MADracing ervaringen?

Het is alweer een tijdje geleden dat er op dit topic gereageerd is maar ik denk dat de ervaringen nog steeds gelden.
Ik ga maar eens kijken of ze de Busa onder handen willen nemen.
 
Laatst bewerkt:
Ja hoor, wat mij betreft kan je daar nogsteeds zonder zorgen heen :Y

Ik kom er zelf ook voor m'n onderhoud van de TC én de racer, en dat bevalt erg goed. Ik doe dan wel in principe alles zelf, maar als ik er niet uit kom kan ik het Mark dan direct vragen, en het is wel duidelijk dat hij aardig wat ervaring en kennis heeft.
 
Net effe langs gereden in de hoop dat ze toch stiekem op maandag aan het werk waren maar helaas. Toen naar een maat door gereden en die heeft net een PowerCommander op de ZZR1400 laten zetten door hun. Naar zijn zegge tot volle tevredenheid.
 
Mijn blade is prima afgesteld door mark! in vergelijking tot vele andere zaken was zijn prijs de gunstigste..

daarnaast prima ontvangen, en veel uitleg gekregen waar nodig.

Succes Mark!

Marcel
 
Huur werkplaats (werkplek incl. gereedschap): €20 / uur
Tarief monteur (Mark die aan je brommer sleutelt als je het laat doen): €45 / uur
 
Ik reed vanaf rotterdam naar mark, heb daar het sleutelen geleerd en mijn ervaring is dat het een super bedrijf is en met veel kennis! Maar het aller mooiste is dat ze met je mee denken en naar jouw budged een goede oplossing zoeken,mijn ervaring was dat ze niet alleen zakken wilden vullen! Die sleutelcursessen vond ik echt super................had 2 linker handen .........nu doe ik alles zelf aan mijn 09 blade en 600rr van de vrouw. Zelf pc installeren, heb kennis met bank en zelf banden monteren, ballanceren, groot onderhoud! Mark thanx again!
 
ik ben niet tevreden een foutje kan iedereen gebeuren maar de reactie van marc
nee
me bike klaar na veel zeuren ok de levering uit de usa gaat niet erg snel maar wel als ik bestel ?????
me blok lekt olie de uitplaat pakking niet vervangen (tewijl alles er af was )
de kleppen deksel pakking niet vervangen ik stop maar
ik ben echt niet tevreden sorry marc je had een hele goede klant aan me kunnen hebben en ook nog veel meer klanten kunnen krijgen maar ja verkloten kan je het maar een keer
 
ik ben niet tevreden een foutje kan iedereen gebeuren maar de reactie van marc
nee
me bike klaar na veel zeuren ok de levering uit de usa gaat niet erg snel maar wel als ik bestel ?????
me blok lekt olie de uitplaat pakking niet vervangen (tewijl alles er af was )
de kleppen deksel pakking niet vervangen ik stop maar
ik ben echt niet tevreden sorry marc je had een hele goede klant aan me kunnen hebben en ook nog veel meer klanten kunnen krijgen maar ja verkloten kan je het maar een keer

Heb je dit al met Mark zelf overlegd? Je schrijft het hier als "gericht" aan Mark, maar die leest niet echt (actief) mee op motor-forum. Ik zou hem even bellen en je gevoel voorleggen, dan kan je samen aan een oplossing werken. Mark houd van tevreden klanten en wil daar graag in alle redelijkheid aan werken.
 
ik ben niet tevreden een foutje kan iedereen gebeuren maar de reactie van marc
nee
me bike klaar na veel zeuren ok de levering uit de usa gaat niet erg snel maar wel als ik bestel ?????
me blok lekt olie de uitplaat pakking niet vervangen (tewijl alles er af was )
de kleppen deksel pakking niet vervangen ik stop maar
ik ben echt niet tevreden sorry marc je had een hele goede klant aan me kunnen hebben en ook nog veel meer klanten kunnen krijgen maar ja verkloten kan je het maar een keer


Ik trek jou bewering niet in twijfel, maar aan de andere kant kan ik het mij
niet voorstellen. Dit is echt niets voor Marc om werk zo af te leveren.
 
Madracing was de enige zaak die nog een normale prijs vroeg voor het afvoeren van mijn motor naar 25kw. De meeste zaken dachten: "ach, Ducati, dus hij zal wel veel geld hebben" en vroegen zonder blikken of blozen 200 euro voor het afvoeren, en dat terwijl ik een jaar geleden voor m'n SV gebeld had, ook om het op gasuitslag te laten afvoeren en toen vroegen dezelfde zaken er rond de 70~90 euro voor.

Het heeft voor mij ook zo'n vertrouwd gevoel als ik daar binnenrijd, een garage/dealer die ook gewoon nog echt een garage is, en geen groot glazen paleis wat je meer laat denken aan een sanitairwinkel :')
 
Heb je dit al met Mark zelf overlegd? Je schrijft het hier als "gericht" aan Mark, maar die leest niet echt (actief) mee op motor-forum. Ik zou hem even bellen en je gevoel voorleggen, dan kan je samen aan een oplossing werken. Mark houd van tevreden klanten en wil daar graag in alle redelijkheid aan werken.

:^

Overleg het met mark.
Ik heb mijn rapid bike daar laten afstellen op de cb1000r.
Toen ik hem op haalde zat er nog een aardige dip in bij 5000rpm,ff terug naar mark en hij heeft het gewoon netjes geregeld.
De cb trekt nu van 0 tot 14000 rpm aan 1 streep door.

Als ik in de buurt ben en ze zijn open ga ik meestal wel ff een bakkie halen/praatje maken.
Lekker gemoedelijk zaakje :Y
 
:^

Overleg het met mark.
Ik heb mijn rapid bike daar laten afstellen op de cb1000r.
Toen ik hem op haalde zat er nog een aardige dip in bij 5000rpm,ff terug naar mark en hij heeft het gewoon netjes geregeld.
De cb trekt nu van 0 tot 14000 rpm aan 1 streep door.

Als ik in de buurt ben en ze zijn open ga ik meestal wel ff een bakkie halen/praatje maken.
Lekker gemoedelijk zaakje :Y


Neem eens een lekkere kluif voor de hond mee. smile
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan