M-F OMA

Bananeman

MF veteraan
24 jan 2002
37.148
57
Veldhoven (Noord Brabant)
Ik heb ff snel wat nieuws ingebakken wat de laatste tijd al een paar keer ter sprake is gekomen:

De M-F OMA

Ofwel, de Motor-Forum "Ouwe Meuk Alert".

Als je nu wilt replyen in een topic waarvan de laatste reply meer dan 2 weken geleden was krijg je een waarschuwing te zien. Hetzelfde geldt voor de QuickReply, daat komt dan ook een waarschuwing bij te staan.

Je kunt wel gewoon nog posten, maar de OMA is om te voorkomen dat mensen worden gefeliciteerd met hun nieuwe motor die allang weer in puin ligt :)

Zoals gezegd staat de 'limitet' nu op 2 weken, wellicht dat dit in de toekomst wat bijgesteld moet worden. Dat merken we dan vanzelf wel.


Have fun! :)


edit: Oma heeft tegenwoordig haar eigen Motorstek profiel: Motorstek profiel van MF-Oma *D
 
Laatst bewerkt:
LET OP: Dit is een oud topic, de laatste reply was meer dan 14 dagen geleden

Het werkt :) Goed idee trouwens. Kan me herinneren dat Duderuud nog regelmatig gefeliciteerd werd met z'n 'nieuwe' Mille, terwijl hij 'm al maanden had :P
 
Goed gemaakt Banaan.

Ik zou het alleen nog iets opvallender maken, je zult nu nog genoeg figuren hebben die zelfs daar overheen lezen.... misschien fel kleurtje eraan geven?
 
Ik dacht dat poetssloof officieel gepromoveerd was.
 
Goed gemaakt Banaan.

Ik zou het alleen nog iets opvallender maken, je zult nu nog genoeg figuren hebben die zelfs daar overheen lezen.... misschien fel kleurtje eraan geven?
Ik kan er een foto van de M-F OMA zelf bijzetten, misschien dat het dan duidelijk is...?

full
 
L :+ L, ik lig weer in een deuk *D

P.S. vind je vriendin het wel goed dat je die foto van haar hier neerzet, Banaan?
 
Goed bezig Banaan. :}

Als je die foto ff op laat poppen als waarschuwing, denk ik dat het wel duidelijk over komt. :P
 
Ik heb de M-F OMA ook gezien. Zo zag ze eruit:
LET OP: Dit is een oud topic, de laatste reply was meer dan 14 dagen geleden.
Goed idee :}
 
he goed idee :} , soms lees ik wel eens over een datum heen!
 
Kan je dat niet bovenaan het venster zetten, dan valt ie beter op en liefst met een rode balk.
 
Ben benieuwd banaan, lijkt me idd handig voor de niet-zo-ervaren-gebruikers van het MF O-)

keep up de good work.. :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan