Maak je WOEST bij Woesthoff

Status
Niet open voor verdere reacties.

triaatje

MF veteraan
7 nov 2002
7.172
0
oosten des lands....
Nou...we zijn weer wat 'verder' ; ben vandaag naar Woesthoff geweest..goeie vent man..schappelijke prijzen, nette zaak, vantevoren koffie :P

Wou mij voor een CB 550 wiel met een nog af te draaien extra schijf 75 euro laten betalen. Veel te weinig MAN !!! Zonder as, spaken verroest van hier tot tokio en een velg die ik niet eens nodig heb met een goede slag erin.

Ik wou 100 geven maar wou ie niet accepteren, toen heb ik maar vanaf gezien


EDIT : Toevoeging ; ik moet mijn bek es een keer houden :X Scuus

EDIT 2 : nu is er voor eenieder wat wils...
 
Laatst bewerkt:
Het is toch vraag een aanbod, en dan kijken of je een prijs kunt overeenkomen en als dat niet zo is gewoon verdergaan naar iemand anders met hetzelfde aanbod ??

Zo boos omdat hij er meer voor vraagt dan dat jij ervoor wil geven??

Op grond hiervan maar vast "ik reken op bijval van vele medebrikkers"..denk niet dat je daarmee echt veel bijval gaat scoren :X :X
 
Aan de hoge kant, maar om hem meteen een oplichter te noemen?

Dan zoek je toch lekker op de particuliere markt, vaak nog genoeg te vinden. :)

edit: Mijn ervaring, altijd met oude liefst gescheurde kleding aan komen, dan betaal je minder ;)
 
Laatst bewerkt:
Nou...we zijn weer wat 'verder' ; ben vandaag naar Woesthoff geweest..goeie vent man..alleen moest ie carbid lusten. wat een @#%&*%^$$@#%$$#%%# OPLICHTER !!!!!!!!!!!! :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

Wou mij voor een aftands CB 550 wiel met een nog af te draaien extra schijf 75 euro laten betalen. Zonder as, spaken verroest van hier tot tokio en een velg die ik niet eens nodig heb meteen goede slag erin.

In 1 woord NOOOOOOOIIIIIIITTTTT meer !! Dacht zeker dat ie mij pootje kon lichten...
En wat een zooi man !! Moest eerst een half uur gaan zoeken in die smerige bende van 'm

Dus : Boycotten die zooi daar, ik reken op bijval van vele medebrikkers...!!!! :]

volgende keer gewoon een brandende peuk in je mondhoek tijdens het onderhandelen over de prijs,moet ie niet hebben dat ie :r eruitvalt als bij jou de mond opengaat van verbazing van zijn prijzen en zijn hele alles met olie besmeurde handel in de fik gaat :+
 
Het is toch vraag een aanbod, en dan kijken of je een prijs kunt overeenkomen en als dat niet zo is gewoon verdergaan naar iemand anders met hetzelfde aanbod ??

Zo boos omdat hij er meer voor vraagt dan dat jij ervoor wil geven??

Op grond hiervan maar vast "ik reken op bijval van vele medebrikkers"..denk niet dat je daarmee echt veel bijval gaat scoren :X :X


Bod ingetrokken :X
 
Laatst bewerkt:
beetje flaauwe reactie va je Tria , je ebnt immers niet verplicht om der iest te kopen .

enne ja je komt van ver , als ik tijd heb rij ik heel nederland af voor mijn spullekes (niet alleen voor de brik )

en ben ook wel eens vele honderde kilometers gereden om weer met lege handen naar huis te gaan

maar om nou gelijk zou te reageren zie ik niet zitten , hij vraagt een prijs , zijn prijs ,
is je je te hoog ,nou houdoe dan , hij is vast en zeker niet de enige handelaar
 
Ach, dan ben je nog nooit bij Chris Wegeman geweest. Daar moet je eerst in de klei graven en dan 2x de nieuwprijs aftikken. Ken Woesthoff verder niet, maar van horen zeggen is Wegeman erger. Maar met Roukama kan ik weer goed overweg
 
Tja, onderhandelen is onderhandelen, hij zegt 75 euro, jij zegt 75 eurocent, en zo kom je tot een prijs :+

Hij is geen oplichter daardoor, het is jouw keuze of je het koopt of niet.

Als jij een ferrari besteld, 100.000 betaald, en vervolgens een fiat panda met een ferrari sticker geleverd krijgt, dan ben je opgelicht. Maar dit is gewoon een beetje misbruik maken van de situatie, en daar is ie nu eenmaal verkoper voor (verkopers zijn nu eenmaal een minderwaardig volkje, tussen de ambtenaren en de advocaten in :+ )
 
Mijn ervaringen zijn heel anders. Best schappelijke prijzen. Niet te duur, maar nou ook niet echt goedkoop. En ja, soms moet je mazzel hebben. Die had jij vandaag blijkbaar niet!

Maar goed, dit is wel heel erg extreem, ik maak me niet woest. Maar ik ga nog wel naar Joost toe voor m'n zooi.
 
Nou...we zijn weer wat 'verder' ; ben vandaag naar Woesthoff geweest..goeie vent man..alleen moest ie carbid lusten. wat een @#%&*%^$$@#%$$#%%# OPLICHTER !!!!!!!!!!!! :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

Wou mij voor een aftands CB 550 wiel met een nog af te draaien extra schijf 75 euro laten betalen. Zonder as, spaken verroest van hier tot tokio en een velg die ik niet eens nodig heb meteen goede slag erin.

In 1 woord NOOOOOOOIIIIIIITTTTT meer !! Dacht zeker dat ie mij pootje kon lichten...
En wat een zooi man !! Moest eerst een half uur gaan zoeken in die smerige bende van 'm

Dus : Boycotten die zooi daar, ik reken op bijval van vele medebrikkers...!!!! :]

Wie komt er ook op een roze fiets naar Woesthoff..? Oeps zei ik dat?

De gouden regel is ...altijd vriendjes worden en stropdas thuis laten en ouwe kloffie aan. En die cuba pet af.



 
Denk ff evaluerend dat het niet zozeer gaat om de prijs hoor mensen, maar om de wijze waarop. Misschien dat ik best wel ff had willen onderhandelen, geen probleem, alleen was het vooral de manier waarop. Ik snap best dat je bij een motorsloop geen net betegelde vloer hoeft te verwachten en een kopje koffie met een koekje, maar waar U niet bij is geweest was ik er op dat ogenblik wel. :X

En het was gewoon onbeschoft. Overigens heb ik geprobeerd om er wat af te krijgen maar daar had hij geen zin in. Dusseh...hoezo handelen en prijs maken. Nee hoor...

Maar goed ; voor mij in elk geval geen woesthoff meer.. :r
 
Denk ff evaluerend dat het niet zozeer gaat om de prijs hoor mensen, maar om de wijze waarop. Misschien dat ik best wel ff had willen onderhandelen, geen probleem, alleen was het vooral de manier waarop. Ik snap best dat je bij een motorsloop geen net betegelde vloer hoeft te verwachten en een kopje koffie met een koekje, maar waar U niet bij is geweest was ik er op dat ogenblik wel. :X

En het was gewoon onbeschoft. Overigens heb ik geprobeerd om er wat af te krijgen maar daar had hij geen zin in. Dusseh...hoezo handelen en prijs maken. Nee hoor...

Maar goed ; voor mij in elk geval geen woesthoff meer.. :r

Ach joh hij had gewoon een kut bui en jij was het slachtoffer.

De volgende keer beter man. Als ik binnenkom in motortenue springt iedereen in de houding en kijkt me link aan. Hoppa grapje en de boel is weer ontspannen.
 


Moet je wel de juiste gebruiken ;)

full
 
Goh.....Was even langs mij gereden in Klarenbeek. We waren er vast wel uitgekomen. (Ik heb ook melisana staan voor afreizers uit Brummen, die via Voorst langs mij komen en de A1 weer opduiken......)


Zozo jij hebt lef..

Word er straks een topic gestart "Trek Rene aan zijn manen" ;) lol
 
IK HEB TOTAAL GEEN PROBLEMEN MET DE BESTE MAN(SCHREEUW UIT.

koop het dan niet

moet je nou altijd gelijk de vinger in je reet om je zin te hebben.

het is en blijft vraag en aan bod

en vooral als je een beetje zuigend overkomt
 
yepp...dacht misschien...wat je ver haalt is lekker. Maareh Rene...Kheb nog ff een schijfke nodig...En die heb jij wel voor een zacht prijke staan als ik zeg dat ik ook nog een tweetal carbpakkingsetjes nodig heb...

@ de rest ; scuzes dat ik zo te keer ging, had het voor mezelf moeten houden..SORRY :X
 
IK HEB TOTAAL GEEN PROBLEMEN MET DE BESTE MAN(SCHREEUW UIT.
>>Heb ook geen probleem met de man, maar met z'n beleid

koop het dan niet
>> HEB ik ook niet gedaan

moet je nou altijd gelijk de vinger in je reet om je zin te hebben.
>>Nee, maar vind jij het wel lekker dan ? ik zou zeggen ...je weet het blijkbaar te vinden :P

het is en blijft vraag en aan bod
>>Daar heb je gelijk in
en vooral als je een beetje zuigend overkomt

Dat snap ik niet helemaal..maar jij bent een kenner... :X

enneh ps... ik heb m'n scuus al aangeboden...kwas van de leg af... ;)
 
yepp...dacht misschien...wat je ver haalt is lekker. Maareh Rene...Kheb nog ff een schijfke nodig...En die heb jij wel voor een zacht prijke staan als ik zeg dat ik ook nog een tweetal carbpakkingsetjes nodig heb...

@ de rest ; scuzes dat ik zo te keer ging, had het voor mezelf moeten houden..SORRY :X


Welnee man ...ram het eruit ....doen we allemaal op zijn tijd.

Kunnen we weer ff lachen om zo'n sappig topic ;)
 
hehe.. dit hele verhaal spoort van kanten meer met al die edits en gewijzigde posts :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan