Maandag 23 juni Nordschleife

Saimonie

MF'er
9 jul 2002
249
0
Amsterdam
De baan is vanaf 13.00 geopend, wie gaat er mee? :]


[*]Fast Forward
[*]Blade10
[*]Saimonie


Op verzoek van The Green Flash wie gaan er op zondag??

[*]Dexter :9
[*]The Green Flash
[*]Fabian - hij is er al :X
[*]Blade10 :?
 
Laatst bewerkt:
Owwwwwwww ik zie dat ik te serieus wordt genomen.....sorry!
Ik moet helaas werken maandag.
Ik heb die Do en Vr al vrij genomen ivm de TT en die Ma en Di erop ook ivm met Zolder.

Helaasssssssssss
 
Als het weer meezit en Sjako meerijd :? kom ik wel kijken (Foto'tje - fillempie.... Mits ik vrij kan krijgen ( 3 voorwaarden die makkelijk moeten kunnen voldaan )

Wie regelt het goeie weer?
 
Als het weer meezit en RobRD meerijd kom ik wel kijken (Foto'tje - fillempie.... Mits ik vrij kan krijgen ( 3 voorwaarden die makkelijk moeten kunnen voldaan )

Wie regelt het goeie weer?
 
Ik ga ook...........alleen niet met de motor '(
Ga met een maat mee in de Lotus!
 
Al tijden wil ik mijn vuurdoop op de Ring hebben. Helaas is de Ring soms meedogenloos en het bewijs hiervan is nog heel vers (PaulR1) :(
Maar dat weerhoud me er toch niet van om toch een keer heen te gaan. Tot nu toe is het er niet van gekomen. Maar misschien nu wel ;) Ik mot alleen een pokke end rijden en die snelweg kilometers zijn nou niet altijd de mooiste.

Mot nog wel vrij nemen, maar ik wil wel mee...... :9~

V-twin greetz.
 
Ff het weer afwachten, zoals het er nu naar uit ziet is zondag goed weer en maandag minder. Het lijkt me dan beter zondag maar te gaan en maandag uit te slapen :Z .
zondag is DEXTER er okk :9 :9
wie gaan er dan zondag en vertrekken jullie weer van af de mac in nederweert??
en gaan we dan weer over de b258 ??
mischien ga ik dan ook wel mee met nog een stel maten van me,die hebben de ring ook nog nooit gezien.
laat ff weten mensen wie er dan zondag gaan,en wie de weg weet[ff een lijstje maken?].
bart ga jij ook?? jij weet ook de weg toch??over de b258 :9
nou laat maar horen mensen :Z het is zo zondag :} :} :}
 
Snik ;( ;( ;(
Het weer ziet er inderdaad bar slecht uit voor maandag, ik ga Blade10 zijn advies opvolgen en maar uitslapen........jammer, ik had er zo'n zin in.......of zullen de weergoden eens een keer gek doen?? :)

Voor degenen die zondag gaan, héél véél plezier :] en hou alles heel!
Ik kan niet en ik wil sowieso (nog) niet in de weekenden rijden vanwege mijn onervarenheid met de drukte op de Ring.

Tot de volgende keer, ajuuuuu............ zonder paraplu!
 
Ik zou graag zijn gegaan...want ik moet mn jaarkaart er wel uit zien te halen he :9 maar ik heb een heeeel druk weekend voor de boeg met erg weinig slaap...dus deze keer pas ik, volgende keer ben ik er weer bij :)
 
Op donderdag 19 juni 2003 13:14 schreef Maximum het volgende:
Ik zou graag zijn gegaan...want ik moet mn jaarkaart er wel uit zien te halen he :9 maar ik heb een heeeel druk weekend voor de boeg met erg weinig slaap...dus deze keer pas ik, volgende keer ben ik er weer bij :)

:^

 
Terug
Bovenaan Onderaan