M-F ers in Ede

Status
Niet open voor verdere reacties.

driver

Desert X & Multistrada 1100 S
18 dec 2003
9.238
321
Ede
Arnhem,Nijmegen ,Oost dus nu wil ik het weten ook : Wie hangen er allemaal in de gemeente Ede rond ?
Ikzelf dus in ieder geval da,s eennnnnn. :9
 
Nee dank je, veel te vaak radarcontrole ;)

(vandaag kreeg ik er weer eentje voor de verzameling, geflitst op de provinciale weg Ede-Apeldoorn ;( )
 
Nee dank je, veel te vaak radarcontrole ;)

(vandaag kreeg ik er weer eentje voor de verzameling, geflitst op de provinciale weg Ede-Apeldoorn ;( )
ha,ha :9 dan ben je vast de enigste niet die dat overkomt.
controles genoeg hier dat klopt maar zo te zien ben ik de enigste M-F gebruiker in Ede :(
 
Hier nog een MF-er, Bennekom telt dat ook?
Ligt aan Ede vast toch :9 en is gemeente Ede dus zijn er al twee da,s knap met ruim 100.000 inwoners .Om dan maar te beginnen : Wat heb jij voor motor ?
gr.Driver
 
Hallo, een ervan is een suzuki gsxr, superbike stuur ombouw. Begrijp dat jij xjr rijdt of heb ik het mis?
Heb je goed is een xjr 1200 sp ,en ook nog een Fazer 1000 maar eigenlijk heb ik wel zin in de nieuwe Triumph Speed Triple alleen krijg ik te weinig terug voor de Fazer dus .... ben er nog niet uit eigenlijk wat wijsheid is.
gr Driver.
 
Mmmmhhhh eentje is dus niet genoeg voor jou. Ben bang ook niet voor mij, heb nog een Jawa uit '57, een Duc uit '78 en een Aprilia RSV '00. Suzuki is een 750 uit '92.
Moet zeggen een Speed Triple is ook wel een hele mooie fiets. Vooral het laatste model.
Deze topic al 75 views waarvan 5 van mij en misschien 7 van jou. Laat wel lang op zich wachten zo'n derde MF-er uit deze regio...
 
Mmmmhhhh eentje is dus niet genoeg voor jou. Ben bang ook niet voor mij, heb nog een Jawa uit '57, een Duc uit '78 en een Aprilia RSV '00. Suzuki is een 750 uit '92.
Moet zeggen een Speed Triple is ook wel een hele mooie fiets. Vooral het laatste model.
Deze topic al 75 views waarvan 5 van mij en misschien 7 van jou. Laat wel lang op zich wachten zo'n derde MF-er uit deze regio...
Kijk dat zijn de mensen die van motoren houden ,niet 1 ,niet 2 maar ....heel veel :9 .
Maar dan moet ik jou toch haast wel kennen lijkt me ,Bennekom is niet zo groot dus...
Tsja wat die derde betreft ? ik denk dat wij de enigste M-F ers zijn hier in Ede en omgeving.
Heb net stickers besteld dus binnenkort effe op de kentekenplaat en auto plakken misschien dat ze dat dan zien als ik hier rond rij .
gr.Driver.
 
Zie jouw topic "wat hebben we gereden?"
Ben vanmiddag nog wezen rijden. Kolere, zomerhandschoenen zijn dus echt bedoeld voor de zomer... :(
Lees dat jullie er ook zijn op SOT. zie ik je daar wel. Althans dat is het plan om te gaan. :)
 
Moet toegeven als wij wat nodig hebben, Veenendaal is "for us the place to be".
Je hebt daar dan ook werkelijk alles :)
enne nog gefeli met B
 
Zie jouw topic "wat hebben we gereden?"
Ben vanmiddag nog wezen rijden. Kolere, zomerhandschoenen zijn dus echt bedoeld voor de zomer... :(
Lees dat jullie er ook zijn op SOT. zie ik je daar wel. Althans dat is het plan om te gaan. :)
i.d.d ik heb ook al een paar keer kouwe handen gekregen omdat ik te dunne handschoenen aan had :( .
We staan i.d.d met onze xjr Ownersstand op de S.O.T dus you,re welcome.
Moet je wel effe zeggen wie je bent ofcourse anders weten we het nog niet.
gr.Driver of Arie da,s ook goed.
 
Ede.... Ede???

Waar the F... ligt dat??

Oh.... wacht effe.... volgens mij zit er een lekkere lunchroom a/d Nassaustraat ofzoiets...

*D

KEISTAD - RULES!! hahahahaha.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan