M900 spiegels

molly1978

Rookie
29 jan 2004
7
0
sneek
Hallo allemaal,

Ik ben opzoek naar spiegels voor mijn ducati monster.
Het zijn van die kleine spiegeltjes die je op het uiteinde van je handvat bevestigd.
Heb al op verschillende ducati site`s gekeken maar weet niet hoe ik eraan moet komen.
Wie kan mij helpen aan een adresje :}

Groetjes Jannie *D
 
Bar-ends worden ze genoemd. "Bar" als in stuur en "ends" als in einde.
In Amerika rijdt men er veel mee rond. In Duitsland zie je ze ook tamelijk veel.
Ik denk dat ze heel practisch zijn omdat je iig geen ellebogen zult zien. Ik kan ze zelf niet gebruiken, omdat mijn Duc in combinatie met een Superbikestuur dan een breedte van 1,50 (oid) zal gaan krijgen.
 

Hallo allemaal,

Ik ben opzoek naar spiegels voor mijn ducati monster.
Het zijn van die kleine spiegeltjes die je op het uiteinde van je handvat bevestigd.
Heb al op verschillende ducati site`s gekeken maar weet niet hoe ik eraan moet komen.
Wie kan mij helpen aan een adresje :}

Groetjes Jannie *D
Hoi Molly,

Heb je nou een M600 of M900 :?

In het monsterlijstje staat een M600

Groet carfixer


p.s Kijk hier ff...... www.duc-ypi-shop.nl
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,

Ik ben opzoek naar spiegels voor mijn ducati monster.
Het zijn van die kleine spiegeltjes die je op het uiteinde van je handvat bevestigd.
Heb al op verschillende ducati site`s gekeken maar weet niet hoe ik eraan moet komen.
Wie kan mij helpen aan een adresje :}

Groetjes Jannie *D

Ik ben ook op zoek naar bar-ends, heb er leuke gezien op deze site, http://www.italo-shop.com (helaas weer Duitsland)
Dus die van mij gaan eruit, misschien zijn er gegadigden voor Ducati Performance spiegels (zie afbeelding), gaan eruit als set voor 80 euro (winkelwaarde 240 euro)

full
 
Ik heb zelf ook zo´n spiegeltje heb het bij motorport gehaald
Zelf vind ik trouwens een spiegel mooier als twee
En je ziet in een barend geval meer als in twee gewone(geen ellebogen)
Marco moto verkoopt ze trouwens ook
 
Ik vind die bar-end spiegels inderdaad gaaf, wil ze wel eens proberen, heb nu spigels van RoadRacing...ook erg mooi maar vind een stuur het mooist als je er niet te veel op heb, ben alleen bang dat mijn stuur veel te breed wordt...iemand daar ervaring mee??


Patrick MS4s
 
Terug
Bovenaan Onderaan