M-F MegaTour 2008

Status
Niet open voor verdere reacties.
-O- Tsja, dat valt dus precies in de periode dat ik geen vrij kon nemen ... :/

Mijn Hemelvaart trip dreigt nu ook al in het water te vallen (ongelukje met de XJ en een week later door mijn rug gegaan ) '(
Damn! B|
Ik had gelezen dat @nne ná de 21ste zou kunnen en dacht van jou een :^ daarop te hebben gezien, zie nu pas dat jij verderop aangaf niet tussen 18-07 en 02-08 te kunnen..

Maar ja, ervóór kwam voor ons niet echt uit en erna leek ons te laat, we dachten dus goed te zitten. Eerst wilden we er eerst nog een poll op los laten, maar de tijd is kort dus hebben we uiteindelijk voor deze data gekozen, sorry Rob..
 
Hoi, ik ben wel geinteresseerd om mee te gaan. Worden nieuwelingen nog geaccepteerd of moet ik dan eerst een of ander gruwelijk inwijdingsritueel ondergaan?
 
Hoi, ik ben wel geinteresseerd om mee te gaan. Worden nieuwelingen nog geaccepteerd of moet ik dan eerst een of ander gruwelijk inwijdingsritueel ondergaan?
Als je naakt over de camping gaat rennen wel :P maar anders mag je gewoon mee hoor.
 
Hoi, ik ben wel geinteresseerd om mee te gaan. Worden nieuwelingen nog geaccepteerd of moet ik dan eerst een of ander gruwelijk inwijdingsritueel ondergaan?

Mmmm... lastig... even nadenken... tja... eehhh... nieuwelingen... hoe zat dat ook al weer...
Nieuwelingen worden wel geaccepteerd... goed, dat je kost je een rondje drank op de eerste camping... en de tweede... en de derde... verder moet je jezelf inhouden als we bij de BBQ staan... dus niet gelijk al het vleesch opeisen... inwijdingsritueel? Mmmm, zouden we kunnen doen natuurlijk... maar bedenk eens wat... :X

Nah, weet je. Neem je goede humeur mee (naast je begage e.d.)... de benodigde pecunia's en verder zie ik geen problemen... elk jaar komen er een paar bij en vallen er een paar af... de harde kern blijft redelijk compleet... dat zijn er hooguit 10 op de 30... ;)
 
Laatst bewerkt:
Done! Waarmee eigenlijk, weet je dat zelf al :? :)

:N De cbr zowieso niet, die staat te koop en hoop hem dan toch wel verkocht te hebben.
Voorkeur gaat uit naar een all-road, maar heb gelukkig nog even de tijd om naar iets leuks rond te kijken.
Alle tips zijn welkom! *D
 
Laatst bewerkt:
:N De cbr zowieso niet, die staat te koop en hoop hem dan toch wel verkocht te hebben.
Voorkeur gaat uit naar een all-road, maar heb gelukkig nog even de tijd om naar iets leuks rond te kijken.
Alle tips zijn welkom! *D

Wil je een echte 1-cilinder stamper, of liever 2-cilinder... :?
 
:N De cbr zowieso niet, die staat te koop en hoop hem dan toch wel verkocht te hebben.
Voorkeur gaat uit naar een all-road, maar heb gelukkig nog even de tijd om naar iets leuks rond te kijken.
Alle tips zijn welkom! *D
Wat je ook doet, koop niets voordat je een rondje op een Tiger hebt gereden, dat ding is helemaal geweldig alleen kon ik er na drie kwartier echt niet op blijven zitten van de zadelpijn
 
Met zo'n nickname..wat denk je zelf :? _O-

Maar, welkom natuurlijk! *D
:+ :W

Als je naakt over de camping gaat rennen wel :P maar anders mag je gewoon mee hoor.
Dan zal ik ff kijken wat ik ga doen heuheuheuh
ps. al heeft luid swaffelend over de camping rennen wel mijn voorkeur. gaan we ook nog een paar monumenten bezoeken? :+
inwijdingsritueel? Mmmm, zouden we kunnen doen natuurlijk... maar bedenk eens wat.. :X
Weet je wat, laten we dat maar achterwege laten (al zou ik natuurlijk niet klagen als jullie ritueel mijn tentje voor me op willen zetten :+ ).

Nah, weet je. Neem je goede humeur mee (naast je begage e.d.)... de benodigde pecunia's en verder zie ik geen problemen... elk jaar komen er een paar bij en vallen er een paar af... de harde kern blijft redelijk compleet... dat zijn er hooguit 10 op de 30... ;)
Okee dat valt me al 100% mee :P
 
Laatst bewerkt:
Weet je wat, laten we dat maar achterwege laten (al zou ik natuurlijk niet klagen als jullie ritueel mijn tentje voor me op willen zetten :+ ).
Dat willen wij best doen hoor... :)
Nu maar hopen dat jij het niet erg vindt, als de binnentent buiten zit, het grondzijl boven, de stokken door het doek heen steken en we ergens aan de zijkant een opening in het doek hebben gebrand... :+

En geloof me, we hebben een deskundige op het gebied van openingen inbranden... _O-
Okee dat valt me al 100% mee :P

Nou, dan ben je vast geschikt om mee te gaan... :)
 
Dat willen wij best doen hoor... :)
Nu maar hopen dat jij het niet erg vindt, als de binnentent buiten zit, het grondzijl boven, de stokken door het doek heen steken en we ergens aan de zijkant een opening in het doek hebben gebrand... :+

En geloof me, we hebben een deskundige op het gebied van openingen inbranden... _O-
(eerst nog even bekijken of ik het ook dit jaar weer rond kan breien): [me="@nne"]heeft direkt na vorige MegaTour een andere brander aangeschaft.....[/me] O-) *O*
 
Laatst bewerkt:
Een benzinebrander *O* die blijft tenminste branden, overal waar je morst *O*

Alle lampjes uit en je hebt echt een supersfeervol plaatje 8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan