M-F Hoe zit dat nou eigenlijk??

Wildfire

Die hard MF'er
13 mrt 2002
307
0
Elst (gld)
Ik ben absoluut nieuw hier. En nou vroeg ik me iets af. Hoe zit dat eigenlijk met die zondag's uitjes van jullie. Is dat gewoon van.. wie mee kan mag mee. Of wat moet ik me daar bij voorstellen. :?

En als het vrij is om mee te gaan. Heeft het zin als je nog niet zoveel ervaring hebt of ben je dan meer een blok aan het been van de anderen?? :]
 
Iedereen is welkom, het is samen uit samen thuis, dus wordt ook rekening gehouden met de langsamen onder ons. En het is meestal hartstikke leuk :]
 
Pas op wat je zegt he!!! Anders ga ik een keer mee en is het dus verplicht MAX 110-120km/u en GEEN snelwegen ;)
Rekening houden met wil nog niet zeggen dat we de snelheid aanpassen. We vertellen je gewoon dat we 50 km verderop wel op je wachten :P
 
Rekening houden met wil nog niet zeggen dat we de snelheid aanpassen. We vertellen je gewoon dat we 50 km verderop wel op je wachten :P

Ja dat ken ik :( GertJan en nog een ander op motoren met meer dan 25kw... hop, weg zijn ze... ik 5 minuten doortuffen met 'hoge' snelheid door de polder, staan ze dus een aantal kilometer verderop op me te wachten ;) Dat is geen leuk gevoel... :)
Ik wacht er wel mee tot ik een ander motorfietsje heb.
 
dat snoeihard rechtuit en remmen enzo is niet zo'n probleem (een blade is niet de traagste fiets) . Het zijn juist de wheelies en de knee-downs waar ik nog niet zo bedreven in ben.

Maargoed ik hou het forum wel in de gaten en als ik tijd heb (ik ben part-time vrijgezel dus tijd zat) dan zien jullie me wel verschijnen.

Wat die burn betrefd. Daar moet ik nog een heel goed over nadenken :?
 
ach patrick.. Misschien kunnen we samen trakteren.. Wil dan ook wel eens mee.. Zo te lezen is het gezellig en zijn er motoren.. Prima voor elkaar dus :)
 
Over welke regio's praten we hier eigenlijk.

Ik zie wel veel Gelderland Xtreme onder pictogrammetjes en dat komt voor mij wel lekker uit, maar hoe zit dat eigenlijk met de rest.
 
Over welke regio's praten we hier eigenlijk.

Ik zie wel veel Gelderland Xtreme onder pictogrammetjes en dat komt voor mij wel lekker uit, maar hoe zit dat eigenlijk met de rest.
Meestal wel ergens in het midden van het land, of wat meer naar westen/zuiden toe.

Plaspoelpolder, de Baars, Ressen, morgen Amsterdam, Hoevelaken. Dat soort plaatsen. :)
 
Ik ben absoluut nieuw hier. En nou vroeg ik me iets af. Hoe zit dat eigenlijk met die zondag's uitjes van jullie. Is dat gewoon van.. wie mee kan mag mee. Of wat moet ik me daar bij voorstellen. :?

En als het vrij is om mee te gaan. Heeft het zin als je nog niet zoveel ervaring hebt of ben je dan meer een blok aan het been van de anderen?? :]
Gewoon komen morgen! Het is erg gezellig en zelfs ik ben met mijn glimrandjes, zonder kneedowns, stoppies of wheelies welkom (dacht ik ;) )
En vergeet 23 maart niet!
 
Gewoon komen morgen! Het is erg gezellig en zelfs ik ben met mijn glimrandjes, zonder kneedowns, stoppies of wheelies welkom (dacht ik ;) )
En vergeet 23 maart niet!

Zal niet lukken.
ik verek van de pijn http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php?id=4266

en volgend weekend moet ik weer eens werken (ja ik ben it'er nee ook die hebben niet altijd vrij in het weekend.)

Is wel lekker trouwens ik heb deze week avond dienst dan ik mooi (mist beter) nog even s'avonds laat klaverblad deil onveilig gaan maken. Het is daar ongeloofelijk rustig s'nachts
 
Als je voor de eerste keer meegaat zijn de gevulde koeken en de koffie voor jouw rekening :+


Wil ik best doen.

In een vorig leven heb ik namelijk bij een esso station gewerkt. zoeen met een bakkerij erin.

Regel ik daar toch gewoon even een volle doos gevulde koeken...... onder een voorwaarde.... skoezie eet op wat de rest niet op krijgt... kleine waarschuwing.... zo'n doos heeft een behoorlijke inhoud. (zeg zo'n 300 stuks).. iemand die scene uit seven gezien waarin die vent zich een beetje het schompes gevreten had.

Niet lullig bedoeld skoezie :}
 
Gewoon komen morgen! Het is erg gezellig en zelfs ik ben met mijn glimrandjes, zonder kneedowns, stoppies of wheelies welkom (dacht ik ;) )
En vergeet 23 maart niet!

Kijk je uit...hebben jullie straks helemaal geen fietsen meer...Als ik dat "dacht ik" lees ;)
 
Op zondag 17 maart 2002 01:41 schreef Wildfire het volgende:en volgend weekend moet ik weer eens werken (ja ik ben it'er nee ook die hebben niet altijd vrij in het weekend.)

Ik ook it'er en ALTIJD vrij in het weekend *D Heb ooit bij de Esso gewerkt en sindsdien heb ik de schruft aan het in het weekend werken :)
 
Kijk je uit...hebben jullie straks helemaal geen fietsen meer...
Fastcruiser is flink :( '( :( '( :( '( :( dat 'ie tot 3 april moet wachten op z'n motor.
Ik ook trouwens want nu kunnen we niet lekker samen gaan :] tenzij hij achterop wil zitten en dat vind 'ie voor langere ritten niet echt geslaagd..
 
Terug
Bovenaan Onderaan