Maasvlakte

Stifler

MF'er
3 dec 2003
95
0
Krimpen aan den IJssel
Is daar nog wat te doen. Ben in het verleden meerdere malen op zaterdagavond bij de races geweest. Dit was alleen met auto's en af en toe kwam er een groepje verdwaalde motorrijders langs.

Heb wel "gehoord" dat er op zondag(avond) mensen op de motor die kant op gaan. Weet iemand hier meer van. Lijkt me wel gezellig }) om daar op een verloren zondag(avond) eens naartoe te rijden.

Stifler.
 
nou 'k ben er een paar keer wezen kijken O-) .....veeeels te link naar mijn mening!

kijken is ook leuk voor 2 keer en dn hebbik het ook wel gehad..


ben er al tijd niet meer geweest maar volgens mij is er vrij intensieve controle + afsluitingen 's weekends!
 
ik weet niet waar jij rijd ? maar ik rijd er zo'n 2 x per week heb er nog nooit wat gezien en ik trek m vol open daar hoor :] ik moet wel zeggen dat ik daar vaak sávonds rijd maar man wat een bochten
nou 'k ben er een paar keer wezen kijken O-) .....veeeels te link naar mijn mening!

kijken is ook leuk voor 2 keer en dn hebbik het ook wel gehad..


ben er al tijd niet meer geweest maar volgens mij is er vrij intensieve controle + afsluitingen 's weekends!
 
Ik werk er en hoor ze weleens langs komen. tis ook niet al te intressant namelijk een paar bochies en voor de rest rechtuit blazen.
 
als er al wat te doen is lijkt het me zeer handig om dat hier te posten, scheelt een hoop tijd bij de plizie ;) (alsof ze het niet al weten, maargoed)
 
ja dat ligt eraan waar je vandaan komt mijzelf rijd altijd heel braaf O-) door de polder van rockanje - Oostvoorne zitten zo,n 8 - 10 leuke bochten in en als afsluiter de maasvlakte.. is toch lekker als je ff een uurtje wil knallen. trouwens boggies op de maasvlakte neem jij ze met 100 km/h ofzo? :+
 
Nadeel is dat je heel goed moet opletten of er geen zand op de weg ligt. B|
Gaat wel eerst verkennen, maar toch zit je niet lekker. Ik iig niet.
 
:? euhm ff snel getelt zijn er 4 leuke bochten op de maasvlakte waarvoor je een pesteind moet rijden....of kijk ik niet goed?
ff kijken

1tje richting europaweg, pas bij 250+ wordt het een bocht. Brug over, kan je nog steeds géén bocht noemen IMO, pas ECHT aan het eind heb je 2 bochtjes zitten, ben je al gauw zo'n 10KM bezig.

Nee, de maasvlakte is vooralsnog niet voor bochten bedoelt O-)
 
ja dat ligt eraan waar je vandaan komt mijzelf rijd altijd heel braaf O-) door de polder van rockanje - Oostvoorne zitten zo,n 8 - 10 leuke bochten in en als afsluiter de maasvlakte.. is toch lekker als je ff een uurtje wil knallen. trouwens boggies op de maasvlakte neem jij ze met 100 km/h ofzo? :+

Inderdaad helemaal mee eens eerst effe Rockanje -Oostvoorne lekker door de polder heen rijden en daarna de maasvlakte op om hem eens echt open te draaien ( voor zover dat bij mij gaat dan ). Ben vandaag nog bij Helevoetsluis enzo daaro in de polders wezen rijden ook richting Rockanje en daarna richting Briele, daar ligt een eigenlijk twee heele mooie bochten na elkaar voor dat je Briele komt inrijden vanaf de polder, was weer dike pret :)
 
kijk deze man bergrijpt wat ik bedoel en trouwens bochten op de maasvlakte worden pas leuk bij 160 + waar kom jij vandaan dan? ik kom uit hellevoetsluis kunnen misschien n x blazen met een paar of met z'n 2e ook goed...
Inderdaad helemaal mee eens eerst effe Rockanje -Oostvoorne lekker door de polder heen rijden en daarna de maasvlakte op om hem eens echt open te draaien ( voor zover dat bij mij gaat dan ). Ben vandaag nog bij Helevoetsluis enzo daaro in de polders wezen rijden ook richting Rockanje en daarna richting Briele, daar ligt een eigenlijk twee heele mooie bochten na elkaar voor dat je Briele komt inrijden vanaf de polder, was weer dike pret :)
 
Ik kom ook regelmatig op de maasvlakte maar ik zie bar weinig motorrijders.
Ja wel vaak zo'n vage motorcross 'communitiy' daar bij de reebok. Maar volgens mij bestaat dat voor het merendeel uit antilianen zonder rijbewijzen ofzo. (NOFI)

Er wordt niet meer geraced volgens mij. Vroeger was het op zaterdagavond op die betonstraat. Die is soms zelf afgesloten door de kit nu als ze vermoeden dat er weer een race gepland is. Verder was dat racen daar echt levensgevaarlijk en bovendien heerste en een sfeer ala Parkzicht 1993.
 
Ik kom er ook regelmatig, niet zo zeer om voluit te gaan, maar gewoon ff bootjes kijken bij de waterweg, en bij de helikopter/ULV vliegveld ...
Inderdaad erg oppassen met zand op de weg, er zitten meer leuke bochten in dan je denkt.

groetjes
Rob
 
Laatste tijd is het idd over. Kwamen veel jongens met verlengde achterbruggen, lachgas etc, die ik ook op Drachten heb zien rijden. Tot een paar maanden geleden nog, maar dat is volgens mij voorbij. Vroeger was het een stuk leuker met auto's en motoren door elkaar...
 
kijk deze man bergrijpt wat ik bedoel en trouwens bochten op de maasvlakte worden pas leuk bij 160 + waar kom jij vandaan dan? ik kom uit hellevoetsluis kunnen misschien n x blazen met een paar of met z'n 2e ook goed...

Kom uit spijkenisse, vind het wel een strak plan maar eh dat blazen moet bij mij tussen aanhalings tekens want ben 25kw gedupeerd, maar ja dat bederft de pret niet bepaald bochies maken ken ik ook, ik hoor het wel als je ene keer zin heb om te rijden
 
Ik zit bij de vrijwillige reddingsbrigade op het slufterstrand. En ben zodoende gedurende de zomer bijna ieder weekend op de vlakte ook 's nachts.

Tot vorig jaar werdt er aardig geraced door auto's eerst een groep bij de reebok. Later in het jaar heb ik ze 1 of 2 keer boven langs het strand over de boulevard zien racen. Was wel grappig om te zien vanaf de hoger gelegen dijk om de slufter bak.

Motoren schijnen er ook wel aardig bezig te zijn. Spreek regelmatig mensen van brandweerkazerne Colorado weg, en die zeggen regelmatig te asisteren bij het opruimen van de rommel na een motor ongeluk. Dus voorzichtigheid is geboden daar.

Zelf rijd ik 's avonds wel eens een rondje. Helemaal achter op bij de maasmond liggen wanneer je die grote witte tanks voorbij rijd 2 korte bochten. Meer richting europa weg 2 lange met helaas een middenberm.

Ook bij de afslag, van de europaweg naar het strand, licht rechts richting het binnen haventje langs een ingang van het ECT terein een aardige combinatie. En linksaf naar het strand toe een leuke chicane.
 
Terug
Bovenaan Onderaan