MADracing ervaringen?

Birdboy

MF veteraan
20 jul 2006
1.466
12
Sinds afgelopen zaterdag ben ik dus de trotse eigenaar van een Monster 600 :)

Omdat ik dus nog geen zwaar rijbewijs heb, ben ik op advies van een vriend van me naar MADracing in Noord-Schaarnwoude gegaan om m daar te laten afvoeren.

Dus die monteur start m om de testbank op te rijden, maar zet m gelijk weer uit, haalt een soort gehoor-versterker tevoorschijn, luistert nog eens naar de motor en deelt me vervolgens mee dat ik motorschade heb, en dat mijn kleppenstoters versleten zijn.
Nu heb ik de motor daar achter gelaten en gaan ze er nog naar kijken, ik hoor deze week meer.

Nu is mijn vraag, zijn er anderen hier met ervaringen bij MADracing? waren dat dan goeie of niet?

Persoonlijk kreeg ik wel een erg goede indruk, had niet t gevoel dat ik met neppers te maken had, iedereen was erg behulpzaam en die monteur leek ook wel te weten waar die t over had.

Dus het is meer voor de zekerheid dat ik even rondvraag.
 
Ik heb alleen maar goede dingen gehoord over madracing, ik denk dat je hier ook weinig andere dingen zult horen.
Zelf nog geen ervaring, binnenkort maak ik een afspraak voor mjn duc.
 
volgens mij is mark de beroerdste niet.
hoor veel goede dingen over hem en ik heb ook al vaak advies van hem gehad over problemen met mijn bandit.
 
dit is mark stiekem zelf om te vissen hoe ze shoppie is ?
hehe

nee maar mijnes is er ook afgesteld.. loopt als een zonnetje met nieuwe power commander (moet alleen nog even terug morgen voor wat dingetjes)

prima zaak, gezellige mensen, als je newbie bent leggen ze je van top tot teen uit wat ze doen en waarom et zo gebeurd.. ik vind et een prima zaak en ik kom er ook zeker vaker
 
kom er nu 2/2,5 jaar en vind het een prima toko.
prima uitleg(net als in een post hier boven staat)bij afstellen of zelf sleutelen
niet meteen een koude motor vol open trekken op de bank maar eerst warmrijden.
goede service en lekkere koffie.


krijg ik nu meer gratis koffie Dre en Mark?? :+

als ik het goed heb begrepen heeft 1 van de monteurs/eigenaars bij Zaanstad gewerkt.
Daar sleutelen ze onwijs veel aan Duc's dus denk dat je duccie in goede handen is
 
Ja hallo lekker objectief als alle vrienden van die madracing positieve dingen gaan posten. :Z

en btw dat kleine ventje wat er wel is was als ik er ook was vraagt veuls te veul voor een bak koffie B|
 
Ben er ook een paar keer geweest en bevalt me eigenlijk goed. Goede, vriendelijke service door mensen die ook weten waar ze het over hebben.
Heb er nog nooit betaald voor men koffie trouwens...
Het enige nadeel vind ik dat de levertijd voor onderdelen nogal lang is, maar da's eigenlijk standaard met wat kleinere bedrijven. (en ze zitten een beetje ver weg voor me...)
 
ik mag niet eens op hun forumpje B|

uitlachen.gif
 
Uitstekende zaak. Eigenlijk ga ik liever naar hun dan elke willekeurige MV dealer en dat zegt dan wel wat. Echter... in de garantieperiode ben ik aangewezen op een dealer...
 
Ik zou me geen zorgen maken om je Duc, die staat daar wel goed m.i.
En Mark heeft idd bij Zaanstad gewerkt, dus met Ducati's. Enige ervaring is dus aanwezig.

Wel klote voor je wanneer je net een nieuwe motor hebt en deze blijkt nu al weer 'stuk' te zijn. Garantie?
 
Ik zou me geen zorgen maken om je Duc, die staat daar wel goed m.i.
En Mark heeft idd bij Zaanstad gewerkt, dus met Ducati's. Enige ervaring is dus aanwezig.

Wel klote voor je wanneer je net een nieuwe motor hebt en deze blijkt nu al weer 'stuk' te zijn. Garantie?

Geen garantie, had m net overgekocht (prive) en had m metaanhangwagen naar MADracing gebracht voor t 25kw.

Maar, Mark heeft net gebeld, t blijkt dus dat alleen de kleppen moeten worden gesteld, geen dure nokkenvolgers/kleppenstoters *D

Ben dus erg blij, prima zaak dus!

Als t goed is kan ik zaterdag weer :]

MADracing bedankt!
 
Grappig maar ook erg leuk om te lezen dat Madracing goed in de smaak valt bij motorrijders!!

Ik heb ook niks te klagen over die zaak, ik zal zelfs niet durven, Andre is namelijk mn oom. :Y hihi..

Ik weet iig wel dat ze weten waar ze over praten! ;)
Erg gezellig altijd en de koffie/thee/chocomelk is iid gratis!!

Gr Mar.
 
Grappig maar ook erg leuk om te lezen dat Madracing goed in de smaak valt bij motorrijders!!

Ik heb ook niks te klagen over die zaak, ik zal zelfs niet durven, Andre is namelijk mn oom. :Y hihi..

Ik weet iig wel dat ze weten waar ze over praten! ;)
Erg gezellig altijd en de koffie/thee/chocomelk is iid gratis!!

Gr Mar.
En Dré ziet er ook zo gevaarlijk uit he :+
 
Ik was geloof ik een van de eerste klanten, geen problemen met de meneren en mevrouwen van madracing, altijd gezellig, tijd voor een beetje slap ouwehoeren, beetje zelf aan je brommer sleutelen, met hier en daar wat advies, ik ben er al een tijdje niet geweest, ik kom nogal wat tijd tekort.

ls ik het goed heb begrepen heeft 1 van de monteurs/eigenaars bij Zaanstad gewerkt.
Yep, de kortste van de 2 minder behaarde mannen ;)

Die is/was ook monteur van het madracing raceteam.
 
Terug
Bovenaan Onderaan