M1 bodykit

dsgn_r

Rookie
17 sep 2006
18
0
Almere
Wat een beetje laat surfen kan opleveren.
Ik ben als MotoGP fan door het dolle heen, deze bodykit is almost the real thing.

Wat info:
bedrijf gevestigd in Portugal genaamd Lacomoto
http://www.lacomoto.com/

maken bodykits voor: R1 04/06, R6 07, en Honda RR

prijs en bodykit set:

Front fairings
Lower fairing
Front mudguard (2 pieces) - Carbon
Tail fairing with road light
Under seat enclosure
Tank cover
Ram Air (2 pieces) - Carbon
Front fairing support (2 pieces) - Carbon
Road lights
Oscillating arm protection - Carbon

€1500,00 extra voor het spuiten en bestickeren
€3538,00 niet gespoten

De R6 bodykit vindt ik het mooist Als ik mijn R1 voor een goed prijsje weg kan doen haal ik zeker een R6 en deze bodykit maar dan wel stickers op de koplampen :)

M1.jpg

original.aspx

original.aspx

original.aspx

original.aspx

full
 
Mooi ding! Maar wat een foeilelijke koplampen! Maar goed ieder z'n smaak! Als je zoiets koopt ben je in ieder geval uniek!
 
Wat een beetje laat surfen kan opleveren.
Ik ben als MotoGP fan door het dolle heen, deze bodykit is almost the real thing.

Wat info:
bedrijf gevestigd in Portugal genaamd Lacomoto
http://www.lacomoto.com/

maken bodykits voor: R1 04/06, R6 07, en Honda RR

prijs en bodykit set:

Front fairings
Lower fairing
Front mudguard (2 pieces) - Carbon
Tail fairing with road light
Under seat enclosure
Tank cover
Ram Air (2 pieces) - Carbon
Front fairing support (2 pieces) - Carbon
Road lights
Oscillating arm protection - Carbon

€1500,00 extra voor het spuiten en bestickeren
€3538,00 niet gespoten

De R6 bodykit vindt ik het mooist Als ik mijn R1 voor een goed prijsje weg kan doen haal ik zeker een R6 en deze bodykit maar dan wel stickers op de koplampen :)

[http://www.lacomoto.com/M1.jpg (afbeelding)]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

http://www.velocitybikes.nl
 
Da's niet mis voor een bodykit, de prijs dan

want van €5000 kun je nog een R6 voor derbij kopen :X
 
Mijn stalen remleidingen zien er precies zo uit ;)
plastieken zijn vaak net wat dikker :Y



Die bestaan niet.
Het is gewapend rubber (erg lelijk, maar op de meeste Japanse motoren toegepast), staalomvochten of Kevlar. Kevlar is net zo dik als staalomvlochten.
 
Bulletproof dus *O*



Rubberen gaan drie jaar mee. Daarna moeten ze formeel vervangen worden. Wat de meeste mensen niet doen...... terecht of onterecht. Maar staat in de onderhoudstabel.
Kevlar en staal gaan je hele leven mee en zijn veel fraaier. En remmen beter/harder omdat de mantel niet meegeeft.
 
Laatst bewerkt:
Rubberen gaan drie jaar mee. Daarna moeten ze formeel vervangen worden. Wat de meeste mensen niet doen...... terecht of onterecht. Maar staat in de onderhoudstabel.
Kevlar en staal gaan je hele leven mee en zijn veel fraaier. En remmen beter/harder omdat de mantel niet meegeeft.

maar kevlars moet je wel vervangen als de buitenlaag barstjes vertoont en er licht doorheen kan... kevlar kan niet zo goed tegen UV licht,en daar gaat het zwak van worden

is ook een stukje duurder dan staal,heb ooit goodridges gehad op m'n rs250
 
maar kevlars moet je wel vervangen als de buitenlaag barstjes vertoont en er licht doorheen kan... kevlar kan niet zo goed tegen UV licht,en daar gaat het zwak van worden

is ook een stukje duurder dan staal,heb ooit goodridges gehad op m'n rs250



Ik heb ze op de Mondial. Maar mijn motoren staan in een donkere garage (heb alle ramen afgeplakt) vanwege de UV straling. Carbon wordt d'r ook geel van.
 
Ik heb ze op de Mondial. Maar mijn motoren staan in een donkere garage (heb alle ramen afgeplakt) vanwege de UV straling. Carbon wordt d'r ook geel van.

heb je ze ook ingepakt in aluminium folie? tegen gevaarlijke radiogolven van aliens om ze te brainwashen :W
 
Leuk alternatief als je kuipschade heb :Y

De een vind replica's helemaal niets. De ander vind het helemaal geweldig. Zelf ben ik ook wel een replica malloot.

Ik zou zeggen: Doen! :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan