maarsen

Zot

De botte fuckman
28 mei 2002
41.212
5.576
Denk dak daar zo maar eens ga kijken. Zijn er mensen die daar de weg weten?
 
In Maarssen zit toch een crossbaan waar je lid van moet zijn en wat meer bestemd is voor pure crossers? Hoorde de 2 takts wel weer rijden vanmorgen, maar dat hoor ik wel vaker in het weekend. Alleen heb ik die baan nooit gevonden, moet op ind. gebied Lage Weide zitten ?
 
In Maarssen zit toch een crossbaan waar je lid van moet zijn en wat meer bestemd is voor pure crossers? Hoorde de 2 takts wel weer rijden vanmorgen, maar dat hoor ik wel vaker in het weekend. Alleen heb ik die baan nooit gevonden, moet op ind. gebied Lage Weide zitten ?
Ja, langs het spoor, maar waar Zot bedoelt is wrschlk het terrein "ergens anders". Gaat een maatje van me ook vaak crossen, komen ook terreinauto's. ( je weet nu wel waar ;) )
 
Laatst bewerkt:
Ja, langs het spoor, maar waar Zot bedoelt is wrschlk het terrein "ergens anders". Gaat een maatje van me ook vaak crossen, komen ook terreinauto's.

Dat denk ik ook dan, ik weet waar je bedoelt, ben er alleen nog nooit geweest. Binnenkort maar eens kijken.
 
Laatst bewerkt:
Ja, langs het spoor, maar waar Zot bedoelt is wrschlk het terrein "ergens anders". Gaat een maatje van me ook vaak crossen, komen ook terreinauto's. ( je weet nu wel waar ;) )

:)
 
Laatst bewerkt:
In Maarssen zit toch een crossbaan waar je lid van moet zijn en wat meer bestemd is voor pure crossers? Hoorde de 2 takts wel weer rijden vanmorgen, maar dat hoor ik wel vaker in het weekend. Alleen heb ik die baan nooit gevonden, moet op ind. gebied Lage Weide zitten ?

Dat soort info is per e-mail beschikbaar :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan