M-F ers in Ede

Status
Niet open voor verdere reacties.
en hier nog eentje uit harskamp (de buurman van die ene met de speedtriple,maar daar schaam ik me een beetje voor :X )
 
en hier nog eentje uit harskamp (de buurman van die ene met de speedtriple,maar daar schaam ik me een beetje voor :X )
Schamen ? Als je naast hem rijdt bedoel je :9 .Twee Harskampers t,gaat goed daaro met die M-Fers ..Laat mij nou vanouds uit Wekerom komen maar ja ,das ook Ede dussssss...
gr.Driver
 
Ede.... Ede???

Waar the F... ligt dat??

Oh.... wacht effe.... volgens mij zit er een lekkere lunchroom a/d Nassaustraat ofzoiets...

*D

KEISTAD - RULES!! hahahahaha.....
volgens mij zit er een lekkere lunchroom a/d Nassaustraat ofzoiets...

Voor sommige xjr eigenaren wel ja ,trouwens ook voor sommige ex eigenaren bijv. op een oranje bike .
gr.Driver.
Komt Zooorange ook nog naar de Street or Track ?
 
Da´s wel de bedoeling dus neem maar voldoende belegde broodjes mee zou ik zeggen.... voorkeur: rosbief óf tonijnsalade.

Het wordt de 21e.... SUNDAY... BLOODY SUNDAY!!

*D

Ps. Pistoletjes mag ook.... :X
 
Ik woon niet in Ede maar in Heveadorp (ligt tussen Oosterbeek en Renkum in) maar ik rijdt elke week wel een paar keer naar de sloop in Lunteren en dan rijdt ik door ede. Helaas vorige week een boete gehad van de blauwe aasgieren :( .
Ik zat nog te twijfelen om te vluchten (standaardprocedure) maare was spekglad en ik ken daar geen vluchtroutes en ze hadden mijn plaatnummer ook al opgeschreven dus maar braaf stoppen want eerlijkheid duurt het langst O-) , NOT
 
Geen R6 :? Vertel....
full


Zie boven 8-)
 
Ik woon niet in Ede maar in Heveadorp (ligt tussen Oosterbeek en Renkum in) maar ik rijdt elke week wel een paar keer naar de sloop in Lunteren en dan rijdt ik door ede. Helaas vorige week een boete gehad van de blauwe aasgieren :( .
Ik zat nog te twijfelen om te vluchten (standaardprocedure) maare was spekglad en ik ken daar geen vluchtroutes en ze hadden mijn plaatnummer ook al opgeschreven dus maar braaf stoppen want eerlijkheid duurt het langst O-) , NOT
ze zochten mensen uit ede die motor reden en geen brommers..... :9
 
Gisteren ben ik nog in Bennekom geweest.......en wie zag ik daar O.T.B => Rob
Wacht is even ik werd ook wakker in B'kom, verrek mijn huis staat er ook :9
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan