Maandags alle motorwinkels gesloten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

JorisK

MF veteraan
16 jan 2005
6.009
676
Bergen op Zoom
Ik wil vanmiddag nieuwe remblokken op mijn donderse poes zetten, alleen alle motorwinkels zijn dicht op maandag lijkt het wel!! -O-

MCR is dicht, Duine is er niet meer, Safe is dicht, Motoport is dicht, Motorservice Ossendrecht is dicht... Iemand enig idee of er op maandag nog wat open is in de regio ZW Brabant!?
 
Ik wil vanmiddag nieuwe remblokken op mijn donderse poes zetten, alleen alle motorwinkels zijn dicht op maandag lijkt het wel!! -O-

MCR is dicht, Duine is er niet meer, Safe is dicht, Motoport is dicht, Motorservice Ossendrecht is dicht... Iemand enig idee of er op maandag nog wat open is in de regio ZW Brabant!?

hein gericke?
 
kan wel zijn maar maakt voor remblokken toch niet uit die koop je nieuw in een verpakking.
en vind je reaktie nogal fel heb er ooit een motor gekocht en 60000 km lang plezier van gehad
ja, maar dat zijn oplichters met alleen maar import schade hokken :X

Van meel motoren in Made is s'middags open en die hebben als exclusief yamaha dealer zeker die blokken liggen.
 
kan wel zijn maar maakt voor remblokken toch niet uit die koop je nieuw in een verpakking.
en vind je reaktie nogal fel heb er ooit een motor gekocht en 60000 km lang plezier van gehad

iedereen heeft wel eens geluk :+

laat ik het dan zo zeggen: 99% van de fietsen is niet zo frisse import bij divmo.
 
Martijnsmotorkleding ook open op maandag , en remblokken op voorraad .. maja ben ik nu beetje laat mee he :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan