M-F MegaTour 2008

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arckira

MF veteraan
15 jul 2002
12.732
26
..een dorp, bij Utrecht
Beste M-F'ers of MegaTouristen,

De MegaTour van 2008 heeft dan eindelijk vorm gekregen!
Er waren wat obstakels maar die zijn opgelost danwel overwonnen.
Omdat vorig jaar al bleek dat één hele dag snelweg geen voorkeur had, zie de poll van de MegaTour 2007, doen we dat dit keer dus ook niet...maar 't had weinig gescheeld O-)

Samen met Clown683 is dit keer gekozen voor een relatief kort snelweg gedeelte in de aanrijroute op de eerste (donder-)dag zodat we meer plezier kunnen beleven aan het sturen op mooie binnenwegen :]
Op vrijdag en zaterdag kunnen we ons dan helemaal uitleven en zien onze rubbers, zoals gebruikelijk (nou ja, een uitzondering daargelaten..), géén snelweg. Daar komt bij dat een ieder zijn of haar bagage vanaf de eerste camping kan afgeven een onze 'knuffelbeer' Fuck Het Milieu, die met een bagagewagen (..nee, géén bezemwagen, alleen zijn eigen motor gaat er in :+ ..) van camping naar camping zal rijden! Vrouwelijk gezelschap mag zich dan weer wél opgeven om voorin met Jan mee te rijden..voor een slaapplek wordt gezorgd. :P
(..wij zijn niet verantwoordelijk voor enig geestelijk óf lichamelijk letsel..)
Deze bagagewagen is een verhoogde en verlengde Sprinter, beschikbaar gesteld door de eigenaar/directeur van het hele circus, zoals hij zelft zegt. :+
Voor wie het allemaal nog eens terug wil lezen, of zich wil verdiepen in wat zo'n MegaTour nou eigenlijk inhoud, kan in de onderstaande topics wel wat vinden: :z

- MegaTour 2007
- MegaTour 2006
- MegaTour 2005

Altijd makkelijk, een datum. Na lang overleg(?) zijn we uitgekomen op 31 juli t/m 3 augustus. Zoals het er nu voor staat blijven de kosten hetzelfde als bij de vorige editie;
€ 52,50
.

Voor dat geld krijg je:

- 3 overnachtingen op 3 verschillende campings (in een zelf geregeld tentje, dát wel!)
- 3x een fatsoenlijk ontbijt
- 4 dagroutes per email/GPS (die met liefde zijn gemaakt, gecheckt en voorgereden)
- een bagagebus op dag 2 en 3, waardoor je een stuk lichter de bocht om kunt :Y
- een (over)dosis gezelligheid :+
- een ervaring die je niet snel vergeet, heroïsche verhalen en een hoop stuurfun :]

Al met al denken wij dat die €52,50 niet teveel zijn voor 4 dagen leuk sturen. Lunch/avondeten en je drinkgelag komen daar dan wel bij... en we zijn bezig met een mooie afsluiting op camping 3 in de vorm van een BBQ (daarover later meer) ... :) (..thanx voor de tekst 'bro'..)

Campings zijn benaderd en hebben ons nog nooit teleurgesteld. *D (..ook nu niet..)

Dag 1: Utrecht - camping 1 = 420 km (inclusief stukje snelweg..)
Dag 2: camping 1 - camping 2 = 360 374 km (binnendoor)
Dag 3: camping 2 - camping 3 = 359 382 km (binnendoor)
Dag 4: camping 3 - Utrecht = euh, wordt nog over nagedacht :+..staat op papier, moet nog worden gecontroleerd. ;) ..is gereden maar moet nog een keer, vervelende fietsers ook altijd.. B| ..is nagereden en goed bevonden.. 8-)


Deelnemers:

1)* - Arckira - Kawasaki Z750
2)* - Clown683 - Kawasaki Versys
3)* - Spider - Yamaha Fazer
4)* - Eggeater - Kawasaki ZZR1100
5) - Fuck Het Milieu - Mercedes Sprinter + Kawasaki ER6
6)* - superrrjust - Honda Fireblade Fighter
7)* - ScubaRider - Yamaha FJR1300
8)* - Buzzin - Honda NTV 650 Revere
9)* - Nocturna - Quad!..gaat tóch op d'r Bandit..
10)* - V Fred S - Honda VFR800
11)* - Gastrijder - Kawasaki ZZR1200 8-)
12)* - Sheldon - Honda Fireblade Goldswing
13)* - Naaktloper - Honda Hawk
14)* - Ertje650 - NTV/SV
15)* - @nne - Yamaha Diversion
16)* - Fr@nk - Suzuki TL1000
17)* - DarkHelmet - Yamaha Thundercat
18)* - evil kim - een rode gedeukte..Aprilia RSV Mille
19)* - m.doorman - BMW K1200R
20)* - kleintje–b - GV 700 Madura
21)* - banditstreetfighter - Suzuki Bandit1200
22)* - supathaifly - Honda VFR800
23)* - bananeman - KTM 640 LC4
24)* - Lemmy - BMW HP2 Sport

)* - hebben inschrijfformulier teruggestuurd en krijgen dus de route(s)! *D

edit 13 mei: De routes staan grotendeels vast en zien er op papier alvast weer goed uit! :]
Net als bij de editie van 2007 hebben we de routes op gemiddelde lengte weten te houden.

edit 20 mei: De routes zijn gereden en gecontroleerd, de campings definitief vastgelegd de ontbijten zo goed als geregeld (kwestie van definitieve aantal deelnemers doorbellen..) Nu alleen nog even contact opnemen met lokale overheden om wat schoonheidsfoutjes (Umleitungen) op te lossen.. :z

edit 7 juli: De inschrijfformulieren zijn verstuurd, én de helft is meeste zijn al weer retour! Nog een goede 3 weken en dan gaan we op pad :]

edit 21 juli: de inschrijving is gesloten! Dit i.v.m. regelachtige zaken met de campings.

edit 22 juli: bijna alle inschrijfformulieren zijn retour...alleen die van de 'buschauffeur' niet.. -O-

edit 24 juli: de routes zijn verstuurd! *D

edit 30 juli: Er is geen weg meer terug, morgen gaan we op pad! :] :W
 
Laatst bewerkt:
Beste M-F'ers of MegaTouristen,

Omdat vorig jaar al bleek dat één dag snelweg geen voorkeur had, zie de poll van de MegaTour 2007, doen we dat dit keer dus ook niet...maar 't had weinig gescheeld O-)

Zo een lemmet van 30 cm maakt best indruk... B|
Vrouwelijk gezelschap mag zich dan weer wél opgeven om voorin met Jan mee te rijden..voor een slaapplek wordt gezorgd. :P
(..wij zijn niet verantwoordelijk voor enig geestelijk óf lichamelijk letsel..)

_O-









ps... we gaan er voor 'bro'... ;)
 
Ik had al extra een grondanker en sneldrogend beton gekocht om jou een slotje te zetten })
 
Als jullie naar Noord-Noorwegen gaan :Y
tracteer ik de 1e op taart *O*

ben er net geweest....
full

14 -2-2008
 
Nog een sfeerplaatje
full

maar...

megatoer wil ik wel mee, ik zie dat ik die dagen kan.
 
Laatst bewerkt:
Tss!! Ik post ff gooien ze meteen een slotje op het topic!!! B| wat heb ik misdaan :?




:+

quote:
Ertje650 schreef op 21 april 2008 @ 00:34:*D *O* *D *O* *D *O* hij staat er weer!! *D afhankelijk van de datum zal ik er zeker weer bij proberen te gaan zijn!! :P



Weet je het zeker? Want je moet weer minstens 2 maanden je hersens pijnigen om te bedenken met welke motor je gaat deelnemen... ;)

(Dan maar ff creatief Quoten!! :P)

:Y (daar hoef ik nu nog niet over te denken :N is er nog maar 1 die 't doet op het moment :X )
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan