M-F op omroep amersfoort

Xtreme R

Die hard MF'er
13 jul 2003
956
0
hoogland
Heb gisteren een stukkie gezien op omroep amersfoort over die gast die vorig jaar is aangereden met de MEGA MEETING
die wilt er werk van maken om de meeting niet door te laten gaan.
Hij zegt omdat er zo veel gestunt wordt en hij niet wilt dat er nog meer gewonden vallen OF NOG ERGER!!!!
 
laat hem maar eens lid worden hier, dan gaan wij de discussie uiteraard niet uit de weg.
Maar ik vraag me af of je zoiets wel kan verbieden eigenlijk :P
 
Meeting :? :? :? welke meeting :? :? :?

Gewoon toeval toch dat we allemaal tegelijk een hamburgertje willen pikken in Veenendaal O-)
 
iemand die het toevallig heeft opgenomen?

Volgens mij was die gast gewoon toeschouwer en moet ie niet zeiken. Wel met je neus vooraan willen staan bij het stunten en dan lopen janken als er een motor tegen die enorme gok van je aanrijdt |(
 
iemand die het toevallig heeft opgenomen?

Volgens mij was die gast gewoon toeschouwer en moet ie niet zeiken. Wel met je neus vooraan willen staan bij het stunten en dan lopen janken als er een motor tegen die enorme gok van je aanrijdt |(
heb het jammer genoeg niet opgenomen.
slaat ook helemaal nergens op
maar de politie was bezig om uit te zoeken of ze de meeting konden verbieden
Ongeluk Mega meeting
 
1 ding is zeker, dr zijn opzeker controles die dag. De heren lezen uiteraard mee.
Maw, niet gek doen ik de buurt, op de a12 gaan ze staan flitsen (thv Veenendaal) en dat stunten kun je beter op een andere (geheime) plek afspreken.
We kunnen natuurlijk ook een meeting bij die goze voor zn deur houden O-)
 
Komt hij lekker snel mee dan..

Een ongeluk is een ongeluk, op een MM of niet.

Vraagt hij geen geld wegens emotionele schade?
 
der zijn meer mac's in de buurt waar we kunnen uitwijken ik maak me er geen zorgen om.
tegen houden doen ze me niet, niet als ik niets verkeerdt doe.
wat dan nog een nachtje cel ben ik nog nooit minder van geworden.
en daarna weer de hand op houden en beuren.
kortom ik maak me niet druk als de rest dat nu ook niet doet zijn we klaar.






L :+ L
 
Bij sommigen is het altijd de schuld van een ander hun treft geen enkele blaam. :Z

De politie weet ervan, die kijken hier ook.
Het gaat al jaren goed, de politie komt zelfs even kijken.

Hij moet niet zeuren
 
De politie weet ervan, die kijken hier ook.
Het gaat al jaren goed, de politie komt zelfs even kijken.
klopt idd, vorig jaar waren ze dr ook

Edit: pepe kwam net met ee ngoeie, hoe weet die gozer dat er weer een mm komt eigenlijk???
 
iemand die het toevallig heeft opgenomen?

Volgens mij was die gast gewoon toeschouwer en moet ie niet zeiken. Wel met je neus vooraan willen staan bij het stunten en dan lopen janken als er een motor tegen die enorme gok van je aanrijdt |(

heb de halve nacht voor de tv gezeten om het op te nemen,
heel fucking omroep amersfoort werd de hele nacht herhaald maar dat dus niet :@
heb het stukje half gezien. ga vanavond wel weer even zitten kijken wat er nog voorbij komt, en komt eind van de week volgens mij een uitgebrijder stuk.

maar dat ongeluk vorrig jaar was volgens mij echt een ongeluk, toen werd er nog niet eens gestunt. een individuele rijder reed weg en raakte daarbij een fiets.
Tis kut maar had net zo goed kunnen gebeuren buiten de meeting om.

Kan omroep amersfoort wel even bellen of wij ook onze kant van het verhaal mogen vertellen maar ben als de dood dat als ik het doe alles verdraait word.
 
maar dat ongeluk vorrig jaar was volgens mij echt een ongeluk, toen werd er nog niet eens gestunt. een individuele rijder reed weg en raakte daarbij een fiets.
Tis kut maar had net zo goed kunnen gebeuren buiten de meeting om.

hij reed wel op z'n achterwiel weg O-)
 
hij reed wel op z'n achterwiel weg O-)

Uhm was vergeten te zeggen dat ik het "gelukkig" niet heb zien gebeuren, maar dat had normaal toch ook kunnen gebeuren :X
wat ik hoorde was het een testritje op een andere fiets, dus ja een foutje is snel gemaakt als je dat vermogen niet gewend ben zit je ineens op 1 wiel :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan