Maassluis Topic Deeltje 20!

Status
Niet open voor verdere reacties.
TNX voor de felicitaties *O*


prima weer om te rijden joh, gisterochtend was het alleen een beetje gladjes :+ met de sneeuw op de stoep enz.


ik laat de motor wel lekker op zijn plek staan, eer dat ik mijn pak aan heb en de motor van slot e.d. heb ik mijn eerste bak koffie al op
 
Laatst bewerkt:
full
is tie weer! :+
 
Het weer is nog niet zodanig dat er al weer flink gereden wordt door de meesten maar Laan 40-45 hangt bij elkaar door de noodreparaties, rijd met de auto al niet echt fijn momenteel :X
 
Het weer is nog niet zodanig dat er al weer flink gereden wordt door de meesten maar Laan 40-45 hangt bij elkaar door de noodreparaties, rijd met de auto al niet echt fijn momenteel :X


40-45 is echt een gaten kaas ja, voor de "afslag" naar de pc hoofdlaan lijkt me
ronduit gevaarlijk :X
 
Het weer is nog niet zodanig dat er al weer flink gereden wordt door de meesten maar Laan 40-45 hangt bij elkaar door de noodreparaties, rijd met de auto al niet echt fijn momenteel :X

zo zijn er wel meer wegen :X ik moet altijd vanaf hoogvliet richting de benelux, dan heb je die bocht. op allebei de banen van die teerstroken... weinig kans om ze te ontwijken, zeker als het nat is zie je niet waar ze liggen. Daar glij ik echt altijd opzij. En de weg tussen vld oost en centrum ligt vol gaten :+
 
Jij durfde gister (of maandag kan ook), lessen in de kou en dan ook nog met een leerling door de file heen rijden! Gelijk het goede voorbeeld geven!

beetje late reactie O-) , maar het was inderdaad koud. :(
en ja gelijk maar leren tussen de file door. :] , over 10 jaar doen we niet anders :Y
 
Echt veel sluizers zijn hier ook niet meer :N :o
Zitten allemaal op de motor, toch ;)
Gisteren nog een ritje binnendoor naar Rotterdam gemaakt, werd ik op de Vlaardingsedijk toch bijna van m'n VX gereden door een doorgedraaide courier in zo'n scheurbusje. Toen ik hem vroeg waar die mee bezig was kreeg ik die bekende middelvinger. Wat een megool. :(
 
Laatst bewerkt:
Zitten allemaal op de motor, toch ;)
Gisteren nog een ritje binnendoor naar Rotterdam gemaakt, werd ik op de Vlaardingsedijk toch bijna van m'n VX gereden door een doorgedraaide courier in zo'n scheurbusje. Toen ik hem vroeg waar die mee bezig was kreeg ik die bekende middelvinger. Wat een megool. :(


Ik ook zo´n verhaal, was ik gister aan het werk bij me couriersbedrijf. Rijdt er zo een megool op de dijk van vld naar msls met z´n ogen dicht op de motor. Die kon van mij een middelvinger krijgen



:+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan