m-freaks prijswinnaars filmpje,circuit rijden

homers

MF veteraan
9 aug 2002
2.768
0
Heerde
hi,

Zaterdag 31-7-04 was een dag voor de gixxers om op het circuit van Assen te rijden.
Wij mochten ook rijden nadat motorfreaks.nl ons als twee van de winnaars had uitgeroepen van hun prijsvraag. *D
Voor wie het leuk vindt kan je http://members.chello.nl/e.huiskamp/webRizlacirquitrijden07_04.wmv (hier) (r-muis doel opslaan als..)een 8 mb filmpje d-loaden van hoe de dag in het kort eruit zag :)
 
Dat was een leuk dagje assen!!
Was weer als vanouds met het groepje rijden.
Zaten zo te zien toch leuke beelden bij 8-)
 
Leuke muziek-keuze ook! :)
Ennuh, even patsen:
full

:P
 
Leuk filmpje met goede muziek erbij! :)

Jammer dat bij de 750-ers de snelheidsbeleving er een beetje uit is. Maar volgens mij weten we allemaal wel wat dat in het echt is 8-)
 
Leuk filmpje met goede muziek erbij! :)

Jammer dat bij de 750-ers de snelheidsbeleving er een beetje uit is. Maar volgens mij weten we allemaal wel wat dat in het echt is 8-)
tnx,..

Nou je ziet best wel verschil .Achter mij reed iemand van de ss klasse als een soort van marschall.Je kan zien hoe eenvoudig/relaxed hij remt en hoe makkelijk hij op het rechte stuk naar me toe accelereert.En over de bochten het maar niet te hebben.hij met twee vingers in de neus en ik maar denken dat ik Roberts jr. ben,hehe. ;)

Ennuh, even patsen:
:P
snelle verbinding heb ik he, :P 8-)
8 mb in 1 sec, hoe krijg je dat voor elkaar?
 
wat een wijven snelheid door de ramshoek ;) ;) met zijn allen recht door de bocht...en daar komt het rechte stuk...oja..we mogen gas geven :)
 
Aaaaaaahahahahaha meligheid troef :}

Super heroïsche muziek en dan zo'n gezapig tempootje rijden (ivm)

Mooie meisjes ook '(
 
Terug
Bovenaan Onderaan