Maak ik weer mee..

NapO

MF veteraan
25 jun 2001
13.785
149
A.
kom ik uit me werk...ff naar de motor-dealer om ff de speling uit me gashendel te laten halen...zat een paar milimeter in maar net genoeg dat ik het iritant vond.

zo gezegd zo gedaan...

rijd ik weg zie ik net een gozer op rsv mille R opstappen en wegrijden.... :)
we rijden gelijk op uit het centrum van alkmaar, en we draaien alle 2 de ring op...hij zo van BLAAAARRRR BLLAAEERRR, hup ik er achter aan...

aangekomen bij de stoplichten richting heerhugowaard, wij met 3 man voor het stoplicht. R6,Mille en ikkuh... :)

ik kijk die gozer aan op zijn mille, en we dachten hetzelfde is ff kijken wie er sneller is...

GROEN, knal zei fastnappie...brul zei onze mille en de r6 praat ik maar niet over want dat is een speelgoedfiets (t.o.v. mijn bike) wat optrekken betreft. de mille en ik bleven nog over, ik lag dik voor duik ff met een slordige 250 de flauwe bocht in richting de stoplichtjes... :)

me hart bokend van adrenaline zo hard ging het ;)
toen ff binnen door richting geestmerambacht, dat is een 2 baansweg waar je 100 mocht, ik sein naar die gozer, nou draaien aan de kraan...ik liet hem ff voor, want hij moest ff een wheelie maken 3 versnellingen lang :}

hij neer gekomen...ik met mijn vingertje wijzend, van en nu de kraan open...

DOEIIIIII zei ik tegen de miel 200 220 240 270 290 en toen was de weg op....tijd om maar weer is lekker ff in de ankers te knijpen voor het stoplicht. :P

staan we bij het stoplicht zegt ie tegen mij:"goh ik had niet verwacht dat een blackbird zo snel zou zijn"... :)

ik zo:"oh nee" :9

komen we weer vlak bij alkmaar aan, staan er nog 2 fietsen voor het stoplicht, respectievelijk een zxr 750R en een zxr 400, ga ik er naast staan met mister mille, zeg ik zo tegen de gasten, nou jonges kom op ff wedstrijdje...

kijkt die gozer (zxr750R)me aan en zegt ie:"ah nee laat maar je heb een blackbird dat wordt toch niks.... :)

Ok dacht ik...dan moet je hetzelf weten, ik heb ze 5 meter voorsprong gegeven en dacht...nu is het welletjes...

3x schakelen en allemaal weg...HEERLIJK!!!!
wat een geweldige ERVARING>>>LEKKER HAKKEN!!! ongekend!!! :} :} :} :} :} :} :} :} een mooie start van het seizoen zeg ik maar...

zo ik ben uitgetypt en geluld...ik wilde dit gewoon ff met jullie delen.. :)
 
Laatst bewerkt:
kom ik uit me werk...ff naar de motor-dealer om ff de speling uit me gashendel te laten halen...zat een paar milimeter in maar net genoeg dat ik het iritant vond.

zo gezegd zo gedaan...

rijd ik weg zie ik net een gozer op rsv mille R opstappen en wegrijden.... :)
we rijden gelijk op uit het centrum van alkmaar, en we draaien alle 2 de ring op...hij zo van BLAAAARRRR BLLAAEERRR, hup ik er achter aan...

aangekomen bij de stoplichten richting heerhugowaard, wij met 3 man voor het stoplicht. R6,Mille en ikkuh... :)

ik kijk die gozer aan op zijn mille, en we dachten hetzelfde is ff kijken wie er sneller is...

GROEN, knal zei fastnappie...brul zei onze mille en de r6 praat ik maar niet over want dat is een speelgoedfiets (t.o.v. mijn bike) wat optrekken betreft. de mille en ik bleven nog over, ik lag dik voor duik ff met een slordige 250 de flauwe bocht in richting de stoplichtjes... :)

me hart bokend van adrenaline zo hard ging het ;)
toen ff binnen door richting geestmerambacht, dat is een 2 baansweg waar je 100 mocht, ik sein naar die gozer, nou draaien aan de kraan...ik liet hem ff voor, want hij moest ff een wheelie maken 3 versnellingen lang :}

hij neer gekomen...ik met mijn vingertje wijzend, van en nu de kraan open...

DOEIIIIII zei ik tegen de miel 200 220 240 270 290 en toen was de weg op....tijd om maar weer is lekker ff in de ankers te knijpen voor het stoplicht. :P

staan we bij het stoplicht zegt ie tegen mij:"goh ik had niet verwacht dat een blackbird zo snel zou zijn"... :)

ik zo:"oh nee" :9

komen we weer vlak bij alkmaar aan, staan er nog 2 fietsen voor het stoplicht, respectievelijk een zxr 750R en een zxr 400, ga ik er naast staan met mister mille, zeg ik zo tegen de gasten, nou jonges kom op ff wedstrijdje...

kijkt die gozer (zxr750R)me aan en zegt ie:"ah nee laat maar je heb een blackbird dat wordt toch niks.... :)

Ok dacht ik...dan moet je hetzelf weten, ik heb ze 5 meter voorsprong gegeven en dacht...nu is het welletjes...

3x schakelen en allemaal weg...HEERLIJK!!!!
wat een geweldige ERVARING>>>LEKKER HAKKEN!!! ongekend!!! :} :} :} :} :} :} :} :} een mooie start van het seizoen zeg ik maar...

zo ik ben uitgetypt en geluld...ik wilde dit gewoon ff met jullie delen.. :)

En nu maar hopen dat er nergens radar stond.... :?
 
nee dat ga ik ook niet hopen....
anders zijn er een paar fietsen zwaar de lul...
 
hehee...

ik moet wel eerlijk zeggen dat een mille R wel snel is hoor...maar de eerste gear is nog gelijk op...en daarna...is het over met de pret...

ik moet zeggen dat die gozer ook wel vet kon speren hoor....

ik heb m het url van het forum gegeven...
wie weet komt ie een kijkje nemen...

was een toffe gast iig. hopen dat ik m nog een keer tegen kom om ff een stuk te sturen... :)

... en toen werd je wakker? })

nah, geintje, leuk verhaal, kan me voorstellen dat je je King of the Road voelde! :]
 
je weet wel draai je aan je hendel...heb je de eerste 2mm niks...en daarna response van je gas...snappie..

ff kabel bijstellen...maar ik had geen gereedschap bij me dus ik denk laat ik ff naar de dealer rijden...hop binnen 5 min gefixt...

 
Dat zijn inderdaad de betere verhalen :} :} :} ... Dit soort verhalen wil ik hier elke dag wel lezen.

Zo heb ik zelf laatst nog gespeeld met een splinternieuwe Fazer 1000 :+ .

Wij voor het verkeerslicht om rechtsaf de mooie lange oprit voor de snelweg op te draaien (in Best richting Eindhoven). In de bocht reed ik hem dus helemaal zoek, maar toen we daarna uitaccelereerde de snelweg op gaf die gozer een peut gas en was ik dus helemaal nergens meer. Mooi geluidje trouwens een Fazer 1000 die je vol voorbij vliegt ...

Daarna samen weer voor de verkeerslichten en even een veelzeggende grijns uitgewisseld. Ik (op bochtenwerk heb ik geen kind aan je :+ ), hij (zo'n 600 trekt ook voor geen meter :j ).

Daarna trok hij nog een "oeps" wheelie. Was wel grappig om te zien. Die kerel had die Fazer nog niet lang, dat was wel duidelijk.
 
Kom jij nooit eens een ZX12R tegen? 8-)
Ik heb een videoband van Fast Bikes :} testen ze de CBR1100, ZX12R en de GSXR1300. :}
Na een paar minuten zie je de CBR1100 dus niet meer, helaas die redde het niet tegen die twee anderen.
Wil alleen maar zeggen er is altijd baas boven baas. :)
Crawl
 
Kom jij nooit eens een ZX12R tegen? 8-)
Ik heb een videoband van Fast Bikes :} testen ze de CBR1100, ZX12R en de GSXR1300. :}
Na een paar minuten zie je de CBR1100 dus niet meer, helaas die redde het niet tegen die twee anderen.
Wil alleen maar zeggen er is altijd baas boven baas. :)
Crawl

:+ ;)
 
Ach ja hard rechtuit blazen kan iedereen :)

En dat wist die R6 rijder ook, en heeft jullie even lekker laten spelen, met in zijn achterhoofd, als ik jullie in de bochten tegenkom, zie je mijn achterlichtjes :) :) ;) ;)
 
Ach ja hard rechtuit blazen kan iedereen :)

En dat wist die R6 rijder ook, en heeft jullie even lekker laten spelen, met in zijn achterhoofd, als ik jullie in de bochten tegenkom, zie je mijn achterlichtjes :) :) ;) ;)

ABSOLUUT!!!
 
kom ik uit me werk...ff naar de motor-dealer om ff de speling uit me gashendel te laten halen...zat een paar milimeter in maar net genoeg dat ik het iritant vond.

zo gezegd zo gedaan...

rijd ik weg zie ik net een gozer op rsv mille R opstappen en wegrijden.... :)
we rijden gelijk op uit het centrum van alkmaar, en we draaien alle 2 de ring op...hij zo van BLAAAARRRR BLLAAEERRR, hup ik er achter aan...

aangekomen bij de stoplichten richting heerhugowaard, wij met 3 man voor het stoplicht. R6,Mille en ikkuh... :)

ik kijk die gozer aan op zijn mille, en we dachten hetzelfde is ff kijken wie er sneller is...

GROEN, knal zei fastnappie...brul zei onze mille en de r6 praat ik maar niet over want dat is een speelgoedfiets (t.o.v. mijn bike) wat optrekken betreft. de mille en ik bleven nog over, ik lag dik voor duik ff met een slordige 250 de flauwe bocht in richting de stoplichtjes... :)

me hart bokend van adrenaline zo hard ging het ;)
toen ff binnen door richting geestmerambacht, dat is een 2 baansweg waar je 100 mocht, ik sein naar die gozer, nou draaien aan de kraan...ik liet hem ff voor, want hij moest ff een wheelie maken 3 versnellingen lang :}

hij neer gekomen...ik met mijn vingertje wijzend, van en nu de kraan open...

DOEIIIIII zei ik tegen de miel 200 220 240 270 290 en toen was de weg op....tijd om maar weer is lekker ff in de ankers te knijpen voor het stoplicht. :P

staan we bij het stoplicht zegt ie tegen mij:"goh ik had niet verwacht dat een blackbird zo snel zou zijn"... :)

ik zo:"oh nee" :9

komen we weer vlak bij alkmaar aan, staan er nog 2 fietsen voor het stoplicht, respectievelijk een zxr 750R en een zxr 400, ga ik er naast staan met mister mille, zeg ik zo tegen de gasten, nou jonges kom op ff wedstrijdje...

kijkt die gozer (zxr750R)me aan en zegt ie:"ah nee laat maar je heb een blackbird dat wordt toch niks.... :)

Ok dacht ik...dan moet je hetzelf weten, ik heb ze 5 meter voorsprong gegeven en dacht...nu is het welletjes...

3x schakelen en allemaal weg...HEERLIJK!!!!
wat een geweldige ERVARING>>>LEKKER HAKKEN!!! ongekend!!! :} :} :} :} :} :} :} :} een mooie start van het seizoen zeg ik maar...

zo ik ben uitgetypt en geluld...ik wilde dit gewoon ff met jullie delen.. :)
Ik wil ook vol vermogen }) en geen 25 Kw '(
 
Nou, betere opening van het seizoen dan ik....


Maar ja, spelletje tegen blackbird was ik ook
niet begonnen, tot ongeveer 200 km/u gaat
het leuk op zo'n 600 maar dan heeft zo'n
1100 nog wat meer over...
 
JA Lekker knallen met die hap...



maar ik vindt wel je moet sporten met een fiets waarvan het wel een sport = mekaar bij te houden

bedoel een 400 van een 1100 is niet eerlijk ook niet met een voorsprong...

zeg nou eerlijk?
 
JA Lekker knallen met die hap...



maar ik vindt wel je moet sporten met een fiets waarvan het wel een sport = mekaar bij te houden

bedoel een 400 van een 1100 is niet eerlijk ook niet met een voorsprong...

zeg nou eerlijk?

Doet me denken aan een ander topic maanden terug over bromfietsers eruit rijden :+
En dan heb ik het niet over mijn XR!!! :j :( :)

Maar 400 vs 1100 is idd niet eerlijk, alhoewel die 400 wel sneller is als het een bochtige route zou zijn. Behalve op de rechte stukken he.... dan wordt je weer ingehaald door een grote SBB :)
 
JA Lekker knallen met die hap...



maar ik vindt wel je moet sporten met een fiets waarvan het wel een sport = mekaar bij te houden

bedoel een 400 van een 1100 is niet eerlijk ook niet met een voorsprong...

zeg nou eerlijk?
Jawel hoor, me 400tje is sneller dan de BMW 1100cc van m'n vader. })

Die Mille is trouwens erg gaaf :9~
Vandaag ff op zo'n ding gezeten, past me perfect, alleen zo aso duur. :(
 
wat een Joe Bar verhaal, geweldig!

[/img]smiley met duimen omhoog
 
Even voor de goede orde: F.O.R.E. staat voor:
Flying Object Reaching Earth.

[droommodus] mij was tie niet voorbij gekomen [droommodus] :? :z :z :z

Jaren terug op de xj 600 wel een een porsche eruit gereden op de eerste 500 meter....... :] alleen kwam ik toen tot de ontdekking dat mijn voorwiel al een tijdje van de grond was --> 7 kleuren en direct het gas dicht.... porsche voorbij, ik aan de kant.

Is wel heerlijk om met een aantal motoren bij het stoplicht vooraan te staan en ff lekker de gaskraan vol open te gooien. Mjammie! }) })

nog 28 nachtjes slapen en dan :] :] tot dan!
 
Dan heb ik ook nog een leuk Joe Bar verhaal.

Vorig jaar (vrijdag 13 juli om precies te zijn). Met 3 motoren op de terugweg van een circuitdag op Zolder. Op de N265 tussen Son en Breugel en Veghel ging het gas er nog even goed op.

De volgende dag kom ik iemand tegen die toevallig wist dat ik een circuitdag had gedaan. Zegt ie tegen me: "Wat ik gisteren meemaakte toen ik naar E'hoven reed." Ik natuurlijk benieuwd. "Nou," begint hij, "Ik kom daar toch een paar motoren tegen. Ze dachten volgens mij dat ze nog op een circuit waren, de nummers zaten er nog op en volgens mij gingen ze dik over de 200 kph (red: was ca 200). Waren jullie dat toevallig?"
Ik vroeg hem wat voor motoren het waren. Dat had hij zo snel niet kunnen zien, de kleur had hij eigenlijk ook niet kunnen zien. Heb toen maar verteld dat er nog een paar man meer bij ons uit buurt op die circuitdag waren. Gelukkig heeft hij niet zoveel verstand van motoren. In een dorp wordt namelijk nogal veel geluld en geroddeld.
 
Terug
Bovenaan Onderaan