MADracing ervaringen?

ik mag niet eens op hun forumpje B|

kan jouw dat nou schelen, ze kunnen niet eens een goeie testrun met een bmw maken..
ik ben later maar even naar de goeroe van nederland gereden,ruud frederiks en hem even die uitdraai laten zien: hij zei, :N nee niet goed gemeten, met deze feul/ratio doet geen enkele motor het!!


ruud rules!!!zie onderschrift!!!
 
kan jouw dat nou schelen, ze kunnen niet eens een goeie testrun met een bmw maken..
ik ben later maar even naar de goeroe van nederland gereden,ruud frederiks en hem even die uitdraai laten zien: hij zei, :N nee niet goed gemeten, met deze feul/ratio doet geen enkele motor het!!


ruud rules!!!zie onderschrift!!!

Vond mijn FZR destijds bij ruud rules toch niet zo geweldig afgesteld.
Dus ook deze maakt fouten.
 
kan jouw dat nou schelen, ze kunnen niet eens een goeie testrun met een bmw maken..
ik ben later maar even naar de goeroe van nederland gereden,ruud frederiks en hem even die uitdraai laten zien: hij zei, :N nee niet goed gemeten, met deze feul/ratio doet geen enkele motor het!!


ruud rules!!!zie onderschrift!!!

Kun je dat verder toelichten ?
Ben best benieuwd of daar verschillende manieren ofzo in zijn ?
Heb je allebei die uitdraaien mischien digitaal ?

Nog een voordeel van madracing vindt ik trouwens dat ze heel goed tegen "kritiek" kunnen. En als die goed onderbouwd is zullen ze zeker weten proberen er wat aan te doen.
 
Het doet een mens deugt dat jullie door de bank genomen tevreden met ons zijn.....
We doen ons best.....

De Rockster is raar, jammer dat je dat niet effe terug gekoppeld hebt, een mens is nooit te oud om te leren.......ik ben wel nieuwsgierig wat ik fout gedaan heb.....
 
kan jouw dat nou schelen, ze kunnen niet eens een goeie testrun met een bmw maken..
ik ben later maar even naar de goeroe van nederland gereden,ruud frederiks en hem even die uitdraai laten zien: hij zei, :N nee niet goed gemeten, met deze feul/ratio doet geen enkele motor het!!


ruud rules!!!zie onderschrift!!!

wat heeft ons forum van een groep motorrijders te maken met een motorzaak :?

baksteen reageerd direct op een aantal rijders(en hun forum).

maar wat was er dan niet goed aan die run??
 
wat heeft ons forum van een groep motorrijders te maken met een motorzaak :?
Mischien dat zo ongeveer alle klanten die actief zijn op internet op dat forum zitten ?
En dat die groep mensen dus ook meteen op dit topic gaat reageren of gereageerd heeft ?
 
Hallo.....Baksteen gooit er alleen maar een onzinnig opmerking doorheen, waar alleen een beperkt groepje insiders iets van snapt, niet de moeite om verder op in te gaan.

Laten we nu niet met z´n allen als bekenden over 1 iemand heen vallen die kritiek heeft, tussen zovelen die wel positief zijn zal echt niet gelijk een image in elkaar storten.
Geruchten beweren dat er zelfs mensen zijn die M/F niet het allerbeste forum ter wereld vinden...ik bedoel maar...en Madracing heeft zelf al de enig juiste reactie gegeven. `bijspringen´ van anderen laat het alleen maar op vriendjespolitiek lijken.
Ook bij de beste zaak ter wereld gaat wel eens iets niet helemaal zoals gepland, door de zaak of de klant, de kunst zit erin dat te erkennen en onderkennen, niet degene de het overkomt onderuit te schoffelen!!
 
Hallo.....Baksteen gooit er alleen maar een onzinnig opmerking doorheen, waar alleen een beperkt groepje insiders iets van snapt, niet de moeite om verder op in te gaan.

Laten we nu niet met z´n allen als bekenden over 1 iemand heen vallen die kritiek heeft, tussen zovelen die wel positief zijn zal echt niet gelijk een image in elkaar storten.
Geruchten beweren dat er zelfs mensen zijn die M/F niet het allerbeste forum ter wereld vinden...ik bedoel maar...en Madracing heeft zelf al de enig juiste reactie gegeven. `bijspringen´ van anderen laat het alleen maar op vriendjespolitiek lijken.
Ook bij de beste zaak ter wereld gaat wel eens iets niet helemaal zoals gepland, door de zaak of de klant, de kunst zit erin dat te erkennen en onderkennen, niet degene de het overkomt onderuit te schoffelen!!

:^

madracing kan je goed terecht, mark en dre zijn goeie gaste en niet te vergeten de koffie juffrouws :+
 
Ik was geloof ik een van de eerste klanten, geen problemen met de meneren en mevrouwen van madracing, altijd gezellig, tijd voor een beetje slap ouwehoeren, beetje zelf aan je brommer sleutelen, met hier en daar wat advies, ik ben er al een tijdje niet geweest, ik kom nogal wat tijd tekort.

ls ik het goed heb begrepen heeft 1 van de monteurs/eigenaars bij Zaanstad gewerkt.
Yep, de kortste van de 2 minder behaarde mannen ;)

Die is/was ook monteur van het madracing raceteam.
Jammer dat er geen geluid bij zo'n forum zit...

Petsch kan in geur en kleur, met armen en benen vertellen hoe het er bij MadRacing aan toe gaat :Y

Haha, geweldig vondt ik die *O*

Ondanks dat het om de hoek zit heb ik overigens geen ervaring met Mad... :z
 
Persoonlijk heb ik een minder goede ervaring met de zaak.

Heb de heren gemailt en gebelt over nokkenassen voor een sv650 nog een keer achteraangebeld en vervolgens hoor ik helemaal niks meer..

Wat ik hier zo lees moet het een goede motorzaak zijn, maar niks meer laten horen vind ik persoonlijk niet echt stijlvol :N

Bij hoegee trouwens hetzelfde verhaal. Was toendertijd voor een complete tuning van mijn motor. Ook niks meer gehoord..

Misschien komt het wel omdat er SV en geen GSXR op mijn motor staat ;)
 
Laatst bewerkt:
Persoonlijk heb ik een minder goede ervaring met de zaak.

Heb de heren gemailt en gebelt over nokkenassen voor een sv650 nog een keer achteraangebeld en vervolgens hoor ik helemaal niks meer..

Wat ik hier zo lees moet het een goede motorzaak zijn, maar niks meer laten horen vind ik persoonlijk niet echt stijlvol :N

Bij hoegee trouwens hetzelfde verhaal. Was toendertijd voor een complete tuning van mijn motor. Ook niks meer gehoord..

Misschien komt het wel omdat er SV en geen GSXR op mijn motor staat ;)
Zou je es een keer GSXR op je motor moeten zetten.. kijken of het verschil uitmaakt :+
Heb niet echt ervaring met MAD, paar keer langs komen zetten met Freaky cat, vriendelijke jongens :Y
Zaakje doet echt aan als een zaakje van de liefhebber ipv commercieel gedoe.
In mijn ervaring met andere motorzaken is communicatie naar de klant toe meestal het zwakke punt, dus dat je niets meer van ze gehoord hebt, is jammer, maar (gezien mijn ervaringen met andere motorzaken) niet uniek. Heb ik met meerdere zaken gehad.
 
Hallo.....Baksteen gooit er alleen maar een onzinnig opmerking doorheen, waar alleen een beperkt groepje insiders iets van snapt, niet de moeite om verder op in te gaan.

Laten we nu niet met z´n allen als bekenden over 1 iemand heen vallen die kritiek heeft, tussen zovelen die wel positief zijn zal echt niet gelijk een image in elkaar storten.
Geruchten beweren dat er zelfs mensen zijn die M/F niet het allerbeste forum ter wereld vinden...ik bedoel maar...en Madracing heeft zelf al de enig juiste reactie gegeven. `bijspringen´ van anderen laat het alleen maar op vriendjespolitiek lijken.
Ook bij de beste zaak ter wereld gaat wel eens iets niet helemaal zoals gepland, door de zaak of de klant, de kunst zit erin dat te erkennen en onderkennen, niet degene de het overkomt onderuit te schoffelen!!

Dat laatste is zo, maar gebeurt ook niet. Iedereen wil dan weten hoe dat zit. Niet meer en niet minder. Vriendjespolitiek? Wel opvallend dat Madracing dan zoveel vriendjes heeft... maar daar maak jij nou juist de denkfout; het zijn klanten die uiteindelijk niet meer uit die zaak te slaan zijn. Kijk, dat zegt mij nou wel wat :Y En neem van mij aan dat het mensen van allerlei pluimage zijn...
 
Madracing vind ik gewoon een goede zaak :Y

als je wilt (zoals ik) sleutel je lekker aan je motor en als je t ff niet meer snapt of toch beetje bang bent om t te verneuken dan helpen ze je.
ze zijn altijd vriendelijk (mits jij ook vriendelijk bent :9 ) en tis gewoon een gezellige zaak.

helaas, maar das natuurlijk elke dealer...vind ik de kosten nog steeds niet iets om over naar huis te schrijven :N maar dat is dus niet alleen madracing, dat zijn ALLE dealers/motorzaken :9
 
Persoonlijk heb ik een minder goede ervaring met de zaak.

Heb de heren gemailt en gebelt over nokkenassen voor een sv650 nog een keer achteraangebeld en vervolgens hoor ik helemaal niks meer..

Wat ik hier zo lees moet het een goede motorzaak zijn, maar niks meer laten horen vind ik persoonlijk niet echt stijlvol :N

Bij hoegee trouwens hetzelfde verhaal. Was toendertijd voor een complete tuning van mijn motor. Ook niks meer gehoord..

Misschien komt het wel omdat er SV en geen GSXR op mijn motor staat ;)

Je zegt het zelf al. dat is bij bijna alle motorzaken zo. maar bij MAD moeten ze alles met z`n tweeen doen dus hebben ze nogal veel aan hun kop. dus er zelf achteraan gaan kan geen kwaad. kleine moeite en het bespaart beide partijen gelazer.
 
:^

madracing kan je goed terecht, mark en dre zijn goeie gaste en niet te vergeten de koffie juffrouws :+

ja..dat hoor je mij ook niet zeggen, het zijn hele aardige gasten [en de koffie is ook lekker] maar toevallig hebben ze bij mij een verkeerde meting gedaan,niet erg, ik maak ook fouten [ beroep: timmerman] maar als ik verkeerd meet, hoor ik het ook...verder ken ik ook gasten die er erg goed geholpen zijn.
 
Hey Birdboy! Ik heb vandaag je fiets zien staan bij MADracing en ik mag zeggen dat het een prachtig exemplaar is. Ziet er erg mooi uit, ook met al dat carbon. Klinkt ook stoer. Veel plezier met de Monster!
 
Hey Birdboy! Ik heb vandaag je fiets zien staan bij MADracing en ik mag zeggen dat het een prachtig exemplaar is. Ziet er erg mooi uit, ook met al dat carbon. Klinkt ook stoer. Veel plezier met de Monster!
En als het goed is ie weer in orde d8 ik ?
 
Ze zeggen dat je een negatieve ervaring sneller meld dan een positieve, bij deze wil ik ook nog even bevestigen wat vele al voor mij deden: dat ik een goede indruk heb van MADracing en dat ik er 10 keer liever daarheen ga dan naar zaanstad motoren waar ze alleen vriendelijk kunnen zijn als je flink wat poen achter wil laten.
 
Ze zeggen dat je een negatieve ervaring sneller meld dan een positieve, bij deze wil ik ook nog even bevestigen wat vele al voor mij deden: dat ik een goede indruk heb van MADracing en dat ik er 10 keer liever daarheen ga dan naar zaanstad motoren waar ze alleen vriendelijk kunnen zijn als je flink wat poen achter wil laten.
Helemaal mee eensch!
 
Ze zeggen dat je een negatieve ervaring sneller meld dan een positieve, bij deze wil ik ook nog even bevestigen wat vele al voor mij deden: dat ik een goede indruk heb van MADracing en dat ik er 10 keer liever daarheen ga dan naar zaanstad motoren waar ze alleen vriendelijk kunnen zijn als je flink wat poen achter wil laten.


moet je voor de gein eens vragen waar mark hiervoor werkte
 
Terug
Bovenaan Onderaan