M+S LEGOS 3 alarm

lacheman

Rookie
4 dec 2003
4
0
Amsterdam
Ik heb een M+S LEGOS 3 alarm alarm gekocht via motozoom voor mijn zx6r van 2000.
Het monteren wil niet echt lukken.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Heeft iemad het electronisch schema van een zx6r van 2000?

Lacheman

Ik heb hetzelfde alarm op mijn VFR gemonteerd zonder probleem. Maar ik heb het bedradingsschema, en dan wordt alles stukken makkelijker.

Zoek eerst het bedradingsschema, voordat je begint met demonteren moet je al op het schema de functie en kleuren van de draden opgezocht hebben.

Thing

he een thundercat en die heeft al voorberijdingen voor het spyball alarm
dus voor de kniperlichten was het een makie
en toen zat er nog een block met twee draden die door middel van een stekker door gelus zaten en als die weg was starte hij niet meer heb die doorgeknipt en verbonden met de twee blauwe draden ,toen de claxon opgezocht en daar aan heb ik die braune gedaan aan de plus want die was geschakelt ,toen in een ander blok gekeken als ik het kontakt aanzet waar er spaning op kwam en daar heb ik die oranje aan gedaan en de rest spreekt voor zich .
maar weet nu noiet waar de fout zit heb er een werkboek bij waar alles in staat maar volgens mijn is het goed zo .
of zou ik echt helemaal naar het contact slot moeten en daar heel de kabelboom uit de krimpsok moeten halen en dan (waar moet die dan op )
zie jij hier een fout in ???
laat het me alsjeblieft weten want ik kom er zo niet echt meer uit

problemen
als hij op het alarm staat kan ik hem gewoon starten (gaat ook niet af als de sleutel op on staat (hoort wel volgens mij )
en die clacon doet ook niet mee als het alarm af gaat
al heb ik de motor gestart gaat hij gewoon nog op het alarm na 50 sec ???

(meschien woont er iemand in de buurd die me een handje zou willen helpen OMG GORINCHEM dat zou helemaal ssssssuuuuuuper zijn )

Terug
Bovenaan Onderaan