Maatje 34 zoekt motor !?!

Hoi,

Ik kom net terug van Motoport, en heb mijn ogen de kost gedaan, WOW, ik wil een motor :)

Ik heb op verschillende motoren gezeten, waaronder de VFR, YZF, SV, RF. Op deze prachtige motoren kwam ik nog goed met mijn voeten op de grond, de CBR viel me trouwens wat tegen, hiermee stond ik niet echt lekker op de grond. Zegmaar met de puntjes van mijn voeten... Zo'n mooie motor, en toch denk ik erover om deze niet aan te schaffen als eerste motor...

Snik, snik...
en nu nog 1 examen te gaan en dan ga je een motor kopen?zal het wel in deze piriode doen,want in het voorjaar zijn ze weer wat duurder,stond er ook een rf bij motorport?
wat vragen ze daar nou voor zo'n motor?
 
Ik ben nu al druk aan het kijken naar een motor, dan weet ik met welke motor ik, zodra mijn roze papiertje binnen is, naar huis kan rijden.

Bij Motoport in Wormeveer hebben ze een RF staan uit 95, voor 3500 euro, een mooie rooie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
de CBR viel me trouwens wat tegen, hiermee stond ik niet echt lekker op de grond. Zegmaar met de puntjes van mijn voeten... Zo'n mooie motor, en toch denk ik erover om deze niet aan te schaffen als eerste motor...

Snik, snik...
Je kan hem altijd wat laten verlagen :)
 
Dat is toch best veel geld dacht ik zo,

ik doe de mijne weg voor minimaal € 2500 euro..dat scheelt je een hoop geld, en ik verzeker je dat deze ook helemaal in orde is, want ik heb zelf (puur uit bewustzijn dat ik veilig over de weg wil gaan) een hoop vooraf laten veranderen:
- nieuwe voor- en achterband
- nieuwe remklauwen
- nieuwe koppelingskabel
- nieuwe gaskabel
Ik heb het nog laten kijken door persoonlijke monteur.

zie url:
http://akerstraat72.bit.nl.eu.org/YamahaFZR600/index.htm

tevens heb ik er nog een sportuitlaat op laten zetten, mooi geluid, en heb ook nog een originele uitlaat. tevens een monoseat afdekkapje en duozit aanwezig.
Ik weet nie waar je woont, anders gewoon langskomen he....

Gr,

SDC

Bijlage: 02.jpg
 
Ja, rij zelf de Honda VFR 400. het is een heerlijke motorfiets om mee te beginnen.
Zijn niet al te groot en lekker wendbaar.
ziet er goed uit =lvt=. ;)
Tenk joe, maarreh, ik heb hem ook maar van de site van BasE geplukt(400cc.nl)....de eigenaar was zo trots dat hij wel iets van 4 foto's van zijn mooie fiets had gepost :P ;)
 
25 kilowat??? Over drie weekjes mag ik op iedere vol vermogen motor rijden :)
 
Maar als je over 3 weken zwaar mag rijden waarom doe je nu dan examen?????
Heel veel motoren kan je trouwens laten zakken.
Ik ben ook maar 1.63m dus veel motoren zijn te hoog.
We draaien de veer dan iets in kan je al snel 2/3 cm mee winnen.
 
GEFELICITEERD................ :}

birthdaycake2.gif


nou maar passen en meten hé........
 
Maar als je over 3 weken zwaar mag rijden waarom doe je nu dan examen?????
Heel veel motoren kan je trouwens laten zakken.
Ik ben ook maar 1.63m dus veel motoren zijn te hoog.
We draaien de veer dan iets in kan je al snel 2/3 cm mee winnen.


Ze bedoeld vast dat ze over drie weken het volgende examen gaat halen,
en dan dus op een zware motor mag rijden.

Het examen van nu was Bijzondere Verrichtingen.
Is opgesplitst, had je vast wel al van gehoord :+ O-)

FannY: Gefeliciteerd!! Op naar het volgende deel!
 
1,65 is LANG. :9 Mijn vrouw(tje) is 1,54 en rijdt op een Fazer 600 model 2003. Is overigens wel door de dealer iets verlaagd.
 
"Ik-ben-kort-welke-motor-past-bij-mij" lijkt het nieuwe zwaai- en/of kledinggedoe te worden...Worden ook meerdere topics tegelijk over geopend...


Niet zo zeuren hoor, ik ben hier nieuw en ben gewoon nieuwsgierig, ik heb een duidelijke titel van mijn topic gemaakt, als je er geen zin in hebt dan open je dit topic toch niet?!

Fanny
 
Terug
Bovenaan Onderaan