Maassluis Topic Deeltje 20!

Status
Niet open voor verdere reacties.
De ander (blauwe soes) ken ik ook.. heb nog niets vernomen van de situatie en/of hoe het met hem gaat.
Op een enkele foto zie je een motorrijder het ambulancepersoneel helpen, zou best die andere geweest kunnen zijn, die liep er nog goed bij.
foto1296.jpg

Hier zit hij er op z'n knieën bij met blauwe rugzak.
 
Laatst bewerkt:
De ander (blauwe soes) ken ik ook.. heb nog niets vernomen van de situatie en/of hoe het met hem gaat.

Komt weer akelig dichtbij zo (vlak bij mijn huis ook...) ... -O-


Dacht aan de hand van de verwondingen dat Joost op de blauwe Soes reedt, de Honda leek er beter vanaf gekomen te zijn.
 
Op een enkele foto zie je een motorrijder het ambulancepersoneel helpen, zou best die andere geweest kunnen zijn, die liep er nog goed bij.
[afbeelding]
Hier zit hij er op z'n knieën bij met blauwe rugzak.
Dacht aan de hand van de verwondingen dat Joost op de blauwe Soes reedt, de Honda leek er beter vanaf gekomen te zijn.
Nee, op het filmpje en de foto zie je 2 andere motorrijders. 1 v.d. 2 heeft bij mij in de klas gezeten.

Joost reed waarschijnlijk op de zwarte CBR en diegene die ik ken helaas op de blauwe soes. Met de rugzak weet ik ook wie het is maar verder ken ik hem niet. Er waren dus in totaal 4 motorrijders waarvan er 2 lopend te zien zijn geweest, weet ook niet of deze achterop zaten of zelf reden...

Hoop voor de betrokkenen dat ze het er naar omstandigheden goed maken, laten we dat vooropstellen!
 
Laatst bewerkt:
De Motor-Forum OMA zegt: Dit is een oud onderwerp,
de laatste reactie was meer dan 14 dagen geleden!


Zo, leven we nog? Morgen naar Assen voor de kwalificaties en WK zijspan. Hoop dat het droog blijft.
 
De Motor-Forum OMA zegt: Dit is een oud onderwerp,
de laatste reactie was meer dan 14 dagen geleden!


Zo, leven we nog? Morgen naar Assen voor de kwalificaties en WK zijspan. Hoop dat het droog blijft.
WK zijspan, dat heb ik nog nooit live mogen aanschouwen, maar lijkt me wel gaaf om te zien, hoe was het?
 
WK zijspan, dat heb ik nog nooit live mogen aanschouwen, maar lijkt me wel gaaf om te zien, hoe was het?
Ivm het slechte weer tijdens de Rooky Cup ben ik maar opgestapt, ik moest trouwens voor donker thuis zijn, kapotte koplamp. Vorig jaar wel gebleven tot na zijspan, echt geweldig, geluidje en hard dat dat gaat.
full

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan