m-f_filmpjes

schamp: je hebt die filmpjes van jezelf toevallig niet in avi divx mpeg of iets dergelijks.
wmv kan ik dus niet editen.
 
mag ik heel eerlijk zijn over dit filmpje
eigen stomme schuld, hoeveel filmpjes ik al niet hiervan gezien heb en hoe vaak dit ook al fout gaat |( |( |(
en toch weer doen ;( ;( ;(

erg zat maar kan helaas geen medeleiden ermee hebben, sorry

Sorry Rico, maar ben het toch met Niels eens, ik zeg niet dat het mij niet kan overkomen, zeg niet dat je niet kan rijden, heb wel medelijden met de slachtoffers, maar heb idd al zeer vele van dit soort filmpjes gezien op internet waardoor ik wel 10 keer kijk in dit soort situaties om zoiets te voorkomen.

Dit heb ik ook tegen Max gezegd en ik moet zeggen, hij heeft ervan geleerd, hij kijkt nu of er iemand dicht achter hem zit als die een stoppie wilt maken en of waarschuwt van te voren.

Nu nog hopen dat jij er ook een beetje van leert, kan ook anders aflopen.

Valt me altijd op dat het toch vaak dezelfde mensen zijn die dit soort dingen overkomt.

Dit is absoluut NIET als een flame bedoelt, maar het seizoen begint weer en het was fijn dat het afgelopen jaar door iedereen in goede gezondheid is afgesloten.
 
Op dinsdag 05 februari 2002 02:16 schreef Gizzmo13 het volgende:
Dit is absoluut NIET als een flame bedoelt, maar het seizoen begint weer en het was fijn dat het afgelopen jaar door iedereen in goede gezondheid is afgesloten.

Ik had anders een niet zo prettig hoestje met oudjaar hoor :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan