MAG dat?

Mevr peuk is weliswaar geen bestuurslid meer bij de Mag,maar nog wel actief binnen de organisatie. Ook zij is zich bewust van wat er eventueel op ons af kan komen.
Omdat zij nog regelmatig vergaderingen bij woont hoort zij vaak uit eerste hand wat er speelt,op welk gebied dan ook.
Mocht het zo zijn dat er iets speelt,dan zal ik dit zo snel mogelijk melden.
Zij zal dit bij de eerst volgende vergadering die zij bijwoont bespreken.
 
Nogmaals: de MAG is een relatief kleine club (zeker afgezet tegen het aantal rijbewijshouders/motorrijders in NL - heel vreemd dat mensen er geen 3 tientjes per jaar voor over hebben om echt vertegenwoordigd te worden op een plek waar het er toe doet) met een bestuur van een man of 5-6. En een groot netwerk in Brussel / Europa. Daar gaat en hoeft echt geen aparte commissie gevormd te worden voor zijspanbelangen.

Zoals peuk al zei, 95% van de items geldt ook voor solomotoren en wordt automatisch al meegepakt. Die laatste 5% pakt de MAG met liefde op als ze getipt worden door insiders - bijvoorbeeld door iemand van hier of vanuit een van de zijspanclubs. Zoals peuk dus nu al doet. Meer is het niet. Ze bijten niet, je mails worden netjes beantwoord en mocht je willen bellen dan krijg je geen telefoniste aan de lijn en wordt je geen verzekering, lidmaatschap of wat dan ook aangesmeerd. En ze komen op zondag niet aan de deur om je rare blaadjes aan te smeren.

En stil in een hoekje gaan zitten en hopen dat je overgeslagen wordt? Als je het goed wilt doen stop je ook nog je vingers in je oren en ga je heel hard LALALALALALA roepen, bij voorkeur nog met je ogen dicht. Dat werkte toen je vijf was al niet, en nu ook niet meer.
 
En stil in een hoekje gaan zitten en hopen dat je overgeslagen wordt? Als je het goed wilt doen stop je ook nog je vingers in je oren en ga je heel hard LALALALALALA roepen, bij voorkeur nog met je ogen dicht. Dat werkte toen je vijf was al niet, en nu ook niet meer.

Voor mij werkt dat altijd prima. :P
 
Nogmaals: de MAG is een relatief kleine club (zeker afgezet tegen het aantal rijbewijshouders/motorrijders in NL - heel vreemd dat mensen er geen 3 tientjes per jaar voor over hebben om echt vertegenwoordigd te worden op een plek waar het er toe doet) met een bestuur van een man of 5-6. En een groot netwerk in Brussel / Europa. Daar gaat en hoeft echt geen aparte commissie gevormd te worden voor zijspanbelangen.

Tja, je weet toch dat mensen pas in aktie komen (als ze al in aktie komen) als het hun ineens merkbaar persoonlijk raakt? (zie ook het NIMBY effect)
 
Laatst bewerkt:
De MAG en zijspanrijders?

Wat kan de MAG als belangenvereniging voor jou als motorrijder betekenen? De meesten weten dat inmiddels al. En voor degenen die dat nog niet weten is er natuurlijk hun site (http://www.motorrijdersactiegroep.nl) boordevol met informatie.

Maar wat kan de MAG voor de speciale belangen van de zijspanrijders betekenen? Zijn er eigenlijk wel speciale belangen van zijspanrijders? En als die er zijn kan of gaat de MAG ook die behartigen?

Om daar achter te komen nodigt de Nederlandse Vereniging van Zijspanrijders (NVZ) alle zijspanrijders uit om hierover met de MAG van gedachten te wisselen. Wanneer en waar?

Zaterdag 5 maart aanstaande, aanvang 10:30 in de Groepsaccommodatie “De Hooge Haer” aan de Lhee 27 te 7991 PG Dwingeloo.

Voor koffie en cake is gezorgd. Wil je daar zeker van zijn? Stuur dan even een kort berichtje om je komst aan te kondigen naar secr-nvz@live.nl of naar 19w225960@gmail.com.

Speciale belangen zijspanrijder? Denk er eens over.
 
Komende Zaterdag gaat de MAG met ons in gesprek tijdens het NVZ voorjaarsweekend,
aanvang 10:30 in de Groepsaccommodatie “De Hooge Haer” aan de Lhee 27 te 7991 PG Dwingeloo.

Voor koffie en cake is gezorgd. Wil je daar zeker van zijn? Stuur dan even een kort berichtje om je komst aan te kondigen naar secr-nvz@live.nl of naar 19w225960@gmail.com.
 
Terug
Bovenaan Onderaan