Macna motorjas en Richa laarzen maat 45 te koop

Drunkdoggie

Rookie
21 feb 2013
3
0
Aangezien ik een nieuw pak heb gekocht lijkt het me handig om mijn oude spullen te koop aan te bieden. Hopelijk kan ik er een van jullie een plezier mee doen!
Ik heb hier nog een hele mooie Motorjas van Macna, Maat Medium. De jas bestaat uit 2 delen die je los van elkaar kan dragen, zodat je een warme jas hebt voor de winter en daarnaast ook een luchtige jas voor de zomer.
dit is het zogenaamde Macna Sandwich Systeem met een uitneembaar ademend waterdicht Raintex membraam en een thermo voering.
Hij heeft een afneembare summer comfort kraag en Side-eye reflectie strepen zodat je goed zichtbaar bent. Op de achterkant kan je eventueel een fluorescerend hesje bevestigen (deze zit erbij)
Daarnaast heeft deze jas verstevigde schouderstukken en is hij over de rug,armen en lendenen verstevigd met leer.
Hij is maar een paar keer gedragen, altijd goed schoongehouden.

Bij de jas heb ik ook nog een paar Richa motorlaarzen van leer, maat 45. Ik heb zelf maat 42-43 en ze zitten mij perfect.
Er valt verder niet zoveel over te zeggen, eigenlijk maar een paar keer gedragen in de winter tijdens een lange rit omdat ik al vrij snel een ander paar kreeg. Het leer is altijd goed ingevet en ze zijn nog soepel en zitten heerlijk. 8-)


Als laatste heb ik nog twee paar handschoenen. het eerste paar is ook van Macna, Maat Large. Waterbestendige rain-tex handschoenen van leer en polyester. Altijd goed ingevet, in perfecte staat!

Het tweede paar is van Thinsulate, het 3m model, maat Large. Compleet van leer en 100% waterdicht. Net als alle andere spullen altijd goed ingevet en ze zijn in hele goede staat. :)

Aangezien ik geen speciale prijs in gedachten heb lijkt het me het beste om maar te laten bieden naar waarde. Ik hoef geen hoofdprijzen te hebben, maar een goed bod lijkt me wel op z'n plaats. Verder hoop ik dat er straks iemand met de spullen weer de weg op gaat! :]

De spullen kunnen los gekocht worden, maar als je meer spullen wil kopen krijg je natuurlijk een speciale prijs.

Je kan me emailen op: Joepvanewijk@hotmail.nl voor meer vragen/foto's!



Groeten,

Joep

motorjas.jpg

motorjas3.jpg

foto1jsn.jpg

foto3nr.jpg

foto2ed.jpg

foto4jv.jpg

foto5xc.jpg

handschoenen.jpg

handschoenen2.jpg
 
Laatst bewerkt:
Toevallig precies dezelfde jas te koop, Mt L, prima staat, mag weg ivm aanschaf nieuwe jas. Stuur even een mail, een goed bod wordt geaccepteerd!

eigen verkoop item moet nog gemaakt worden. (met foto's) Je kunt er op aan dat het een goede jas is!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan