Maak je WOEST bij Woesthoff

Status
Niet open voor verdere reacties.
ff moraal van het verhaal (voor de schoppers onder ons, dat is wanneer je lering uit al die voorgaande onzin moet trekken om teleurstelling te voorkomen :+ ) :

vraag eerst ff na op forum of zoek via MP...

En als je echt iets nodig hebt of denkt het beter te weten (zoals ik dacht) dan ga je naar wegeman, roukama, woesthoff en al die anderen die eerst kijken naar je kleding, dan luisteren of je uit de buurt komt en vervolgens daarop bepalen of de koffie inbegrepen moet zitten in de prijs (of de gehele automaat)...

Mijn clou (voor de schoppers onder ons..de moral van het verhaal...zie hierboven) :
is dat ik van dit soort praktijken gewoon inderdaad kijk naar vraag en aanbod...Alleen bepaal ik of de manier waarop het aanbod wordt gedaan voor mij dan nog interessant is...

Verhalen gaan een eigen leven leiden, en soms is dat maar goed ook.. :X
 
Ik kom al jaren bij Joost(Woesthof), ik heb geen problemen bij hem, okéé de vloer is niet altijd gedwijld, de koffie is er niet, maar als ik dat wil ga ik naar een restaurant, waarvoor ik bij een motorsloop kom zijn gebruikte motor onderdelen en die zijn voor de wat oudere motoren niet overal meer te vinden daar zijn de heren handelaren ook van op de hoogte en passen dan ook de prijs aan.

Take it or leave it, het is niet anders.
 
yep...maar dat wist ie niet, moest ie eerst kijken of ie m nog had, end an wist ie ook niet wat de staat was...

kortom ; kom maar, dan zal ik dat varkentje ff wassen... ;)
 
Startknop van VF750F Interceptor stuk, gebeld met Joost, geen probleem, had ie liggen, Ralfie opgetrommeld, die heeft hem afgehaald, betaald en opgestuurd naar Belgie *D , bij het demonteren schade vastgesteld aan de nieuwe startknop, Joost gebeld, geen probleem, Ralfie kon direct een andere ophalen. :}
btw koste 25€.
 
Ja heeee

hoe zit het nah?

Zijn we nou woest of niet? Kom we printen dit verhaal uit en gaan naar die houthakker ;) En nemen die cubagozer mee ;)

Kan het toch nog gezelllig worden hier...voel me al helemaal weer thuis..




btw: 7 pleuros voor 6 leffe biertjes ..die AH kan ook naar Albert ga Heene..

"Maak je woest bij de AH"
 
Ik wil er al jaren een keertje langs gaan. Gewoon om even te neuzen. Is wel een beetje uit de buurt. Bij Wegman ooit een uitlaat voor mijn 400four gekocht. De oude was tijdens het starten op de accu van de auto lettelijk uitelkaar geploft. De aansluiting van de uitlaat bij de demper was lek. Is door hem heel mooi gelast voor weinig.
 
Chris Wegeman :? De goede man heet Chris Wegman,Ik ben al 10 jaar een tevreden klant van hem,en met mij vele.En in de klei graven en dan 2x de nieuwprijs betalen :?
Oke het mag hier en daar een rommel zijn maar je word er altijd netjes geholpen,en mocht het onderdeel wat je koopt niet passen dan kan je het altijd ruilen of je geld terug krijgen.
En van horen zeggen dat het bij Wegman Motoren erger is als bij Woesthoff :?
Je kan simpel iemands broodwinning via internet wegnemen door dit soort verhalen te laten rouleren :r

Ik heb gewoon een paar slechte ervaringen met de man, ik heb staan graven in de bagger en ik voelde me opgelicht omdat ie zo duur was. Ik had het wel gekocht (60 euro voor een kickstarter) maar 1 maal thuis was ik er zo naar van dat ik meteen weer gebelt heb om hem terug te brengen, maar dat was geen optie. Hij heeft veel, maar weet ook goed wat het kost. Dat is gewoon mijn ervaring, andere hebben dat met Roukama, daar heb ik het weer niet mee. Zo heeft iedereen wat. Het is een forum om ervaringen te delen. Dus vette pech voor hem als er nu niemand meer naar hem toe gaat. Als er meerdere zijn met deze ervaringen dan zal er toch wel iets van waar zijn. Als er echter, meer zijn met goede ervaringen dan heb ik gewoon pech gehad en hem getroffen op een slechte dag of zo.
 
60 euro voor een kickstarter ???? dat slaat echt nergens op...of was het een voor-oorlogs model waar er precies 6 van gemaakt zijn ?? normaal kost dat hooguit 25 euro (met as erbij)..tis een sloperij/demontage bedrijf toch ?? geen rariteitenkabinet-uitverkoop ?
 
Bij woesthoff moet je gewoon onderhandelen, heb er nog geen verkeerde ervaringen gehad.
Kocht voor een kameraad een paar open uitlaatjes voor een shadow 600, vraag prijs was 150 euro. (dingen zagen er echt heel netjes uit)

100 euro geboden, vonden ze te weinig.
Weg gelopen en gezegd dat ik dan wel verder zocht, voordat ik buiten was werd ik al geroepen en had ik ze voor 100 euro.

Als je niet wilt/kunt handelen moet je niet naar een slopert gaan, die jongens meoten ook hun brood verdienen en lachen zich rot om alle figuren die de volle mep betalen. (je betaal mijn korting er gewoon bij)
 
Pffff wát een gepiep zeg... Als je 't te duur vindt, koop je 't niet. Is 't ver weg, bel je ff vantevoren.

Heb zelf alleen maar goede ervaringen bij Woesthoff, overigens. Dure rommel kom je bij elke sloper tegen, goedkope rommel ook.
 
Bij woesthoff moet je gewoon onderhandelen,

Als je niet wilt/kunt handelen moet je niet naar een slopert gaan, die jongens meoten ook hun brood verdienen en lachen zich rot om alle figuren die de volle mep betalen. (je betaal mijn korting er gewoon bij)

Zoals gezegd..dat was dus niet mogelijk..en ben er toch behoorlijk bedreven in...

En gebeld ...ja, vantevoren, kon geen prijs geven..

Dus...ff lezen... :o
 
Oeps..Joop....ge bent boos...maar was een citaat tijdens de BBQ..enneh..je hebt gelijk hoor ; we komen er toch niet uit en iedereen heeft een beetje gelijk..

nogmaals excuus en ook wat betreft bier ; iedereen zijn eigen smaak. :)
 
:^

Laten we dit topic idd maar dichtgooien. Ieder z'n meug idd.

Wbt eurosjopper...Na de 4e proef je het niet meer he? :+
 
A day in the life of CB400F...
Als er echter, meer zijn met goede ervaringen dan heb ik gewoon pech gehad en hem getroffen op een slechte dag of zo.

Waarschijnlijk wel, in sommige dingen is hij wel duur maar het staat je vrij om te onderhandelen of om ergens anders te gaan zoeken. Ik kom vrij vaak bij Chris en zeg ook wel eens nee maar over het algemeen is hij toch wel redelijk met z'n prijzen. De prijs van onderdelen staat echt niet in verhouding tot de aanschafprijs van het gemiddelde brik, integendeel zelfs. Als ik tijdelijk iets speciaals nodig heb om te passen of zoals onlangs om er een malletje van te maken (zijkapjes laverda 750), kan ik het zelfs van z'n prive fiets afschroeven.
 
Heb inderdaad ook al vaker wel goede verhalen over hem gehoord, maar ik zal wel gewoon pech gehad hebben. Was toen ook nog een behoorlijke n00b met het kopen van onderdelen bij een sloper
 
Ik heb trouwens wel eens een bakkie koffie gehad bij Joost :9 .

Zal wel komen omdat Joost en ik volgens roestendoenze precies hetzelfde praten :?



[me]zo, even de stilgevallen discussie weer oprakelen O-) [/me]
 
Ik heb trouwens wel eens een bakkie koffie gehad bij Joost :9 .

Zal wel komen omdat Joost en ik volgens roestendoenze precies hetzelfde praten :?



[me]zo, even de stilgevallen discussie weer oprakelen O-) [/me]


Ik heb er ook al eens koffie gehad, is gewoon een kwestie van vaker komen en min of meer bekenden van elkaar worden.

Maar goed, denk niet dat triaatje en Joost nog vrienden worden. :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan