Maandag 9 augustus afrijden..

DaveXR

Die hard MF'er
22 mrt 2004
933
0
Bunde
Eindelijk is het dan zover, maandag 9 augustus moet ik afrijden.
Theorie heb ik in 1x gehaald met 2 fouten, bijzondere verrichtingen heb ik gehaald in 1x met 6 van de 7 goed. Ben benieuwd hoe het afrijden me gaat verlopen...

Ik heb morgen nog een les van 2 uur, en maandag voor het afrijden nog 2 uur les, en dan meteen afrijden. Gelukkig ben ik dan al wat warmgereden, want ik maak de meeste fouten aan het begin van de les...

Ik ga morgen proberen zeer goed mijn best te doen, en maandag ook, en dan maandag bij het afrijden al helemaal!

Duim voor mij, ik kan het wel gebruiken! Haha, ik hoop echt dat ik het haal, kan ik lekker rijden op mijn ZXR 750 (dan wel 25kw :P ). Maandag word het echt FUCKING heet, dus dat is wel klote aan 1 kant, te heet is ook weer niet lekker om af te rijden, maarjah. Als ik het maar haal dan was het alles wel waard.

Duim voor me!! :]
 
Heel veel succes!!!

Maar is 2 uur lessen niet erg veel zo vlak voor je examen? (zeker met die hitte)
Je moet natuurlijk wel scherp zijn op het beslissende moment.

Ik hoop dat je slaagt en dan lekker :] maar. :9
 
Ik heb vandaag nog 2 uur les gehad, en ff gekeken, idd ik heb maar 1 uurtje les voor mijn examen en maandag om half 11 examen geloof ik.

Vandaag ging alles heel goed op 1 ding na, bij een gevaarlijke kruising verleende ik geen voorrang... STOM STOM STOM maarja, op dat ene ding na ging alles goed!

Ik had gevraagd of ik nog andere dingen fout deed waar ik op kon zakken, hij zei van nee, als je maar goed voor je kijkt, en wat beter op de borden let moet het lukken.

DUSSS ben heeeel erg benieuwd maandag!!! Kheb geen lessen meer tot maandag...
 
1 uur les is idd beter, denk ik. Dit gaat dus zeker goed komen.
Heel veel succes en ik lees het maandag wel.
 
lukt je wel. Als je BV al goed deed en theorie lekker in 1 keer...dan gaat wel goed. Kan je na maandag lekker :9~
 
Ik ga heel erg duimen voor je. Werk altijd voor iedereen!
 
suc6 en met 'fucking' heet weer ben ik ook afgereden 4 jaar terug, geen probleem dus, gewoon het gas erop houden.
 
Heel veel succes!!!

Maar is 2 uur lessen niet erg veel zo vlak voor je examen? (zeker met die hitte)
Je kan toch gewoon lessen met korte broek, hempie en slippers, en voor het examen je eigen omkleden :?


:P :9


Succes morgen!! *D


[me]Heeft ook 1 uur les gehad voor zijn examen[/me]
 
of hij is t aan t vieren....

full
 
:( :( :( :( :(

Gezakt!

Echt mega dom hoe alles is gebeurd.

Bijvoorbeeld bij het invoegen op de autoweg zegtie zo:"schrok je van die auto?"
Ik:"uhh nee, die had ik allang gezien"

Het was namelijk zo, ik wou invoegen op de autoweg maar er zat een auto naast me en ik reed netjes 120 om in te voegen, maar er zat ook weer een auto daar vlak voor. Ik kon er wel tussen maar was makkelijker om ff te wachten en aan te geven dat ik wou invoegen en kijken of die auto even het gas los liet. Maar nee deed ie niet dus ik gaf gas en voegde in.

Vraagt de examinator of ik bang ben :? Dus ik zeg nee ik wou invoegen maar hij bleef naast me rijden dus heb ik maar gas gegeven en ben ik daarvoor ingevoegd.

Hij zo:"dat heb je mooi gezegd, hij bleef naast jou rijden :? Dat is helemaal niet waar jij bleef naast hem rijden!" Najah tzal wel aan mij liggen maar de bedoeling was om te kijken of hij ruimte maakte voor mij, dan blijft ie toch naast mij rijden en ik niet naast hem maarjah.

En ik had 1 zijstraat gemist, dus reed ik verkeerd. Beginnen ze daar over te zeike, jah je mist een zijstraat, dus je zal wel niet goed kijken want je hebt geen autorijbewijs (ik wist btw niet dat dit iets is waar je ze op laten zakken, maar ze doen het wel!).

En dan zegtie:"oww dan begrijp ik de rest van de foutjes ook wel, je hebt nog geen rijbewijs. Jah te weinig inzicht daardoor, helaas".

En daarna zei die instructeur weer op de rijschool:"Hoeveel lessen heb je alweer gehad?" Ik:"10 he". Hij:"owww das ook veel te weinig voor iemand zonder rijbewijs".

Ik d8 echt jij stomme mongool, als je 10 te weinig vind waarom geef je ze me dan?? Ik ben 9 juni afgereden voor bijzondere verrichtingen, ben 9 augustus op gegaan voor verkeersdeelneming, en die nerd zegt dus precies 2 maanden later dat 10 lessen te min waren :( |( Toen had ik echt zo iets van OMG waar ben ik beland.

En nu kan ik pas 22 september afrijden door zoeen fout eigenlijk omdat hun me achteraf te weinig lessen hebben gegeven! :( gvd :( :(

Maar ik reed voor me gevoel erg lekker, en hij zei ook:"je kan wel zien dat je kan rijden, rijden doe je erg goed, je kan prima met de motor omgaan, maar je mist nog eens een bord".

Ik d8 echt gvd :(

22 september dan maar weer :( 6weken :(
 

Balen :(
Hij zo:"dat heb je mooi gezegd, hij bleef naast jou rijden :? Dat is helemaal niet waar jij bleef naast hem rijden!" Najah tzal wel aan mij liggen maar de bedoeling was om te kijken of hij ruimte maakte voor mij, dan blijft ie toch naast mij rijden en ik niet naast hem maarjah.
De examinator heeft hier een punt. Invoegend verkeer dient voorrang te verlenen aan het verkeer op de hoofdrijbaan. Anders gezegd, invoegen is jouw probleem en jij moet het oplossen. Gas erop en er voor invoegen, of even inhouden en erachter invoegen. Bij het laatste wel gaan inhalen als je achter een langzaam geval zit.

En ik had 1 zijstraat gemist, dus reed ik verkeerd. Beginnen ze daar over te zeike, jah je mist een zijstraat, dus je zal wel niet goed kijken want je hebt geen autorijbewijs (ik wist btw niet dat dit iets is waar je ze op laten zakken, maar ze doen het wel!).
Lullig, maar niet geheel onbelangrijk. Kan namelijk verkeer uit zo'n zijweg komen.

En dan zegtie:"oww dan begrijp ik de rest van de foutjes ook wel, je hebt nog geen rijbewijs. Jah te weinig inzicht daardoor, helaas".
Er zijn er genoeg die wel een rijbewijs hebben en toch geen inzicht. :) En inzicht komt inderdaad met de jaren. Hoe meer je rijdt, hoe meer je fouten ziet ziet aankomen. Een hoed boven de stoel zien uitsteken is zo iets... :+
En daarna zei die instructeur weer op de rijschool:"Hoeveel lessen heb je alweer gehad?" Ik:"10 he". Hij:"owww das ook veel te weinig voor iemand zonder rijbewijs".

Ik d8 echt jij stomme mongool, als je 10 te weinig vind waarom geef je ze me dan?? Ik ben 9 juni afgereden voor bijzondere verrichtingen, ben 9 augustus op gegaan voor verkeersdeelneming, en die nerd zegt dus precies 2 maanden later dat 10 lessen te min waren :( |( Toen had ik echt zo iets van OMG waar ben ik beland.
Dat is dus een fout van je instucteur / rijschool. Zoiets moet ie vantevoren aangeven, niet achteraf. Andere rijschool een optie?
Maar ik reed voor me gevoel erg lekker, en hij zei ook:"je kan wel zien dat je kan rijden, rijden doe je erg goed, je kan prima met de motor omgaan, maar je mist nog eens een bord".
Vasthouden dat gevoel!
Ik d8 echt gvd :(
Dit gevoel niet vasthouden :P
22 september dan maar weer :( 6weken :(
Vind ik opzich nog redelijk snel.

Succes alvast voor de volgende keer.
 
Zwaar balen,zeg '(

Maar nu nog een paar lessen (is tenslotte ook :] ) en dan 22 sept gewoon dat papiertje halen.

Bovendien zou je toch verwachten dat je instructeur je inschat op de manier van rijden, dus het smoesje van "ja, 10 lessen is wel wat weinig" vind ik gewoon gel*l.
 
KLOTE voor je!!! mja, der is nu weinig meer aan te doen.... de volgende keer slaag je gewoon!

en 10 lessen te weinig voor iemand zonder ander rijbewijs? ik heb er ook maar 10 gehad....
 
Terug
Bovenaan Onderaan