Maarten van Rossum

Maarten heeft vast te veel naar de motorrijder Ticktock of YouTube video’s gekeken met diverse crash compilaties.
 
Kweenie, vind dit topic een beetje niet waardig voor mf.
Niet om ts af te vallen overigens.
Maar misschien zit ik in de penopauze en moet ik gewoon doorgaan met mijn eigen leven. :)
 
het tokkie gehalte, de asociale 'rideouts', de ongefundeerde haat jegens de politie. dat onder andere maakt het een grote, kansloze tokkie groep die een behoorlijke slechte invloed heeft op hoe de niet motorrijder tegen motorrijders op kijkt.
Je bent verdacht goed op de hoogte hoe het daar aan toegaat....O-)
 
het tokkie gehalte, de asociale 'rideouts', de ongefundeerde haat jegens de politie. dat onder andere maakt het een grote, kansloze tokkie groep die een behoorlijke slechte invloed heeft op hoe de niet motorrijder tegen motorrijders op kijkt.
Nou voel ik me niet aangesproken door jouw omschrijving en zit ik toch al een flinke tijd in Wie Rijdt ZH en herken ik jouw opmerkingen totaal niet.
 
er vielen vorig jaar 140 dodelijke autobestuurders, en 101 motor en bromfiets bestuurders...
Kan er iemand met droge ogen zeggen dat het een veilige manier van vervoer is....Dat het de meest slimme manier van vervoer is, dat het de meest praktische manier van vervoer is...
Ja het heeft hier en daar zijn voordeel, maar elke ouder houdt zijn hart vast als zoon en dochter met de motor weg zijn, elke echtgenoot-note idem omdat ze allemaal weten dat per KM de motorrijder met stip boven aan staat qua ongevallen
 
er vielen vorig jaar 140 dodelijke autobestuurders, en 101 motor en bromfiets bestuurders...
Kan er iemand met droge ogen zeggen dat het een veilige manier van vervoer is....Dat het de meest slimme manier van vervoer is, dat het de meest praktische manier van vervoer is...
Ja het heeft hier en daar zijn voordeel, maar elke ouder houdt zijn hart vast als zoon en dochter met de motor weg zijn, elke echtgenoot-note idem omdat ze allemaal weten dat per KM de motorrijder met stip boven aan staat qua ongevallen
Maar dat heeft toch niets met de quote* van het topic te maken?
(Dat motorrijders levensgevaarlijke idioten zijn)


* niet geconfronteerd of die quote ook klopt.
 
er vielen vorig jaar 140 dodelijke autobestuurders, en 101 motor en bromfiets bestuurders...
Kan er iemand met droge ogen zeggen dat het een veilige manier van vervoer is....Dat het de meest slimme manier van vervoer is, dat het de meest praktische manier van vervoer is...
Ja het heeft hier en daar zijn voordeel, maar elke ouder houdt zijn hart vast als zoon en dochter met de motor weg zijn, elke echtgenoot-note idem omdat ze allemaal weten dat per KM de motorrijder met stip boven aan staat qua ongevallen
Bromfietsen zijn flink gevaarlijker als motoren de laatste keer dat ik er statistieken over zag, die twee kan je niet op één hoop gooien.
 
Bromfietsen zijn flink gevaarlijker als motoren de laatste keer dat ik er statistieken over zag, die twee kan je niet op één hoop gooien.
Ik kan me niet voorstellen dat bromfietsen gevaarlijker zijn dan motoren. Waarschijnlijk gaat het om de bestuurders :)
 
* niet geconfronteerd of die quote ook klopt.
De quote klopt niet letterlijk, maar hij dekt wel de lading zo ongeveer.

Zie De slimste mens gemist? Start met kijken op NPO Start, vanaf 05m10, de vraag van de dag.

En dan specifiek vanaf 05:57:
Philip: "Maar het zijn natuurlijk de ridders van de moderne tijd, hè?"
Maarten: "Het zijn gekken, Philip, het zijn totale krankzinnigen, ik heb er geen andere woorden voor."

En daar heeft hij natuurlijk volkomen gelijk in, kijk maar eens naar wat deze gek allemaal op dit forum uitspookt.
 
Iemand roept iets lelijks over motorrijders!

hLcEkSh.jpeg
 
De quote klopt niet letterlijk, maar hij dekt wel de lading zo ongeveer.

Zie De slimste mens gemist? Start met kijken op NPO Start, vanaf 05m10, de vraag van de dag.

En dan specifiek vanaf 05:57:
Philip: "Maar het zijn natuurlijk de ridders van de moderne tijd, hè?"
Maarten: "Het zijn gekken, Philip, het zijn totale krankzinnigen, ik heb er geen andere woorden voor."

En daar heeft hij natuurlijk volkomen gelijk in, kijk maar eens naar wat deze gek allemaal op dit forum uitspookt.
Wat heb ik gedaan, :}:}
 
Laatst bewerkt:
Grotendeels door de bestuurders, deels ook door de plek op de weg, slechte staat etc. :Y
Maar scootmobielen zijn het aller gevaarlijkst, even wachten of Maarten daar wel gebruik van gaat maken als hij zo om veiligheid geeft.

 
Ik zag Maarten van Rossum (bij de slimste mens van afgelopen maandag ) op zijn zachts uitgedrukt motorrijders maar een stel levensgevaarlijke idioten zijn.

ik heb de bovenstaande zin nu echt al 10x gelezen en ik denk te begrijpen wat je wilt zeggen ....

In ieder geval: who cares ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan