja is idd klote ja,
die bike valt mij 100%mee beetje schuifschade aan de kont en top kuip niet eens aan de zijkuip *D en een spiegel gebroken dus dat valt allemaal super mee gelukkig.

en ik ,,tjsa ik loop al drie dagen mank met een zwaar gekneusde pols en schaafplek op m`n ass '( maar verder gaat het elke dag wat beter hoop er gewoon weer bij te zijn de eerst volgende keer :W


Beterschap dan maar voor zowel jou als je gixxer.
O enne je had er geen sticker op toch?
 
Was vandaag weer aardig druk!

ook weer wat M-F'ers gespot ;)

foto's staan ook alweer online! :} :} :} lekker snel :)

MACZ20080611093.jpg


MACZ20080611084.jpg



Volgende keer is helaas heel erg ver weg ;( ;(

tot dan :W
 
hee wat leuk zo';n topic :)

was er vorige week ook nog, volgens mij had ik je toen gezien *O* jij bent toch die jonge knul met een Revít pak
HJC Helm met spiegelvizier
zwarte diadora laarzen
Met stalen remleidingen,
die witte undertail
die leuke speciale handvatten
en je rijdt toch een 600 cc :)?


_O-
 
Het circuitjaar van de MAC Zandvoort zit er bijna al weer op.
Foto's van deze winderige avond staan natuurlijk al weer online

www.motorfoto.nl 8-)
 
Was mij idd te winderig. :o ;)
WB moet ook nog eens 180 km rijden voor ene sessie. O-)
 
Yep was erbij was inderdaad hard remmen voor de tarzan, je had de wind goed in je rug..
Was wel lekker rustig dus heerlijk mijn rondjes kunnen maken.

Groene Kawa zx6r nr 787
 
Terug
Bovenaan Onderaan