Mag Bi-Xenon op een motor?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jordy112

MF'er
20 apr 2008
107
0
Ik weet dat er een speciaal topic is over Xenon verlichting maar die kan ik niet zo gauw vinden.

Ik heb een BMW R850R uit 1998 met H4 fitting/lamp en ik wil er graag Xenon verlichting op hebben. Daar kwam ik gistere achter tijdens die enorme hoosbui :o Een Koekblikker stond naast mij met xenon verlichting en daar zag je teminste het wegdek mee, met mijn lampie niet :9 Maar nu was er toch een nieuwe wet van de politie over een speciale koplamp? Mijn vraag is nu, kan ik gewoon een Bi-Xenon setje monteren op mijn motor zonder dat ik dadelijk een boetje krijg?
 
Voor motoren is het voeren van Xenon verlichting nog gewoon toegestaan hoor. Verbod geldt alleen voor auto's met van die goedkope chinese setjes.

dusss.... *O*
 
dat ook niet zo lang het niet verblindend is word je er niet voor bekeurt dus voor auto's ook toegestaan.
had je toch ff blik op de weg moeten kijken ;)
 
Inderdaad Blik op de Weg had hier een item over. Ging alleen over auto's en niet over motoren.

Via uitzendinggemist.nl kan je de uitzending nog eens terug kijken.

Maar ik zeg, inbouwen!
 
Laatst bewerkt:
Oke thnx voor de reacties.
Zelf zit ik aan het merk Pilot te denken, kost ongeveer 120euro. Of zijn er betere merken nog?
 
pilot is niet slecht nee, maar je kan ook gewoon voor een goedkoper merk a 45 ~ 70 euro gaan, qua licht zal het iig niet veel uitmaken
 
Heb ook een pilot, nadat een goedkope niet paste in mijn koplamp huis.
De pilot was 100 maal makkelijker te monteren dan de goedkope.

Pieter
 
zo, antwoord is gegeven. Verder door in het andere topic.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan