MAG Dierenvoertoer 2002

Niks daarvan! Ik bedoelde dus: iedereen die regelmatig op het viaduck staat (leuke woordspeling, zie je 'em??) moet komen. Dus steek dat Portugal maar in je optie, zeg maar... :P

Kwaak kwaak, ongekend, zeg maar :P ;) , maar ik ga naar Portugal.

Volgende week kom ik met goed weer wel weer eens kwaken op
het Duckerdeduck te Zutfun.

O'ja, geloof gelijk melden in dit topic of je lid ben van MAG..."ja, ik ben lid"
 
Kwaak kwaak, ongekend, zeg maar :P ;) , maar ik ga naar Portugal.

Volgende week kom ik met goed weer wel weer eens kwaken op
het Duckerdeduck te Zutfun.

O'ja, geloof gelijk melden in dit topic of je lid ben van MAG..."ja, ik ben lid"


Nou veel plezier daar dan. Niet verzuipen he eendje??? :P
 
Nou veel plezier daar dan. Niet verzuipen he eendje??? :P
Ik heb eigenlijk wel zin....


...maar...



Mijn koolborsteltje is nog niet binnen (dynamo cb750) dus als dat zondag nog niet gefixt is heb ik zo'n 3 reserve accu's nodig om 't te halen.

(maar ik zal eens een poging wagen om zondag tijd & gelegenheid te scheppen. :) )
 
Ik heb eigenlijk wel zin....


...maar...



Mijn koolborsteltje is nog niet binnen (dynamo cb750) dus als dat zondag nog niet gefixt is heb ik zo'n 3 reserve accu's nodig om 't te halen.

(maar ik zal eens een poging wagen om zondag tijd & gelegenheid te scheppen. :) )


Kom je toch lekker met de 400??? Geen smoesjes jongeman!! :)
 
Hier nog een MAG lid, 3Wheels lid, BD lid enz.... maar tevens ook 1 van de personen die destijds aan de Dierenvoertoer wieg heeft gestaan. Samen met Rens, Katinka, Joop, Francien & Ayelet... dat is (effe uit d'n bol) zo'n acht jaar geleden :z

Sindsdien al veel dierenvoertoeren gereden en ook dit jaar zullen we weer van de partij zijn :}

Als er nog peoples zijn die vanuit Veenendaal/Rhenen/Ede/Zetten mee willen rijden in een groepie, dan hoor ik dat wel!
 
Hier nog een MAG lid, 3Wheels lid, BD lid enz.... maar tevens ook 1 van de personen die destijds aan de Dierenvoertoer wieg heeft gestaan. Samen met Rens, Katinka, Joop, Francien & Ayelet... dat is (effe uit d'n bol) zo'n acht jaar geleden :z

Sindsdien al veel dierenvoertoeren gereden en ook dit jaar zullen we weer van de partij zijn :}

Als er nog peoples zijn die vanuit Veenendaal/Rhenen/Ede/Zetten mee willen rijden in een groepie, dan hoor ik dat wel!

Mr. fotograaf is er ook bij!!! :} :}

Kunnen we meteen in de speeltuin van Zutphen een paar foto's trekken, alhoewel, als er in ene 300 motoren gaan spelen daar stort de brug in, krijgen de motorrijders en de MAG een slechte naam etc. Toch maar een andere keer dan (al shet zo doorgaat met het weer zal dat wel volgend jaar worden)...

Over het weer gesproken: dit weekend wordt wel mooi weer, zonnetje en 22 graadjes, ideaal dus!! :)
 
mr. en mrs. roestendoenze gaan in ieder geval ook mee, en die komen uit Eindhoven en/of omstreken. Dus voor de rest ook geen slappe excuses meer... :} :} :}
 
Zo is het maar net!!! Roestendoenze alvast welkom, ben benieuwd hoe ik MF people tussen het gewone motor volk moet halen ;-)

de familie roestendoenze is makkelijk te herkennen. Hij is op zijn briks gekleed, zij in sjiek leer. Bewegen zich voort op Japanse motorfietsen in bedenkelijke staat. Moet je kunnen kennen. :)
 
Zo is het maar net!!! Roestendoenze alvast welkom, ben benieuwd hoe ik MF people tussen het gewone motor volk moet halen ;-)

Zut= ducati st2 (als ze wil starten :( ) en Linda op een zwarte sv650 s. Waarschijnlijk beide met een 10 kilo zak kattenvoer op de buddy :)
 
Zut= ducati st2 (als ze wil starten :( ) en Linda op een zwarte sv650 s. Waarschijnlijk beide met een 10 kilo zak kattenvoer op de buddy :)

Ralfie = zwarte BMW Gummiekoe en ik heb een oranje vestje aan, ben denk ik dus het makkelijkst te herkennen :P

En twee koffers vol voer erbij, maar dat zie je niet aan de buitenkant :)
 
oeps was ik dit toch helemaal vergeten :? :? :? :? , maar was vandaag toch van plan te gaan brikken dus ik kom die kant ook op :P :P
 
Op zondag 15 september 2002 00:23 schreef Triker het volgende:
Zwarte Duc monster, Davida helm en met een jarige job achterop :z


Hebbie niks van gezegd!!! Anders hadden we een kadootrje gekocht (een kat of een hond ofzo :P )
 
Ralfie van de BMW in Motoremotion (en van hier natuurlijk), ik heb jou en je vriendin gezien, Op je oranje hesje stond chief raffie crew??

En wat was de dierenvoertoer gaaf zeg...272 motoren.
En ik zag 4 trikes..op de heen weg reed ik (vulcan met windscherm) met een vriend (hij op goldwing) achter een trike met een doorzichtige rode rotorkap, een paar minuten, toen kwamen we in een stoet motoren en we gingen met dat groepje het terrein op om 12:45. Beetje laat om mooie foto's op het startterein te maken, maar het was niet anders.
Mooie dag, en zutphen was erg terrassig in het centrum op zondag, dus dat was ook lekker na de rit.
:)
 
Ik had wel ongelofelijke pijn aan me reet en de temp meter van mijn motor kon het tempo ook niet echt waarderen. Had niet verwacht dat het tempo zo laag zou zijn. Wel handig dat we voorrangsregels mochten negeren en dat stoplichten ook niet van belang waren :)

En natuurlijk weer wat mensen van het forum ontmoet :)
 
Ik had wel ongelofelijke pijn aan me reet en de temp meter van mijn motor kon het tempo ook niet echt waarderen. Had niet verwacht dat het tempo zo laag zou zijn. Wel handig dat we voorrangsregels mochten negeren en dat stoplichten ook niet van belang waren :)

En natuurlijk weer wat mensen van het forum ontmoet :)
:^

Was idd wel lachen...

...door 't rood rijden, terwijl oom agent breed grijnzend naar je staat te zwaaien. :)


Bij mij was de olie zo dun (vd hitte van 't blok) dat mijn olielampje 1 keer twijfelde of er sowieso nog wel olie rondgepompt werd.

& toen ik weer bijna thuis was ging ineens m'n dashboard verlichtig branden (terwijl die al 'n half jaar stuk is), dus ik ben er ook nog zelf beter van geworden. ;)
 
Ralfie van de BMW in Motoremotion (en van hier natuurlijk), ik heb jou en je vriendin gezien, Op je oranje hesje stond chief raffie crew??

En wat was de dierenvoertoer gaaf zeg...272 motoren.
En ik zag 4 trikes..op de heen weg reed ik (vulcan met windscherm) met een vriend (hij op goldwing) achter een trike met een doorzichtige rode rotorkap, een paar minuten, toen kwamen we in een stoet motoren en we gingen met dat groepje het terrein op om 12:45. Beetje laat om mooie foto's op het startterein te maken, maar het was niet anders.
Mooie dag, en zutphen was erg terrassig in het centrum op zondag, dus dat was ook lekker na de rit.
:)

Dat was ik inderdaad, met die sticker. Ik was op stap met mijn 4 vrouwen en die hadden bedacht dat zij dan de Raffie-crew waren en ik dan maar chief... :P

Ik dacht al dat ik iemand ergens "uit Soest" hoorde zeggen maar wist niet dat je zou komen, anders hadden we nog effe een babbeltje kunnen maken!

Die foto's van het startterrein zullen deze week wel op de MAG-site komen (www.mag-nl.org), dus kun je daar nog eens kijken. :)
 
Ik had wel ongelofelijke pijn aan me reet en de temp meter van mijn motor kon het tempo ook niet echt waarderen. Had niet verwacht dat het tempo zo laag zou zijn. Wel handig dat we voorrangsregels mochten negeren en dat stoplichten ook niet van belang waren :)

En natuurlijk weer wat mensen van het forum ontmoet :)

Tip: volgende keer verder achteraan rijden. Daar ligt het temp rond de 70-80 km/h omdat de stoet constant uit elkaar getrokken word (harmonica-effect), dus dat vind je motor ook toffer.

Leuk dat jullie er ook waren!! :)
 
Tip: volgende keer verder achteraan rijden. Daar ligt het temp rond de 70-80 km/h omdat de stoet constant uit elkaar getrokken word (harmonica-effect), dus dat vind je motor ook toffer.

Leuk dat jullie er ook waren!! :)
Volgens Triker viel dat tegen & was ook 8erin 't tempo behoorlijk constant & laag.

Zelf de laatste 10 km ook behoorlijk 8erin gereden & en 't enige verschil dat ik merkte met voorin, was dat de 'bijna stilsta momenten' nu 'helemaal stilstaan' werd.

Maar dat mag de pret niet drukken, je moet toch wal als je in een sliert van 3 km ofzo rijdt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan