Maandag 15/7 op de Baars

SilverGixx

MF veteraan
2 feb 2002
1.945
0
Delft
Ik ga als gekke westerling ff kijken op de Baars :)

Ik zal om 15.30uur vertrekken uit Delft.
Heb met Maximum afgesproken elkaar ergens bij Eindhoven/Tilburg ±17.30uur te treffen. Dan ff snacken :r en daarna lekker knallen :} richting de Baars. Ik hoop daar wel en paar maffe M-F ers te treffen want ik rijdt natuurlijk niet voor niets daar naar toe |( |(

M.a.w. wie kan ik daar treffen??? om een uur of 19.30uur????
 
Rico altijd wel :)

**ai hij was me voor**

Maaruh, t mag hoor...maar eerst stofzuigen, honden uitlaten, auto wassen, strijken, vaatwasser uitruimen..... :+
 
Ik moet morgenavond toch naar Udenhout, misschien doek da wel ff op de bike. Kan ik wel even een pitsstop maken.

Anders hoor je me wel met de auto claxoneren
 
stomme vraag, kom er al jaren, wist alleen niet dat het de baars hete. :}

ligt een beetje aan het weer, maar je ziet me wel voorbij gummen
 
Ik ga als gekke westerling ff kijken op de Baars :)

Ik zal om 15.30uur vertrekken uit Delft.
Heb met Maximum afgesproken elkaar ergens bij Eindhoven/Tilburg ±17.30uur te treffen. Dan ff snacken :r en daarna lekker knallen :} richting de Baars. Ik hoop daar wel en paar maffe M-F ers te treffen want ik rijdt natuurlijk niet voor niets daar naar toe |( |(

M.a.w. wie kan ik daar treffen??? om een uur of 19.30uur????

Yep, ben ook van de partij!!!! Vooral om te kijken hoor, dat geef ik toe. Ik neem wel een digitale fotocamera en videocamera mee, dus lekker stunten mannen en vrouwen van het Motor-Forum!!!!
Tot vanavond dan maar weer!!

Groeten,

ZXRené
 
Even voor mijn planning vanavond:
Hoe laat zijn diverse mensen ter plekke of hoe laat gaan de M-F-ers weer naar huis?
 
Is er ook plek voor een een koekblik daaroh? Ik wil wel effe komen kijken samen met een lessende / aanstaande motor-rijder...

Kunnen we evt, een paar leuke filmpjes maken...

Hoe laat gaan juliie die kant op en hoeveel en tot hoe laat en wie???????? ;)

(Als we het kunnen vinden, ben er nog nooit geweest namelijk...)
 
Laatst bewerkt:
Ik kom vanavond ook wel even.

Ik zie wel dat de baars landelijke bekendheid krijgt.
Het moet natuurlijk niet al te druk worden want dan zullen er wel wat mannen in het blauw komen om de pret te bederven.

Voor degene die nog niet weten hoe je er precies moet komen.
N65 Tilburg-Den Bosch of natuurlijk Den bosch-Tilburg Afslag Tilburg Noord. Boven op het viaduct staat het als het goed is al vol met motors.
Kan niet missen.

Tot vanavond.
 
Terug
Bovenaan Onderaan