maandagavond 8/7 omgeving Breda/Tilburg

Dragon

Die hard MF'er
20 jan 2002
941
0
Oosterhout (N.Br.)
Gaat er vanavond toevallig iemand nog een stukkie rije uit deze buurt?

'kHeb nog niet zolang m'n fiets,dus moet 't nog nie zo hard gaan :+
 
ik alleen met de auto :(
moet gaan werken en nog wat beunen aan een uitlaat.
er zat gisteren btw een porsche 911 achter me.
hij kon in de bocht Eindhoven -> Noord goed volgen met 220 :)
op de afrit Noord kon ie net volgen.
maar hij kon geen wheely trekken op het viaduct :)
hij ging er bij de vlashof af ,bekende ?
 
Gaat er vanavond toevallig iemand nog een stukkie rije uit deze buurt?

'kHeb nog niet zolang m'n fiets,dus moet 't nog nie zo hard gaan :+

Ik ga wel met je mee, ik heb een achterband die wat gehavend is door een burnout dus heel erg hard wil ik het ook niet gaan doen. Ik kan ongeveer om 19.45u in Oosterhout staan als het moet, maar dan moet jij maar voorop rijden en het tempo bepalen.....
Goed,ik lees het wel hier!!!!
Maar ik wil ook naar de Baars eigenlijk, heb een digitale videocamera bij dus ik kan wel wat filmen als het moet!!!!!!

Groeten,

ZXRené
Zet me ff in je MSN contacten of via icq!!!!!!
 
ik alleen met de auto :(
moet gaan werken en nog wat beunen aan een uitlaat.
er zat gisteren btw een porsche 911 achter me.

hij ging er bij de vlashof af ,bekende ?

Een witte 911? Zo niet, dan geen bekende
 
Ik ga wel met je mee, ik heb een achterband die wat gehavend is door een burnout dus heel erg hard wil ik het ook niet gaan doen. Ik kan ongeveer om 19.45u in Oosterhout staan als het moet, maar dan moet jij maar voorop rijden en het tempo bepalen.....
Goed,ik lees het wel hier!!!!
Maar ik wil ook naar de Baars eigenlijk, heb een digitale videocamera bij dus ik kan wel wat filmen als het moet!!!!!!

Groeten,

ZXRené
Zet me ff in je MSN contacten of via icq!!!!!!
19.45 is goed.
Op de carpoolplaats langs de A27 afspreken?
'kWeet niet of er meer carpoolplaatsen zijn:die tussen Oosterhout en Dongen,langs de bovensteweg.
 
Ik ben rond kwart 20.45 op de Baars (viaduct).Ik kijk wel wie er is/zijn.
Ik heb een blauwe Mille, kan niet missen.
 
19.45 is goed.
Op de carpoolplaats langs de A27 afspreken?
'kWeet niet of er meer carpoolplaatsen zijn:die tussen Oosterhout en Dongen,langs de bovensteweg.

Dragon!!!!!!

100000000x sorry, ik was veel te laat en ben wel nog naar de Baars doorgereden. Maar ook daar ben ik maar 10 minuten geweest en zag nog net aan de aan de andere kant van de snelweg de blauwe RSVMille van hierboven aan komen rijden volgens mij.
Maar goed, ik wil nog steeds wel een keer met je gaan rijden hoor, lijkt me wel leuk. We moeten elkaar maar een keer via icq/msn en dan moeten we misschien ook ff telnrs uitwisselen!!!!!

Nogmaals sorry, ik hoop niet dat je lange gewacht hebt!!!

ZXRené
 
Hee, dat was ik dus. Ik zei toch: kan niet missen })

Ik heb Dragon nog wel gezien. Die kwam heel vrolijk aanzetten: HALLOOOHOOO...zijn er nog mensen van het Motor-Forum??

Het was er vrij druk, maar ik vond het maar een beetje "zo zo". Ben met Dragon nog een stukje huiswaarts gereden.
Volgende keer beter!
 
Laatst bewerkt:
Dragon!!!!!!

100000000x sorry, ik was veel te laat en ben wel nog naar de Baars doorgereden. Maar ook daar ben ik maar 10 minuten geweest en zag nog net aan de aan de andere kant van de snelweg de blauwe RSVMille van hierboven aan komen rijden volgens mij.
Maar goed, ik wil nog steeds wel een keer met je gaan rijden hoor, lijkt me wel leuk. We moeten elkaar maar een keer via icq/msn en dan moeten we misschien ook ff telnrs uitwisselen!!!!!

Nogmaals sorry, ik hoop niet dat je lange gewacht hebt!!!

ZXRené
Tja,volgende keer beter ;)

Heb om ongeveer 20.00 Made nog doorkruist,om vervolgens binnendoor voor 't eerst een bezoek te brengen aan de baars.20.45 tot 21.15.
Idd Hornikx ontmoet,héééle mooie blauwe Mille met lekker kontje :9~

En tééérring,staande wheellies zijn in 't echt vlak voor je neus nog gaver :}
 
Lees het nou pas :z
Anders was ik ook wel een stukkie kome gassen...vanmiddag ff op PPP gereden...ging wel lekker, alleen er reed verder maar 1 gozer daaro...binnekort weer naar de baars komen...is toch altijd wat drukker en minder juten...Wanneer gaan jullie weer brommeren?
 
Wanneer gaan jullie weer brommeren?
Wanneer de 8-) weer op kan.
't Regent hiero :(

Maaru...ahum...kunnen we de vraag niet omdraaien?
Wanneer wil/kan jij? Dan kom(en)ik(wij)ook wel. :9

'kHad gister 't idee dat er nie echt veel MFérs waren.Er was zo'n 30 m/v op/rondom 't viaduct.
 
De Baars? mmmh klinkt bekend, maar kan iemand mij vertellen waar ik dat vinden kan?

Kom uit Dongen dsu ver uit de buurt kan het volgens mij niet zijn toch :?
 
Op dinsdag 09 juli 2002 10:31 schreef Dragon het volgende:Wanneer de 8-) weer op kan.
't Regent hiero :(

Maaru...ahum...kunnen we de vraag niet omdraaien?
Wanneer wil/kan jij? Dan kom(en)ik(wij)ook wel. :9

Ik heb vanavond ff gebrommerd op PPP...ik probeer lekker vaak te brommeren...zover ik tijd heb :( Moet morgen zowiezo naar de zaak, das in Best, dus ben in de buurt...ben van plan met de brommer te gaan, dus we zullen zien...aangezien de baars niet bij mij om de hoek is ga ik alleen als ik vantevoren weet dat er bekenden zijn...snaptu?
 
ik reed ook alleen maar langs :)
helaas wheely's willen nog niet lukken met de golf :+
 
Laatst bewerkt:
De Baars? mmmh klinkt bekend, maar kan iemand mij vertellen waar ik dat vinden kan?

Kom uit Dongen dsu ver uit de buurt kan het volgens mij niet zijn toch :?
Ben de vorige keer zelfs over Dongen terug naar Oosterhout gereden.

Ik ben er zelf een keer bij toeval terecht gekomen,was gewoon wat aan 't rijden binnendoor.
'kBen slecht in uitleggen,'t licht dus in/bij Tilburg :+

Kunnen wel wat afspreken dat we samen ernaar toe rijden.Mischien dat 't zxrené dan ook lukt om mee te gaan ;)
 
Hoi Dragon en Hornikx.

Ik was maandagavond ook op de baars.
Ik reed op de rode TL 1000 S en ben nog een klein stukje met jullie meegereden.Ik heb dezelfde avond
nog even op motor-forum gekeken en me nu ook even aangemeld.

Ik zal even uitleggen waar de baars nu precies is.
Je neemt de ringweg rond Tilburg die loopt vanaf de vuilstort "De Spindert" tot aan de snelweg N65.
Het viaduct over de N65 is een bekende motorplek
genaamd de baars.

Groeten TLetje.
 
Op donderdag 11 juli 2002 22:30 schreef TLetje het volgende:
Hoi Dragon en Hornikx.

Ik was maandagavond ook op de baars.
Ik reed op de rode TL 1000 S en ben nog een klein stukje met jullie meegereden.Ik heb dezelfde avond
nog even op motor-forum gekeken en me nu ook even aangemeld.

Ik zal even uitleggen waar de baars nu precies is.
Je neemt de ringweg rond Tilburg die loopt vanaf de vuilstort "De Spindert" tot aan de snelweg N65.
Het viaduct over de N65 is een bekende motorplek
genaamd de baars.

Groeten TLetje.

Dat is toch die vuilstort met dat circuit eromheen? :9~
 
Hoi Dragon en Hornikx.

Ik was maandagavond ook op de baars.
Ik reed op de rode TL 1000 S en ben nog een klein stukje met jullie meegereden.Ik heb dezelfde avond
nog even op motor-forum gekeken en me nu ook even aangemeld.

Ik zal even uitleggen waar de baars nu precies is.
Je neemt de ringweg rond Tilburg die loopt vanaf de vuilstort "De Spindert" tot aan de snelweg N65.
Het viaduct over de N65 is een bekende motorplek
genaamd de baars.

Groeten TLetje.
Hé,TLetje,ons reclamepraatje over M-F heeft dus gewerkt!
Enne,'t was idd een klein stukje wat je mee reed, zoef de haas ;)
See you :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan