maandagavond 8/7 omgeving Breda/Tilburg

Stilstaan op een openbare weg buiten de bebouwde kom: 40 euro'tjes aub...als ze kwaad willen,vandaag dus niet gelukkig..pff

Die discussie wil ik dan nog wel eens ff aangaan met die mannen.

"Nah kijk meneer, het zit zo, de helft wat hier staat heeft problemen en de andere helft komt ff helpen. Dat zou u toch ook doen, toch? Dus als ik u goed begrijp, ontvangen wij nu geen bekeuring als we nu weggaan toch?"

Ben benieuwd of ze zoiets zouden accepteren? Liever niet uit proberen lijkt me gezien jouw ervaringen })
 
Ja man, zien we daar opeens 2 tieten in een auto voorbij komen....zij gillen "kijk mij eens"! Maar ze hield ze goed vast. En die arme Rico heb nix gezien :P
 
Max ook niet,die was fietsen.hihi.

Max hield toch niet van "exotische schonen"

Maar de grap in mijn optiek is gewoon dat er zo'n opel langs rijdt, het raam is geheel omlaag, er hangt een dame uit die haar borsten als een soort van "ik heb hele grote bloemkolen" presenteert en nog van alles schreewt en dat terwijl er zo'n 25 personen staan in motorpak en dito motor. }) })

Get your kicks out of nix in zo'n geval. Ik bedoel, dan spoor je toch niet helemaal of wel?

en ja, grappig is het natuurlijk wel de volgende keer de camera er op tijd bij voor de piccies })
 
Op zondag 14 juli 2002 23:10 schreef Fore het volgende:Max hield toch niet van "exotische schonen"

Maar de grap in mijn optiek is gewoon dat er zo'n opel langs rijdt, het raam is geheel omlaag, er hangt een dame uit die haar borsten als een soort van "ik heb hele grote bloemkolen" presenteert en nog van alles schreewt en dat terwijl er zo'n 25 personen staan in motorpak en dito motor. }) })

Get your kicks out of nix in zo'n geval. Ik bedoel, dan spoor je toch niet helemaal of wel?

en ja, grappig is het natuurlijk wel de volgende keer de camera er op tijd bij voor de piccies })

Joe kan het leuk vertellen! :}
 
Zow dat was gezellig op de Baars vanmiddag! Leuk om weer eens wat bekende MF-gezichten te zien en ook onbekende.

DAMN!!!!!! Heb ik de mooiste gemist? ;(
Nou ja, volgende keer beter.

Nu ik verder lees, zie ik trouwens dat ik wel meer gemist heb...drama :)

De korte tijd die ik er geweest ben, heb ik het wel gezellie gevonden. Gelukkig waren er veel een stukkie rijden toen ik ook wegreed. Dan weet niemand dat ik effe flink misschakelde toen ik wegreed. |(

Ik zal trouwens blij zijn als we een week verder zijn. Dan mag ik ook boven de 6000tpm rijden.

See you all next time! (en dan hoop ik er iets langer te zijn)
 
Ik zie wel dat ik vanmiddag weer heel wat gemist heb!!!
Ik had helaas wat familieverplichtingen.
Ik ben wel met de auto langsgekomen en het zag er inderdaad erg gezellig uit.
De volgende keer zal ik proberen om ook van de partij te zijn.
Even wat die 40 eurotjes betreft.
Enkele weken geleden hebben een aantal motorrijders op de baars een bekeuring gehad van 40 euro.
De reden hiervoor was het stilstaan op een voorrangsweg buiten de bebouwde kom.
Ze waren echter wel een paar keer gewaarschuwd.
Groeten TLetje.

Stilstaan op een openbare weg buiten de bebouwde kom: 40 euro'tjes aub...als ze kwaad willen,vandaag dus niet gelukkig..pff
 
Luitjes. die baars wa is da precies?

er komen toch nog wel wa mensjes uit de buurt zag ik al wel....lache.

enne Die cadwerker uit dongen.......bij van uitert? op tichelrijt (indus. dongen) heb ik mijn eerste kneedowners gemaakt.
 
Luitjes. die baars wa is da precies?

er komen toch nog wel wa mensjes uit de buurt zag ik al wel....lache.

enne Die cadwerker uit dongen.......bij van uitert? op tichelrijt (indus. dongen) heb ik mijn eerste kneedowners gemaakt.

Zoek nog maar eens goed in wat andere topics!!!!
Dit is wel een heel oud topic om dat in te vragen!!! Als je goed zoekt kom je er wel aan uit....verder help ik je niet
 
Ik vond 't al vaag.... :?
Welke malloot gaat er nu gumme op de Baars? |(
Wat een kutweer zeg, de bochten bij de brug zijn heel de week al nat. :(

Was het maar weer juli :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan