Maassluis Topic Deeltje 20!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niemand dan ?

full
 
Laatst bewerkt:
:W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W
:W :W :W :W :W :W Hallo Sluizers:W :W :W :W :W :W :W :W
:W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W

Gaat er nog iemand van jullie naar de MFMM? Ik ga er waarschijnlijk naar toe en zou het dan leuk vinden jullie weer eens te zien. Als ik weet dat jullie er zijn, kan ik op zoek naar jullie.

Groetjes,

(Big)Ben
 
:W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W
:W :W :W :W :W :W Hallo Sluizers:W :W :W :W :W :W :W :W
:W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W

Gaat er nog iemand van jullie naar de MFMM? Ik ga er waarschijnlijk naar toe en zou het dan leuk vinden jullie weer eens te zien. Als ik weet dat jullie er zijn, kan ik op zoek naar jullie.

Groetjes,

(Big)Ben
:W Hey Ben, had leuk geweest maar op Moederdag langs moeders dus niet naar Veenendaal voor mij :N
 
Goede middag allemaal! :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W

Het was weer gezellig druk op de MFMM. Ik hoop dat ik volgende keer weer iemand van hier tegen kan komen.
 
Vorige week mijn VX weggebracht voor een kleine beurt bij dat nieuwe zaakje in Hoek van Holland (http://www.alpa.nl/) gelijk ook nieuw voorbandje en de oliekeerringen en stofkappen van de voorpoten laten vernieuwen.
Keurig gerepareerd en niet duur, dat wordt mijn vaste adresje (of is dit spam?)
 
:^

En toch kijken we allemaal nog wel eens ;)



psst alleen stiekem kijken ;)


een kleine poging....eens kijken wat er los komt O-)
hoe is het nu met en wat rij je tegenwoordig ?


- Met mij alles goed en alles stabiel, rij nog steeds met de 748s hoewel je niet echt van rijden kan spreken, ondanks alle voornemens dit jaar pas een keer of 4 op pad geweest samen met Claud.
 
Laatst bewerkt:
Aangezien ik al rond heb geïnformeerd hier...

Was het hier al bekend dat nieuwe traject systeem tussen Maassluis en Vlaardingen EN andersom?

Zie het net op facebook.. En hoe zit het met die regelgeving m.b.t het aangeven van die borden? Mogen ze die dingen dan pas aanzetten..? :W
 
Aangezien ik al rond heb geïnformeerd hier...

Was het hier al bekend dat nieuwe traject systeem tussen Maassluis en Vlaardingen EN andersom?

Zie het net op facebook.. En hoe zit het met die regelgeving m.b.t het aangeven van die borden? Mogen ze die dingen dan pas aanzetten..? :W
Is dat echt traject controle? Ziet er anders uit dan de al bekende, maar zal er op letten, regelgeving geen idee van maar tot nu toe zijn alle trajectcontroles ruim aangekondigd alvorens ze in gebruik zijn genomen.

Edit: Waar ik bij deze camera's over twijfel is dat ik tot nu toe maar 1 "poort" heb gezien, niet nog 1 waar dan het traject zou eindigen, maar waar ze dan wel voor zijn, maar beetje op de snelheid letten :X
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan