maat van mij wil achter de motor

Ik moet eigenlijk een beetje lachen om deze onzin. Natuurlijk moet je dat niet doen, duh! Zoals eerder gezegd, probeer het eerst eens met 80 km/u dat is nog te doen en zet die kerel dan eens achterop je motor met 200 km/u dan weet ie ook dat dat veel sneller is dan 80....

...en over het remmen wil ik het al helemaal niet hebben.

Suc6 met de poging

hahahaha
 
eehhjj
we waren zoizo niet van plam om gelijk hard te gaan jagen hoor rustig op bouwen dat wel.
en ik heb er ook een hard hoofd in tot een km of 80 zal het me nog niet uit maaken (denk ik ) maar hij heeft al een andere gek gevonden die het wil doen
 
Ik wil niet bot overkomen maar hij is niet goed snik.
Maar het is en blijft zijn keuze.
Ik hoop voor hem dat het goed gaat met 200Km/h. Je maakt als het
fout gaat nogal een smakkerd.
:+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+
Succes en veel plezier er mee...en film het.
Kunnen wij inderdaad ook mee lachen. :)
 
Het is nu al gelukt om de 130km te halen we gaan het binnenkort wel filmen en dan zullen jullie wel kunnen "lachen". we zullen zien.

130km ging wel goed. de rest zien we wel binnenkort.
 
Op 2001-08-12 00:06, schreef BertV:
allemaal leuk en wel, maar een noodstop zit er niet in...

of gaat de skater dan met z'n rem-nop remmen? :+
Haha, zie het al voor me. Skater die zich vasthoud aan motor, en motorrijder maakt stoppie, skater wordt dan gelanceerd zeker? :P
 
Zie dit dan, met 270 km/u....

fotovandemaand.jpg

 
Het ziet er zo makkelijk uit, maarja ik heb dan ook nooit geskeelerd! *D
Ik stelde een neef van mij voor dit ook te doen, die heeft namelijk skeelers en en motor met groote duo handvaten!
Hij was niet echt enthousiast, en stelde mij voor eerst maar eens te leren skeeleren, hij is waarschijnlijk verstandiger dan ik :?


 
Ach ja....ik heb eens achter een brommer gehangen met mijn skateboard...trucks HEEL erg strak gezet...maar het mocht niet baten...

Slinger...slinger....SLNGER....BAM!

|(
 
Toch blijf het een stom idee om dat te doen. Die mensen op die foto met 270Km/h hadden waarschijnlijk jaren lang getrained. Steeds een stukje sneller.
Ik denk dat niemand dit meteen met deze snelheid kan doen, zeker niet als het echt 270Km/h is.
Ik snap dat de banden van de motor tegen de warmte kunnen, maar die skeelers dan :? :?
Mij lijkt dat die meteen smelten van de hitte, of natuurlijk ook weer speciaal aangepast of niet?

Laat die maat van jou maar lekker zijn ding doen, het is zijn eigen schuld als hij onderuit gaat. Kan hij kijken hoe lang zijn pak het uithoudt op
asfalt.
 
Ze hebben niet jarenlang getrained.. het schijnt gewoon een "publiciteitsstunt" te zijn geweest.. De motorrijder was een coureur... ( japanner, kweet effe zijn naam niet, rijdt geloof ik GP500.) degene die er achter is gaan hangen....
 
Yanagawa (SBK) was de coureur als ik het me goed herinner.
Die daar achter hing een stuntman die een record wou breken, het is goed afgelopen, maar ik kan me niet voorstellen dat het voor de achterste de eerste keer was.
 
Yanagawa (SBK) was de coureur als ik het me goed herinner.
Die daar achter hing een stuntman die een record wou breken, het is goed afgelopen, maar ik kan me niet voorstellen dat het voor de achterste de eerste keer was.

Was als ik het goed gelezen heb volgens een of ander motorblad (dacht moto 73) wel de eerste keer achter een motor... Hij had wel al 250 achter een auto gehaald :) Lagers speciaal ontwikkeld voor deze stunt, ze konden alleen niet met meer dan 140 de bochten op dat baantje nemen, vanwege de zijdelingse krachten op de lagertjes....
 
Wie heeft het hier over 270km. Ik wil gewoon de 200km halen.
Ik heb ook dat stuk gelezen in moto 73. Jullie hebben het over rokende lagers en zo, kleine kans dat dat gebeurd omdat ik niet eerst drie of vier rondjes over het circuit hoef.

Gewoon achterhangen en gaan. Wel rustig naar die snelheid anders houden mijn armpjes het erg slecht denk ik.
 
sg996: zorg alsjeblief voor een camera!! Wij willen filmpjes!!!
Die camera kan je makkelijk op de lege duozit monteren, heb je perfect beeld :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan