Maassluis Topic Deeltje 14!

Status
Niet open voor verdere reacties.
ach als het maar weer schoon en opgeruimd is ;) , heb me kamer ook vandaag maar eens onder handen genomen :P

Thanks voor de Hanekam Mike, leuk je ff in het egt te zien en te spreken. Sorry dat ik zo verwilderd was maarja wat wil je na 12 uur werken haha.. :P

@Leejon, das wel vaag dan. Wat was et voor motor? Werk jij trouwens in de buurt, met oog op de 21ste.. :+

@all, net ook weer lekker rondje gedaan, maar dan op de racebike! Mezelf ff getrakteerd op nieuwe kleding van het leukste team, Skill Shimano! :Y
 
Zo weer terug van een lekker rondje.

Msls-ducati member meeting in barendrecht bij Scarpa waar weer de nodige centen zijn uitgegeven .... en vervolgens gemonteerd *O*
 
Zo weer terug van een lekker rondje.

Msls-ducati member meeting in barendrecht bij Scarpa waar weer de nodige centen zijn uitgegeven .... en vervolgens gemonteerd *O*

FOTO's!!!!

Ja, ik heb je gespot samen met Claud.
Uurtje of 16.00 uur, je kwam net vanuit Dennedal.
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal !

Sommigen van jullie kennen mij al, maar voor degene die mij nog niet kennen:
Ik ben Michelle, de vriendin van Vincent-R , en heb voor de verandering ook een accountje aangemaakt om een beetje slap te ouwehoere met vrienden van het MF ! ;)

Groetjes Mies !
 
Hallo allemaal !

Sommigen van jullie kennen mij al, maar voor degene die mij nog niet kennen:
Ik ben Michelle, de vriendin van Vincent-R , en heb voor de verandering ook een accountje aangemaakt om een beetje slap te ouwehoere met vrienden van het MF ! ;)

Groetjes Mies !
:W Welkom Mies, ga je nog met Vincent mee 23 April??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan