M-F OMA

Lang niet gezien, maar afgelopen weekend was het weer raak. Net als vorig jaar mis/ge-bruikt ze die rode mantel als afleiding. Het waren de bloemen die het deden ;)
full
 
Ik ben voor mijn werk in Dublin, en raad eens wie ik daar tegenkom! Ze heeft zelfs haar eigen bedrijf! :o

13898239.9be5324d.png


En wat zie ik, heeft ze nu toch haar A-tje gehaald? :+
 
Goedmorgen allemaal,
Ondanks dat ik de melding krijg dat dit forum topic al meer dan 30 dagen oud is er altijd wel informatie te vinden voor nieuwelingen zoals ik.
Vroeger een Yamaha 900 gehad maar vanwege auto van de zaak toen weggedaan. Nu 20 jaar later wil ik weer eens wat aanschaffen maar dan in de vorm van een licht woon-werk verkeer max 10 KM enkele reis.
Ik ben namelijk op zoek naar informatie over een Honda FES 250, ik wil er namelijk een aanschaffen vanuit 1998 en daarbij is informatie altijd welkom.
 
Hallo, sorry voor de late reactie. Heel druk op het werk. Mezelf in het kort: Yamaha XTZ660 van 1991 en een BMW F650 GS van 2002 voor woon-werkverkeer ( een 70 km internationale commute België-Nederland). Uitkijkend naar dit forum!

Goedmorgen allemaal,
Ondanks dat ik de melding krijg dat dit forum topic al meer dan 30 dagen oud is er altijd wel informatie te vinden voor nieuwelingen zoals ik.
Vroeger een Yamaha 900 gehad maar vanwege auto van de zaak toen weggedaan. Nu 20 jaar later wil ik weer eens wat aanschaffen maar dan in de vorm van een licht woon-werk verkeer max 10 KM enkele reis.
Ik ben namelijk op zoek naar informatie over een Honda FES 250, ik wil er namelijk een aanschaffen vanuit 1998 en daarbij is informatie altijd welkom.

Les 1 op het internet... lees de OP (OpeningsPost) en bepaal of je post dus hier thuis hoort?
 
Goedmorgen allemaal,
Ondanks dat ik de melding krijg dat dit forum topic al meer dan 30 dagen oud is er altijd wel informatie te vinden voor nieuwelingen zoals ik.

Ja, dit topic heeft echt een schat aan informatie. Het is een van de topics waar ik het meest van heb geleerd op dit forum! :Y
 
@Duderuud onder gesloten topics staat "Hallo Rob RD, dit topic is al meer dan 90 dagen oud. Weet je zeker dat je nog wilt reageren?"

Dat kan toch helemaal niet in gesloten topics?
 
Terug
Bovenaan Onderaan