M-F Harley Davidson Topic II

Status
Niet open voor verdere reacties.
helaas werkt dat niet voor een HD alarm. (zit geïntegreerd in de kabelboom via de knipperlicht unit)

Misschien moet de schaar iets groter:

Heggeschaar.jpg



Als je flink knipt zijn al die nare gadgets zo weg, en dan gewoon nieuwe bedrading aanleggen....
 
bij mij zit er geen automatise op , moet 2 x drukken ....
kan ik dat ook niet opzeilen ??
heb eens gehoord dat het ook afkan zonder het kastje , weet hier iemand meer van ?
dan heb je nog de "oude" versie (xxxx-2006)
Het kan via een "code" welke je invoert via je knipperlciht knoppies. Hoe die precies werkt weet ik zo 1 2 3 ook niet maar die code wordt voor de 1e eigenaar ingesteld voor zover ik heb begrepen.
 
het is idd zo'n origineel HD-alarm. Gaat automatisch aan, en om uit te krijgen de FOBsleutelhanger inklikken. Heb ook een keertje zo op Schiphol gestaan, wat een armoe, duurde meer als 20 minuten voor ik 'm weer kon starten _O- niet echt, wil er gewoon van af, dan weet ik tenminste zeker dat ie start!!


Als je op Schiphol je motor stalt en er zit een alarm op dan kan het voorkomen dat je je bike niet kan starten, Duw hem/haar een metertje of 30 verder en dan lukt het wel. Dit heeft te maken met allerlei radioverkeer. Een maat van mij heeft die ook al aan de hand gehad en toen de ANWB gebeld en die kwam met het bovenstaande verhaal. :P
 
Laatst bewerkt:
Als je op Schiphol je motor stalt en er zit een alarm op dan kan het voorkomen dat je je bike niet kan starten, Duw hem/haar een metertje of 30 verder en dan lukt het wel. Dit heeft te allerlei radioverkeer. Een maat van mij heeft die ook al aan de hand gehad en toen de ANWB gebeld en die kwam met het bovenstaande verhaal. :P

In mijn geval was het meer een paar 100 meter duwen voordat ik eindelijk suk6 had,
daar worden wij niet vrolijk van....... B| B|
 
dan heb je nog de "oude" versie (xxxx-2006)
Het kan via een "code" welke je invoert via je knipperlciht knoppies. Hoe die precies werkt weet ik zo 1 2 3 ook niet maar die code wordt voor de 1e eigenaar ingesteld voor zover ik heb begrepen.


De code die gebruikt wordt in de knipperlichten, is bedoeld om je motor zonder de Fob-key toch te kunnen starten. Je kan eenvoudig zelf een 5-cijferige pincode in je knipperlichten programmeren, zodat je altijd je motor kan starten zonder sleutel. Handig als je je Fob-key kwijt raakt op vakantie. :Y Wellicht kun je op deze manier wel je motor starten. Gewoon je pincode in je rechter knipperlicht schakelaar ingeven en met de linker schakelaar ieder cijfer bevestigen ;)
 
zijn er niet veel die buitenkomen met de HD zeker ?

PS , niemand die trow over zadeltassen liggen heeft voor een dyna ?


brrrrrrr ,....durf al amper de parkeerplaats over te steken naar me auto ,.....brrrrrr :+
 
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1936-Harley-Davidson-Knucklehead-Springer-Fork-Leg_W0QQitemZ250548213225QQcmdZViewItemQQptZMotorcycles_Parts_Accessories?hash=item3a55d655e9

wat nou crisis?

|(
 
jongens ,....ik wens jullie alvast allemaal een hele fijne en gezellige kerst toe .....
 
brrrrr ,.....waterkoud in me garage ,......heb nergens geen zin in om wat te doen .....
 
elektrisch ,.....2000 watt ,......lekker voordelig ( voordat 't een beetje te doen is )

vroeger een petrolie-kachel gehad ,....verwarmde beter ,......maar ben een keer onderuit gegaan van de koolmonoxide oid,....kon maar net op tijd naar buiten kruipen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan