Mag de politie..

Ik verbaas me een beetje over het aantal mensen dat zegt "Als je niks te verbergen hebt hoef je je niet druk te maken", met dit soort uitspraken geef je de overheid cart blanche om alles en iedereen overal in de gaten te houden.
Ik hou er niet van om "zomaar" gefilmd/gefotografeerd te worden, dat filmpje gaat in een archief en wie weet waar dat ooit voor gebruikt gaat worden. Ik geniet van het beetje vrijheid dat we in dit land nog hebben, ik heb er geen behoefte aan dat de overheid weet waar ik op 25 april 2002 was. Of ze dat nu gebruiken in mijn voor- of nadeel, het gaat ze niets aan!
:^

Helemaal mee eens.
 
Ik heb niets te verbergen maar ik vertik het om gecontroleerd te worden omdat dat het werk van de overheid makkelijker maakt, heb je wel eens gezien wat voor wetten er in de VS de laatste tijd zijn aangenomen? Ze geven hun privacy op om het werk van overheidsdiensten makkelijker te maken, na die aanslagen was iedereen het daar mee eens, maar nu beginnen ze de nadelen te ondervinden.

Nu is dit een voorbeeld wat voor nederland (nog) niet opgaat maar ik wil ze geen stok geven om mee te slaan.

-U heeft toch niets te verbergen meneer?
nee, dat klopt.
-goed, dan controleren we met dit apparaatje wat u de hele dag op internet doet.
ja maar wacht is even, dat wil ik niet!
-Oh? dus u heeft wel wat te verbergen?
euh, nou nee maar...

Dat wordt geen prettig vooruitzicht.


Ik mag hopen dat er later niets gebeurd met u door criminelen... als ze de crimineel dan vinden door middel van t filmpje of foto.. ga je dan ook janken over privacy rechten?? Of bent u de agent dankbaar dat deze mogelijkheid bestaat om criminelen vlugger op te sporen..

Ik mag echt lijden dat t u niet overkomt of een ander familielid of kind.. of van wie dan ook.. want dan zal duidelijk zijn dat de politie hun eigen handjes mogen gaan boeien en dom mogen toezien hoe criminelen WEL alle faciliteiten gaan gebruiken om de rottigheid te laten groeien..

Altijd dat gezever over filmen ect...
Zie de nut ervan in ipv te janken over je koppie die op een filmpje staat

Er zijn al zat slachtoffers die er zeer blij en dankbaar mee waren dat de crimineel gepakt werd door toedoen van dit soort bewijs
 
Ik mag hopen dat er later niets gebeurd met u door criminelen... als ze de crimineel dan vinden door middel van t filmpje of foto.. ga je dan ook janken over privacy rechten?? Of bent u de agent dankbaar dat deze mogelijkheid bestaat om criminelen vlugger op te sporen..

Ik mag echt lijden dat t u niet overkomt of een ander familielid of kind.. of van wie dan ook.. want dan zal duidelijk zijn dat de politie hun eigen handjes mogen gaan boeien en dom mogen toezien hoe criminelen WEL alle faciliteiten gaan gebruiken om de rottigheid te laten groeien..

Altijd dat gezever over filmen ect...
Zie de nut ervan in ipv te janken over je koppie die op een filmpje staat

Er zijn al zat slachtoffers die er zeer blij en dankbaar mee waren dat de crimineel gepakt werd door toedoen van dit soort bewijs

Criminaliteit was er vroeger is er nu en zal er in de toekomst ook nog zijn, ik mag hopen er geen slachtoffer van te worden maar die zekerheid heeft niemand en zal niemand ook krijgen, hoeveel vrijheden je ook opoffert.
Je wordt slachtoffer in een paar seconden, dat kan de politie/overheid niet voorkomen ze kunnen alleen achteraf handelen, maar daar schiet je weinig mee op als je kind dood is.

Alles heeft ze voor- en nadelen maar moet je het voordeel van 99% van de bevolking wegnemen omdat 1% er misbruik van maakt?
 
Elke crimineel die ze ermee oppakken is voor mij een applaus waard en vooral t filmen waard

En voor mij part mogen ze van mij me DNA ook gelijk hebben...
Zou volgens mij wel eens zeeeeeeeeer handig zijn :}
 
Je kunt NOOIT overdrijven met je recht op privacy! Het is de grootste vrijheid die hebt.
Privacy is grotendeels een wassen neus, een fictief iets. Ook nu wordt alles bijgehouden, pintransacties, overschrijvingen, op stations en in winkels wordt je gefilmd en worden de beelden bewaard, aankopen bij de supermarkt, airmiles, waar en met wie je belt met je telefoon of gsm, internetactiviteit etcetera etcetera. Ik durf zelfs te beweren dat vrijheid niet bestaat in dit land.

Uiteraard heb ik ook graag privacy maar ik heb niet de illusie dat ik dat in het openbare leven heb. En dat 99% moet boeten voor de misdaden en fouten van 1%, tja... da's al zo sinds de mensheid bestaat. Als iedereen zich netjes gedroeg waren de agenten hier op het forum ook werkloos geweest. :)
 
Als ze daarmee de criminaliteit effectief kunnen bestrijden heb ik er ook totaal geen moeite mee zo nu en dan gefilmd of gefotografeerd te worden, heb niks te verbergen, zolang zij maar hard kunnen maken dat de informatie nergens anders voor gebruikt wordt.

Je kunt overdrijven met je recht op privacy denk ik, zeker als blijkt dat de misdaad daar sterk van profiteert. Ik ben bijvoorbeeld ook direct voorstander om van elk kind wat geboren wordt gelijk DNA af te nemen en in een database op te slaan. Ideaal later om misdaden op te lossen en als je niks te verbergen hebt zul je er ook geen last van hebben.
:^ Zolang het gebruik van deze informatie m.b.t. privacy voldoende wordt gewaarborgd via wetgeving en controle zie ik ook geen bezwaar. Er is veel meer informatie over een ieder vastgelegd dan je zou willen weten. Zolang dit op een juiste wijze wordt gebruikt lijkt me dat geen probleem, eerder een voordeel
 
Op woensdag 23 juli 2003 12:10 schreef 9 Ball het volgende:
..... heb je wel eens gezien wat voor wetten er in de VS de laatste tijd zijn aangenomen? Ze geven hun privacy op om het werk van overheidsdiensten makkelijker te maken, na die aanslagen was iedereen het daar mee eens, maar nu beginnen ze de nadelen te ondervinden.
.......
Je maakt me nieuwsgierig, kun je voorbeelden geven van die nadelen?
 
Dus wat ik begrijp vinden de meesten het niet erg dat de politie je filmt, fotografeerd als jij met een stel vrienden van je bij de Mac staat met je motor? Je gedraagd je toch? Je doet niets verkeerd? Laat ze maar s hun tijd en geld steken in groepen die zich niet kunnen gedragen zoals die Antillianen met hun straatraces! Laat ze die jongens maar s op de foto zetten. Zij maken zich schuldig aan een strafbaar feit, een meeting is naar mijn mening geen strafbaar feit dus waarom moet ik dan met foto, naam, kenteken in een dossier?
 
:^ Zolang het gebruik van deze informatie m.b.t. privacy voldoende wordt gewaarborgd via wetgeving en controle zie ik ook geen bezwaar. Er is veel meer informatie over een ieder vastgelegd dan je zou willen weten. Zolang dit op een juiste wijze wordt gebruikt lijkt me dat geen probleem, eerder een voordeel
Da's het probleem een beetje. Weet je waarom tijdens WOII in heel Europa vanuit Nederland relatief gezien de meeste joden zijn gedeporteerd? Juist, omdat wij alles zo netjes geregistreerd hadden, daar wisten onze oosterburen wel raad mee. Nu hebben wij idd een regering en wetgeving waarbij privacy is gewaarborgd, maar blijft dat altijd zo? Weet jij wat voor mongolen hier over 20 of 50 jaar de dienst uitmaken.
Tuurlijk zal het zo'n vaart niet lopen, maar het geeft wel aan dat je niet alles maar goed moet vinden omdat het vandaag goed geregeld is.
 
Da's het probleem een beetje. Weet je waarom tijdens WOII in heel Europa vanuit Nederland relatief gezien de meeste joden zijn gedeporteerd? Juist, omdat wij alles zo netjes geregistreerd hadden, daar wisten onze oosterburen wel raad mee. Nu hebben wij idd een regering en wetgeving waarbij privacy is gewaarborgd, maar blijft dat altijd zo? Weet jij wat voor mongolen hier over 20 of 50 jaar de dienst uitmaken.
Tuurlijk zal het zo'n vaart niet lopen, maar het geeft wel aan dat je niet alles maar goed moet vinden omdat het vandaag goed geregeld is.
:^ Dat ben ik met je eens. In het goed registreren schuilt uiteraard het gevaar van misbruik, dit moet je dus goed ondervangen.
Het zal dus altijd een afweging blijven van voor- en nadelen.
 
Op woensdag 23 juli 2003 13:25 schreef Beemerbuffel het volgende:Het zal dus altijd een afweging blijven van voor- en nadelen.
...waarbij ik denk dat (mits ondersteund met goeie regels) de nadelen niet opwegen tegen de voordelen. :) Ook ik zie de mogelijke nadelen maar dan nog, als we in ruil voor een veel effectievere criminaliteitsbestrijding (bijvoorbeeld door het verplicht afgeven van DNA) een klein beetje privacy moeten opgeven, dan teken ik daar gelijk voor. Aan een veiligere samenleving heeft men meer dan aan zoveel mogelijk privacy. Uiteraard moeten er grenzen blijven, we moeten natuurlijk geen toestanden krijgen als in '1984' (George Orwell).
 
Volgens mij is het in nederland zo dat je ge-informeerd moet worden van het feit dat je acties/gesprekken worden opgenomen voor dat ze toelaatbaar zijn in een rechtzaal. Als je acties dus heimelijk worden opgenomen zijn die opnamen niet toelaatbaar.

Weet jij veel - mischien willen ze wel gewoon het geluid van je [bos/laser/sebring/yoshimura/etc]* opnemen om op kantoor nog honderd keer af te spelen... :9




*you may pick one
 
Volgens mij is het in nederland zo dat je ge-informeerd moet worden van het feit dat je acties/gesprekken worden opgenomen voor dat ze toelaatbaar zijn in een rechtzaal. Als je acties dus heimelijk worden opgenomen zijn die opnamen niet toelaatbaar.

Weet jij veel - mischien willen ze wel gewoon het geluid van je [bos/laser/sebring/yoshimura/etc]* opnemen om op kantoor nog honderd keer af te spelen... :9




*you may pick one
En dan krijg je vrijspraken vanwege "onwettig verkregen bewijsmateriaal", een onzinnige regel mijns inziens. Als er dus geen officiele toestemming was voor het opnemen van dat telefoongesprek van die drugsdealer mag het niet als bewijsmateriaal gebruikt worden in een rechtzaak... |(
 
Tenzij een rechter vooraf toestemming heeft verleend om het gesprek op te nemen is dat inderdaad het geval ja...

:} het nederlandse rechts-systeem (*uche uche*)
 
Over het algemeen trouwens zie ik de meeste motorrijders :] zich veilig en netjes gedragen. En heb ik meer kritiek op automobilisten die bijv. een motorrijder er niet tussen laten of overduidelijk niet de spiegels gebruiken.

Klopt, heb je het verhaal van nataly gelezen die gesandwiched werd??
hup zo de vangrail ingeduwd.....bewust!
Kenteken van die gasten was bekend maar ze zullen wel weer nix hebben gekregen!
 
Je maakt me nieuwsgierig, kun je voorbeelden geven van die nadelen?

Zoek maar eens op "patriot act" in combinatie met "librarian" of "muslim".
Je staat verbaasd over de wetten waar ze mee ingestemd hebben, bibliotheken en universiteiten moeten hun gegevens vrij geven aan de overheid en zelfs actief informeren. Wie leest welke boeken en kan dit gevaarlijk zijn voor de staats-veiligheid. Je kan opgepakt worden met alleen een verdenking en voor onbepaalde tijd vastgehouden worden zonder dat er ook maar iemand geinformeerd hoeft te worden dat je bent opgepakt en waar je bent, dus geen lastige advocaten meer die je wijzen op alle wetten.
Dit houd dus in de praktijk in dat je er geen andere ideeen op na kunt houden dan de algemeen geldende want anders ben je verdacht en kan je een gevaar voor de staatsveiligheid zijn waarna je dus zonder opgaaf van reden opgepakt kunt worden.

Maar ja, als je niets te verbergen hebt hoef je ook nergens bang voor te zijn...
 
Zoek maar eens op "patriot act" in combinatie met "librarian" of "muslim".
Je staat verbaasd over de wetten waar ze mee ingestemd hebben, bibliotheken en universiteiten moeten hun gegevens vrij geven aan de overheid en zelfs actief informeren. Wie leest welke boeken en kan dit gevaarlijk zijn voor de staats-veiligheid. Je kan opgepakt worden met alleen een verdenking en voor onbepaalde tijd vastgehouden worden zonder dat er ook maar iemand geinformeerd hoeft te worden dat je bent opgepakt en waar je bent, dus geen lastige advocaten meer die je wijzen op alle wetten.
Dit houd dus in de praktijk in dat je er geen andere ideeen op na kunt houden dan de algemeen geldende want anders ben je verdacht en kan je een gevaar voor de staatsveiligheid zijn waarna je dus zonder opgaaf van reden opgepakt kunt worden.

Maar ja, als je niets te verbergen hebt hoef je ook nergens bang voor te zijn...
Tsja, dit lijkt me duidelijk een voorbeeld van misbruik. Informatie die op zich nuttig kan zijn kan natuurlijk worden misbruikt voor oneigenlijke doeleinden.
Aan de andere kant kan ik toch wel enig begrip opbrengen voor de achterdochtige dan wel paranoide houding van de Amerikanen na 11 september. Als wij hier iets soortgelijks zouden meemaken dan is het nog maar de vraag of wij anders zouden reageren. Opnieuw de bekende afweging.....
 
En als het nu nog nut zou hebben... Degenen die zich met dat soort aanslagen bezig houden weten donders goed waar ze op moeten letten om niet verdacht te worden... Dus in de praktijk zijn het onschuldige mensen die hier erg veel last van hebben en degenen die ze willen hebben ontspringen de dans... Sterker nog, het wordt makkelijker voor hen omdat het eenvoudiger wordt om een rookgordijn te creeëren door anderen verdacht te maken.

Lijkt wel een beetje op de communisten jacht die ze in Amerika gehad hebben (McCarthy, meen ik). Heeft ook een hoop ellende veroorzaakt met zo goed als geen resultaat.
 
Ik ben het eens met al die mensen die zeggen als je niks te verbergen
hebt mag het van mij wel.
Want ik zou ook blij zijn als 1 van mijn kinderen iets overkomt en ze kunnen zo'n gast gelijk oppakken doormiddel van het jarenlange filmen en foto's maken!
En over het filmen op meetings misschien zoeken ze idd wel naar gestolen motoren ofzo en als je moter gestolen zou zijn ben je ook blij dat ze hem op zo'n manier terugvinden en zouden die straatraces in dordrecht ook niet plaatsgevonden kunnen hebben.
 
Ik ben het eens met al die mensen die zeggen als je niks te verbergen
hebt mag het van mij wel.
Want ik zou ook blij zijn als 1 van mijn kinderen iets overkomt en ze kunnen zo'n gast gelijk oppakken doormiddel van het jarenlange filmen en foto's maken!
En over het filmen op meetings misschien zoeken ze idd wel naar gestolen motoren ofzo en als je moter gestolen zou zijn ben je ook blij dat ze hem op zo'n manier terugvinden en zouden die straatraces in dordrecht ook niet plaatsgevonden kunnen hebben.

maar laat de politie dan bij straatraces gaan posten. Waarom staan ze niet daar te posten, ze weten dat de kans veel groter is om daar een gestolen motor te vinden dan dat dat bij een meeting is! Dat kan iedere leek toch wel bedenken?
Het idee dat ik misschien in zo'n dossier sta geeft mij t gevoel dat ik 40 jaar geleden in Rusland leef ofzo.
Ik wil graag een stukje DNA afgeven zodat er in de toekomst beter kan worden opgetreden tegen moordenaars en verkrachters maar ik vind het belachelijk dat iemand in een dossier staat puur en alleen omdat hij toevallig een bepaalde hobby heeft.
 
maar laat de politie dan bij straatraces gaan posten. Waarom staan ze niet daar te posten, ze weten dat de kans veel groter is om daar een gestolen motor te vinden dan dat dat bij een meeting is! Dat kan iedere leek toch wel bedenken?
Het idee dat ik misschien in zo'n dossier sta geeft mij t gevoel dat ik 40 jaar geleden in Rusland leef ofzo.
Ik wil graag een stukje DNA afgeven zodat er in de toekomst beter kan worden opgetreden tegen moordenaars en verkrachters maar ik vind het belachelijk dat iemand in een dossier staat puur en alleen omdat hij toevallig een bepaalde hobby heeft.


Alsof ze niks beters te doen hebben dan bij illegale races te posten...
Ooit gehoord van zware misdadigers opzoeken?

Ik zal je vertellen dat in de periode dat er personages waren die me kind wilde jatten ze drukker bezig waren DAARMEE EN ook nog in samenwerking met andere korpsen want dat ik me kind nog had was doordat ik zelf knokte om dr te houden
Maar dat t een heel netwerk met criminelen betrof die ze aant oprollen waren daar hoorde ik ook na een week over.
Dus je maakt t hun idd makkelijker en MIJN ZEGEN HEBBEN ZE
Dat ze die kloothommels allemaal opruimen die aan mijn kind zaten en ook nog aan vele anderen waar we nog niet eens weten hoeveel er van die eikels rond lopen



Of inbrekers die bejaarden beroven
Of assisteren bij zware ongevallen
Of
Of
Kan nog ff doorgaan hoor

Is nu beetje duidelijk gelijk waarom ik achter de politie sta
Hun leven bestaat uit meer dingen dan flitsen en boetes sturen
Maar daar kijken we voor eigen inzicht veel te vaak omheen

Privacy hou je al filmen ze je
Je privacy word geschend als er criminelen aan je leven willen komen of aan je familie of aan je spullen.
DAT is je privacy schenden en niet t filmen van personen als ze de wereld er een beetje mooier van kunnen maken
 
maar laat de politie dan bij straatraces gaan posten. Waarom staan ze niet daar te posten, ze weten dat de kans veel groter is om daar een gestolen motor te vinden dan dat dat bij een meeting is! Dat kan iedere leek toch wel bedenken?
Het idee dat ik misschien in zo'n dossier sta geeft mij t gevoel dat ik 40 jaar geleden in Rusland leef ofzo.
Ik wil graag een stukje DNA afgeven zodat er in de toekomst beter kan worden opgetreden tegen moordenaars en verkrachters maar ik vind het belachelijk dat iemand in een dossier staat puur en alleen omdat hij toevallig een bepaalde hobby heeft.
Hmm, zomaar een idee wat in me opkomt, misschien kun je de volgende keer zo'n agent vragen waarom 'ie foto's staat te maken?
Ik denk dat als je dat normaal vraagt dat je dan ook een normaal antwoord zal krijgen. Ben ik best benieuwd naar....
 
Op woensdag 23 juli 2003 15:12 schreef Poetssloof het volgende:Is nu beetje duidelijk gelijk waarom ik achter de politie sta
Hun leven bestaat uit meer dingen dan flitsen en boetes sturen
Maar daar kijken we voor eigen inzicht veel te vaak omheen

Privacy hou je al filmen ze je
Je privacy word geschend als er criminelen aan je leven willen komen of aan je familie of aan je spullen.
DAT is je privacy schenden en niet t filmen van personen als ze de wereld er een beetje mooier van kunnen maken

Daar zeg je meteen iets, waarom houd de politie zich bezig met het intensief controleren van de snelheid op de meest belachelijke plaatsen!
Kunnen ze die jongens niet ergens anders gebruiken dan? Pleur een flitspaal op de snelweg neer en het scheelt je weer 2 man die een dag in hun wagentje liggen te pitte. Op lange termijn scheelt dat ook nog s geld. Automobilisten die daar vaker rijden weten dat dat ding daar staat, word er niet te hard gereden, dat probleem ook weer opgelost.
Vind je het dan ook goed dat ze bij houden wanneer jij wie belt (je kan een bekende crimineel bellen nl.), ze weten waneer wie waar is (je kan een ontmoeten hebben met een crimineel), ze weten wie je vrienden zijn (kan een crimineel tussen zitte). Zo kan ik nog wel verder gaan.
Privacy betekend voor mij dat ik kan doen en laten wat ik wil en zolang dat niet verboden is hoeft niemand te weten dat ik dat doe, ook de politie niet!
Posten bij zo'n meeting is niet verkeerd, niets mis mee maar als ze opnamen maken wie daar geweest is terwijl er niets verkeerds gebeurd gaat mij te ver.
 
registratieland nederland.

beetje rare manier van denken (ik zeg niet dat ik zo denk, maar het zou kunnen.) je kan er mee eens zijn of niet:

als je je hier in dit land netjes aan de regels houd dan loop je de meeste kans om genaait te worden.
bijv: je haalt netjes je rijbewijs, kenteken op je eigen naam, verzekering. en als je geflitst wordt, dan valt de bon op de deurmat.

als je alles aan je laars lapt dan kennen ze je niet en weten ze ook niet waar ze wezen moeten.
hoe kunnen ze je rijbewijs in nemen als je die toch niet hebt, motor loopt niet op een rijbewijs maar op benzine!
als je voor een controlle flink hard er vandoor rijd, dan moeten politie voor hun eigen veiligheid en voor die van andere (ook de bestuurder die der vandoor gaat) de achtervolging staken.

heel simpel gezegd: als je maar goed genoeg je best doet, pakken ze je niet.

(politie in frankrijk is daarintegen heel anders, daar mag je met een crosser zonder kenteken in de bossen rijden, maar zodra je ook maar 1 nop van je band op de openbare weg zet en ze zien je, dan pakken ze je. Maar dan pakken ze je ook echt, ze rijden je gewoon overhoop als het moet.)

STEL:

Dan heb je dus met het dna gebeuren bij wijze van spreken. stel dat ze een centraal bureau weten op te zetten waar alle dna profielen van iedereen is opgeslagen.
uiteraard kunnen ze dit niet verplichten, dus dan moet het op vrijwillige basis gebeuren. laat zeggen je krijgt belastingskorting als je geregistreerd staat (joepie airmiles :) ).

voorbeeld: je gaat lopen zuipen in het cafe, lalalala.. met je dronke harses ruk je een verkeersbord uit de grond, door je inspanning en het druk maken zal je vast wel ergens wat dna uit strooien en het staat gelijk vast dat jij dat bord eruit heb getrokken want jou dna ligt daar.
tuurlijk zullen ze voor een verkeersbord geen dna onderzoek op poten zetten. maar doordat je zelf zo goed gelovig je laat registreren wordt je door een simpel onderzoekje gelijk genaait voor de simpele dingen. want banken beroven of verkrachtingen doet de normale men niet, en zeker al niet wanneer je je geregistreerd heb, want dan graaf je je eigen graf.

terwijl als je denk wha ik hoef me niet te registreren, want ik betaal toch al geen belasting (bedoel, waarom zou ik, zonder woon ik ook) dus hoef ik ook geen korting.. dan kan je flikken wat je wilt want ze hebben toch jou dna niet in het bestand.

nog zoiets is, waarom worden alle motoren die gejat worden naar het oostblok verscheept? omdat het daar niet zo nauw samen werkt met andere landen wat betreft controlle van framenummers.

maar als je je motor netjes op jou naam wil zetten en pas over 2 maandjes wil gaan verzekeren omdat je dan pas je rijbewijs hebt, dan krijg je via een geautomatiseerd procces gewoon een schikking binnen voor het onverzekerd rondrijden.
omdat je als eerlijke burger net ff de regeltjes niet goed genoeg heb gelezen en denkt goed bezig te zijn.
en de mensen die onverzekerd rond rijden die zetten hem gewoon niet op hun naam.
hoppa! karren der mee, back to square one weten ze niet bij wie ze moeten zijn en zal je ook niet automatisch een acceptgiro binnen krijgen.


doet mij gelijk weer denken aan demolition man, (voor de gene die die film hebben gezien)

ergens in de film zitten ze met ze'n alle op dat politie bureau.
ze kunnen zegmaar van iedereen zien waar ze op dat moment lopen, wat ze doen. alleen ze kunnen niet zien waar die ene bruine vent loopt, (die had volgesmij geen chip in ze'n nek zitten ofzo).
die bruine liep overal mensen af te maken en dat konden zij daar op dat scherm in het PD wel zien. En dan was de chief daar met ze'n snuggere opmerking "nou , zodra er ergens iemand wordt vermoord, dan weten we waar hij is!"
oftewel als je privacy beleid zo geregeld is, dat alles van iedereen geregistreerd is en je wetshandhaving is daarop afgestemd, dan ben je als niet geregistreerde koning in een paradijs.

ik snap wel dat er nog vele haken en ogen aan steken, maar het is maar een manier van denken.

ze kunnen zoveel registreren, geen privacy meer, etc. maar het zal nooit helemaal waterproof worden.
De gene die ze er mee willen aanpakken, die pakken ze niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan