maandag (echte) circuitdag zolder

Crashing Biggel

MF veteraan
18 jun 2001
1.231
5
Oisterwijk
wie gaat er maandag ook naar zolder voor wat ongeremd en inhaal toegestaan (en toeschouwers toegankelijk) gaasssuuuuu
ik ben er samen met een paar van me klanten
en als je perse wilt dan kun je je eigen op het laatst nog wel aan melden denk ik
se ya monday
 
heuu maandag ohja maandag eeuuu ja ja ik zal eens kijken moet wel eem helm mee nemen of zou michiel z'n 998R in de bus kunnen maar ik zal wel aan kees vragen tot morgen en halee
 
Bij Geboers zat ut toch vol!!!!!!
Ennuh moet de nacht ervoor werken :(
Maar ik kom iig. 's middags kijken, vriend van me rijdt er ook!
Cu
8-)
 
Hoi! Ik weet niet waar het over gaat, maar ik zie Zolder staan... dusse.. ik reageer maar even, maar misschien wel over heel iets anders....
Op 15 en 16 juni is er een stuntdag op het circuit in Zolder, met allerlei grote namen! Ik ga er heen in elk geval!
 
Op vrijdag 10 mei 2002 23:50 schreef Mar1tin het volgende:
Bij Geboers zat ut toch vol!!!!!!
Ennuh moet de nacht ervoor werken :(
Maar ik kom iig. 's middags kijken, vriend van me rijdt er ook!
Cu
8-)

Yep, wezen kijken! :} :]
Maaruh.......ook "s"tiekum" meegereden! :] :P
Beetje voorgereden voor vriend van me, ging wel lekker.....net boven de 2 minuten :} ,netjes voor iemand die bijna een jaar niet gereden heeft i.v.m. het total neerlaten van z'n R1 !

Ennuh RBM.......... :} :} :} ........1.46,41 voor jou geklokt!!!!!! :}
En tering....wat klinkt dat ding van jou gaafffff!
Cu next time :]
 
Yep, wezen kijken! :} :]
Maaruh.......ook "s"tiekum" meegereden! :] :P
Beetje voorgereden voor vriend van me, ging wel lekker.....net boven de 2 minuten :} ,netjes voor iemand die bijna een jaar niet gereden heeft i.v.m. het total neerlaten van z'n R1 !

Ennuh RBM.......... :} :} :} ........1.46,41 voor jou geklokt!!!!!! :}
En tering....wat klinkt dat ding van jou gaafffff!
Cu next time :]
Heb je Frank bedankt voor zijn stuurdemper :?
Ennuh reed RBM met zijn originele uitlaten dan :?
Kan me niet voorstellen dat ie met die andere over de baan mocht })
 
Yep, wezen kijken! :} :]
Maaruh.......ook "s"tiekum" meegereden! :] :P
Beetje voorgereden voor vriend van me, ging wel lekker.....net boven de 2 minuten :} ,netjes voor iemand die bijna een jaar niet gereden heeft i.v.m. het total neerlaten van z'n R1 !

Ennuh RBM.......... :} :} :} ........1.46,41 voor jou geklokt!!!!!! :}
En tering....wat klinkt dat ding van jou gaafffff!
Cu next time :]

Hé Martin, wordt het niet eens tijd voor een volwaardig circuit in de Peel? Daar is toch plek zat. Hoe dichterbij hoe beter. Van dat op en neer rijden wordt je ook simpel :?
 
Heb je Frank bedankt voor zijn stuurdemper :?
Ennuh reed RBM met zijn originele uitlaten dan :?
Kan me niet voorstellen dat ie met die andere over de baan mocht })

Frank is IRL FranS! :P
Ennuh Toine reed NIET met orginele dempers maar met redelijk werkende DB- killers waarvan ie er later een kwijtraakte!
Was wel te horen ook :} })
 
Frank is IRL FranS! :P
Ennuh Toine reed NIET met orginele dempers maar met redelijk werkende DB- killers waarvan ie er later een kwijtraakte!
Was wel te horen ook :} })
Oeps, Frans dus... Maar uhm, heb je hem bedankt :?
Twas erg prettig gister dat ik die stuurdemper had.
 
Op maandag 13 mei 2002 18:13 schreef Joris het volgende:Hé Martin, wordt het niet eens tijd voor een volwaardig circuit in de Peel? Daar is toch plek zat. Hoe dichterbij hoe beter. Van dat op en neer rijden wordt je ook simpel :?

Idd, ben ik helemaal voor!!!!!!!! :} :} :}
Echter denk niet dat dat met de huidige milieuwetgeving zoiets haalbaar is, maar als je je geroepen voelt???????????
Ik houd je niet tegen :}
 
Oeps, Frans dus... Maar uhm, heb je hem bedankt :?
Twas erg prettig gister dat ik die stuurdemper had.

|( nee, helaas vergeten om um te bedanken, van de andere kant, hij is blij waarschijnlijk dattie um kwijt is?
Komt vast goed, blij dat je er iig nut van hebt gehad! :}
Wast leuk???????? Nie gevallen? Glimrandjes helemaal weg?
Klaar voor het echte werk dus! :} :]
 
O ja... Joris...... :} waar blijven de foto's/filmpjes van 10 mei? Al naar Pooh?
Ben heel benieuwd :}

Ik zal Frank vanavond eens even bellen of hij het hele handeltje op cdrom kan branden. Dan zorg ik wel dat het bij Pooh terecht komt.
 
|( nee, helaas vergeten om um te bedanken, van de andere kant, hij is blij waarschijnlijk dattie um kwijt is?
Komt vast goed, blij dat je er iig nut van hebt gehad! :}
Wast leuk???????? Nie gevallen? Glimrandjes helemaal weg?
Klaar voor het echte werk dus! :} :]
Kben blij met ut ding ( in combinatie met het 10 mm doorsteken van de voorvork.) Stuurt nu een heel stuk beter dan vrijdag.
Het was zeker leuk. Ik niet gevallen nee, daar waren anderen beter in 8-)
Zolder is de volgende halte... ohwnee eerst 26 mei naar 'de Ring'.
 
Ik zal Frank vanavond eens even bellen of hij het hele handeltje op cdrom kan branden. Dan zorg ik wel dat het bij Pooh terecht komt.
Kan je ut nie mailen :? Of FTPen :?
Neem eens contact op met pooh :P ( wordt toch tijd voor ICQ of MSN Joris :P )
 

die db killer heb ik nog terug gevonden lag bij een marshall op het einde van het rechte stuk
 
Laatst bewerkt:
Yep, wezen kijken! :} :]
Maaruh.......ook "s"tiekum" meegereden! :] :P
Beetje voorgereden voor vriend van me, ging wel lekker.....net boven de 2 minuten :} ,netjes voor iemand die bijna een jaar niet gereden heeft i.v.m. het total neerlaten van z'n R1 !

Ennuh RBM.......... :} :} :} ........1.46,41 voor jou geklokt!!!!!! :}
En tering....wat klinkt dat ding van jou gaafffff!
Cu next time :]
Martin beetje verslaafd aan circuitrijden???????,verrukte snel tijd ..van RBM... :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan