Mac Adam GPS Carbon magneettanktas: gratis ophalen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DucBMW

MF veteraan
7 jan 2009
5.356
2.819
omgeving Leiden
Omdat ik deze niet gebruik, een z.g.a.n. Mac Adam magneettanktas te koop.

  • Afneembaar tasje voor een navigatiesysteem, zit met klittenband in een uitsparing van de tanktas bevestigd, is waterdicht, heeft ook een waterdichte ritssluiting en twee verschillende voorgesneden schuimkussentjes om plek aan diverse GPS-apparaten te bieden. Een aparte draaddoorvoer zorgt ervoor dat je navigatie op het boordnet kan worden aangesloten. Daarnaast wordt er een aparte draagriem meegeleverd, waardoor je het navigatiesysteem makkelijk mee kunt nemen
  • De bovenste rits van de tanktas zelf is ook waterdicht en geeft toegang tot een ruim bagagevak, dat middels een extra harmonicarits nog kan worden vergroot. Onder de flap zit ook nog extra handig opbergvakje voor bijvoorbeeld de motorpapieren of ander klein spul.
  • In de onderkant van de tanktas zijn ook nog twee schouderbanden verwerkt, waardoor je de tas ook als rugzak kunt gebruiken.
  • Een aparte regenhoes voor de grote regenbuien zit er ook in.

Deze GPS Carbon van Mac Adam is voor € 85,00 verkrijgbaar bij de motordealer, je mag hem bij mij ophalen voor nop (opsturen doe ik niet).

Foto's:
full


full
 
Waar kan ik hem ophalen?
Heb interesse, mijn tanktas begint te scheuren op de naden en heb er echt eentje nodig voor de vakantie!
Greetz!
 
Laatst bewerkt:
haha, ja of op jouw ex cb500, of op de R6.

Het dingetje ploft nog steeds naar grote tevredenheid rond! Wat heb jij inmiddels gekocht?

Greetz!
 
Vanmiddag opgehaald, en daarna nog een leuke rit eraan geplakt!

Albert, bedankt voor de tas! Die gaat nog een hoop km's zien!

Greetz!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan