M-F Stickers

Simpelweg, er zijn er (nog steeds) geen. '(
Diegene die ze zouden kunnen laten maken zijn reteduur en voorlopig is er nog niemand met een goedkoper alternatief gekomen.
 
Simpelweg, er zijn er (nog steeds) geen. '(
Diegene die ze zouden kunnen laten maken zijn reteduur en voorlopig is er nog niemand met een goedkoper alternatief gekomen.

Wat vinden we reteduur dan???

Heb ook wel eens aangeboden, weet een zaakje in de buurt, en die vroeg niet zoveel vond ik, maar weet niet meer hoe duur.
 
Graag erg eenvoudig houden, khoud namelijk niet zo van opzichtige stickers. Gewoon motor-forum.nl zoals in de banner, maar dan op transparante achtergrond. :)
 
Hoeft niet zo duur te zijn.
Ik heb voor de CBR van mijn vrouw haar naam uit laten plotten voor op het kuip raampje.
Weet niet meer precies wat het heeft gekost, maar was niet duurder dan een merk stickertje die je in een TT standje koopt.
Dit is overigens plotten, als je het wil laten zeefdrukken in verschillende kleuren dan is dat veel meer werk, en kan het bij een kleine oplage wel duur worden.
 
Graag erg eenvoudig houden, khoud namelijk niet zo van opzichtige stickers. Gewoon motor-forum.nl zoals in de banner, maar dan op transparante achtergrond. :)

Ik zal nog eens vragen, hoe groot moet die sticker zijn. en kleur, en achtergrondkleur??
 
Ik ben momenteel in onderhandeling met een bedrijf die ze kan maken voor niet zo veel en per 100 stuks. (iedereen maakt ze per 1000)

Deze zijn 1,46 Pleuro per stuk, 2 cm hoog en ongeveer 13cm lang.

Nu nog andere maten en lettertypes, en verschillende soorten stickers (plakletters enzooi)

FF geduld nog AUB!
 
Ik ben momenteel in onderhandeling met een bedrijf die ze kan maken voor niet zo veel en per 100 stuks. (iedereen maakt ze per 1000)

Deze zijn 1,46 Pleuro per stuk, 2 cm hoog en ongeveer 13cm lang.

Nu nog andere maten en lettertypes, en verschillende soorten stickers (plakletters enzooi)

FF geduld nog AUB!
Das mooi.
En in welke kleuren worden ze leverbaar :?
 
Ik ben momenteel in onderhandeling met een bedrijf die ze kan maken voor niet zo veel en per 100 stuks. (iedereen maakt ze per 1000)

Deze zijn 1,46 Pleuro per stuk, 2 cm hoog en ongeveer 13cm lang.

Nu nog andere maten en lettertypes, en verschillende soorten stickers (plakletters enzooi)

FF geduld nog AUB!
ff geduld...?
we wachten al een jaar...op die stickers... :?
 
Ik had voor OBT-1 al echte doe-het-zelf-stickers a la Bananeman gemaakt, ben ze echter vergeten op te plakken, darrom ook niet op de pics te zien. Bij OBT2 proberen we het nog eens ... :P
 
Het is en blijft vrijwilligerswerk...

Of kun je niet rijden zonder die stickers? :?

Kan best, maar toen waren er mensen die't meteen wouden doen maar toen te horen kregen dat men het liever zelf doet. Dan mag je verwachten dat dat ietsje sneller gebeurd.
 
Ik vond het wel koel dat op de kart-dag ik helmen zag met mo-fo stickers erop geplakt :)

Volgens mij was dat Schampert...en nog eentje? Weet het niet eens meer eigenlijk.

Ik hoop dat Appie zo snel mogelijk stickers heeft! :)
 
Ik ben momenteel in onderhandeling met een bedrijf die ze kan maken voor niet zo veel en per 100 stuks. (iedereen maakt ze per 1000)

Deze zijn 1,46 Pleuro per stuk, 2 cm hoog en ongeveer 13cm lang.

Nu nog andere maten en lettertypes, en verschillende soorten stickers (plakletters enzooi)

FF geduld nog AUB!

Dat is iig minder dan mijn adres, echter die maakte ze per vel van 50 bij 80.
Afhankelijk van de grote van de sticker, kan je een aantal uit zo'n vel halen.
De sticker word dan 2 kleuren, achtergrond en letter. Kan ook meer kleuren geleverd worden.
Ik wil hem met witte letters en transparante achtergrond.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan