maandagavond 8/7 omgeving Breda/Tilburg

Ik heb vanavond ff gebrommerd op PPP...ik probeer lekker vaak te brommeren...zover ik tijd heb :( Moet morgen zowiezo naar de zaak, das in Best, dus ben in de buurt...ben van plan met de brommer te gaan, dus we zullen zien...aangezien de baars niet bij mij om de hoek is ga ik alleen als ik vantevoren weet dat er bekenden zijn...snaptu?


Hoe laat ben je er? Ik ben morgen vrij en ik kan misschien wel "per ongeluk" in de buurt zijn ;)
 
Ben de vorige keer zelfs over Dongen terug naar Oosterhout gereden.

Ik ben er zelf een keer bij toeval terecht gekomen,was gewoon wat aan 't rijden binnendoor.
'kBen slecht in uitleggen,'t licht dus in/bij Tilburg :+

Kunnen wel wat afspreken dat we samen ernaar toe rijden.Mischien dat 't zxrené dan ook lukt om mee te gaan ;)


Lijkt me tof.

Ik had voorheen wel wat kameraden om te gaan motorrijden,maar deze hebben nu kindjes en geen motor meer |( ;(
Nu :9~ ze alleen nog als ik op de :] langskom.
 
Lijkt me tof.

Ik had voorheen wel wat kameraden om te gaan motorrijden,maar deze hebben nu kindjes en geen motor meer |( ;(
Nu :9~ ze alleen nog als ik op de :] langskom.
Roept u maar:vanavond(zat.),Morgen(zon.)Overdag/'savonds?
Mischien willen er meer mee,of daar afspreken?
 
Is 't dan meer 14:00 of 15:00?


Ik zoek de foto's er ff bij en zal iedereen herkennen :)
Jullie mij mischien niet(haha..)zoals gezegd/gepost,foto's waren niet zo "up to date" 8-)
 
Is 't dan meer 14:00 of 15:00?


Ik zoek de foto's er ff bij en zal iedereen herkennen :)
Jullie mij mischien niet(haha..)zoals gezegd/gepost,foto's waren niet zo "up to date" 8-)
Hangt van verkeer af...moet toch een teringend rijde daarnaartoe...en de A2 zijn ze met wegwerkzaamheden bezig...en wanneer ik mn nest uit kan kruipen :P
 
14:00? /15:00?

Wie is er nog meer van plan te komen?
Dan hoef ik niet meer te roepen/vragen of er nog mensen van M-F zijn :+

Ja, ikke! Ik ben er ook wel om 14.00u maar misschien al wel eerder. Moet ook weer een beetje op tijd weg, want ik mag lekker mee uit eten.

Groetjes,

ZXRené (groen/wit/blauwe ZXR uit 1992 met Arrowdemper)
 
Luitjes,

Als ik "permissie" krijg kom ik ook wel even kijken. Moet toch tanken. Rij ik wel een blokkie om. Blauwe Mille, kannie missen.
 
Zow dat was gezellig op de Baars vanmiddag! Leuk om weer eens wat bekende MF-gezichten te zien en ook onbekende.

Dragon, leuk om kennis gemaakt te hebben! Wanneer kom je weer? :]
 
Zow dat was gezellig op de Baars vanmiddag! Leuk om weer eens wat bekende MF-gezichten te zien en ook onbekende.

Dragon, leuk om kennis gemaakt te hebben! Wanneer kom je weer? :]
Ja,was idd leuk vanmiddag!

'kBen ongeveer 20 min. na jullie weggegaan.Een stuk meegereden met die blonde ,die op 't laatst bij ons stond. Moest zich natuurlijk weer inhouden voor mij,maar hij was van te voren gewaarschuwd :+

We kunnen binnenkort,in 't weekend of 'savonds wat mij betreft wel wat afspreken om te :]
Boggie's oefenen 8-)
 
Heb ook fun gehad. Kicken wheelys en stoppies Max! Ben benieuwd of foto's gelukt zijn, Huubke kan nl. niet zo goed fotograferen..

:+
 
'T was inderdaad leuk! Weer een hoop bijgeleerd deze namiddag. (max, nog bedankt) ;) Ook gelachen toch?

Zeker die tropische verassing in haar Opel die haar versie van de koplampen liet zien :? :? :?
How low can you go :? :? Anyway, volgende keer weer van de partij als het mag van jullie :+
 
'T was inderdaad leuk! Weer een hoop bijgeleerd deze namiddag. (max, nog bedankt) ;) Ook gelachen toch?

Zeker die tropische verassing in haar Opel die haar versie van de koplampen liet zien :? :? :?
How low can you go :? :? Anyway, volgende keer weer van de partij als het mag van jullie :+
Die "verrassing" was echt wel lache!! Gek mens |(

Dat rondje van die 2 motorpliesieagenten was minder leuk.'kHad m'n 40 euro bij me maar kon ze gelukkig in m'n zak houden :}

Enne..jij moet de volgende keer weer komen, en nou weer aan 't werk hé!? ;) ;)
 
Op zondag 14 juli 2002 20:44 schreef Dragon het volgende:Die "verrassing" was echt wel lache!! Gek mens |(

Dat rondje van die 2 motorpliesieagenten was minder leuk.'kHad m'n 40 euro bij me maar kon ze gelukkig in m'n zak houden :}

Enne..jij moet de volgende keer weer komen, en nou weer aan 't werk hé!? ;) ;)

Hoezo 40 pleuro? Snap ik ff niet. Wat is de verkeersovertreding dan? Vriendelijk zwaaien naar een ambtenaar in openbare functie?


Ja baas ;) maar ik heb mijn "huiswerk" al weer gedaan dus.....
 
Hoezo 40 pleuro? Snap ik ff niet. Wat is de verkeersovertreding dan? Vriendelijk zwaaien naar een ambtenaar in openbare functie?


Ja baas ;) maar ik heb mijn "huiswerk" al weer gedaan dus.....
Stilstaan op een openbare weg buiten de bebouwde kom: 40 euro'tjes aub...als ze kwaad willen,vandaag dus niet gelukkig..pff
 
Terug
Bovenaan Onderaan