M-F meeting 17-8-2002 vanuit Eindhoven

We mogen wel om 11:00 vertrekken van de Mac Rosmalen wil je om 11:30 in Veenendaal zijn binnen door, of lijkt het alleen maar verder als het is :?

1100 uur vertrkken ja, dat was toch ook de bedoeling :) ik rij er een half uur op binnendoor, misschien nu ietsje langer, maar das niet zon ramp.....de Mc zit toch vol :+
 
Kunnen we er niet beter iets vroeger zijn? kwestie van nie laatst te zijn ofzo? misschien file ergens, .... we hebben geen reserve dan he.
 
Kunnen we er niet beter iets vroeger zijn? kwestie van nie laatst te zijn ofzo? misschien file ergens, .... we hebben geen reserve dan he.

ALs er 90 man komen dan kun je er zeker van zijn dat er altijd iemand te laat is, nix aan te doen....en we hebben toch al gereserveerd bij de Mc :+
 
hoeze gereserveerd? :?
wat heb je dan gezegd? "Hallo, we komen morgenvroeg eventjes met 90 man jullie parking volstampen en hamburgies eten" :}
 
Kunnen we er niet beter iets vroeger zijn? kwestie van nie laatst te zijn ofzo? misschien file ergens, .... we hebben geen reserve dan he.

zal niet meer lukken om nu nog af te spreken om eerder te gaan. Neem aan dat lang niet iedereen die bij de BK vertrekt nog op MF kijkt. Toch lullig als je daar komt en iedereen is al weg. En een kwartiertje later maakt toch niet zo veel uit? Tis tot half 10 licht ;)
 
Wat mij betreft kunnen we ook eerder gaan, maar ik weet idd net of iedereen dit nog leest.

Ik denk dat we het beste gewoon op tijd bij de Burgerking moeten zijn zodat we uiterlijk 10.45u kunnen gaan.

Dan zijn we ook iets eerder in Rosmalen etc.

Dus als iedereen lekker op tijd komt dan is er weinig aan het handje en kunnen we lekker gassen.

Als we worden aangehouden hebben we ook een excuus voor de snelheid. "sorry mijnheer agent, reden we echt zo hard? ja wij hebben honger en willen graag bij de Mac in Veenendaal gaan eten, daar hebben ze zo'n lekkere BigMac's. Die hebben ze nergens anders op de wereld!" :9
 
KNIP....

Dus als iedereen lekker op tijd komt dan is er weinig aan het handje en kunnen we lekker gassen.

KNIP....


Gassen, en ik vanavond lezen dat er op het MF dat er 90 man zijn die geen motor en geen rijbewijs hebben.....

8-)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Moest de brommer nog ophalen bij de dealer, stond daar vanwege de 1000 km beurt. Duurde langer dan gepland, jullie waren dus al weg in Eindhoven '( Maar, ik was net op tijd in Rosmalen :)

Oké. dacht al zoiets! :P
Ben je toch ook maar net oppe tijd geweest dan?
Maarja, beter laat..........dan nooit ! :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan