MAG dierenvoertoer

Hmm ik zie soms wel wat agressie
:+
Ik aggressief?


full



Hoe kom je daar nou bij? :?
 
Gelukkig hebben we de foto's nog :Y

01.jpg


02.jpg


03.jpg


04.jpg


05.jpg


06.jpg


07.jpg


08.jpg


09.jpg


10.jpg


11.jpg


12.jpg


13.jpg


14.jpg


15.jpg


16.jpg


17.jpg


18.jpg


19.jpg


20.jpg


21.jpg


22.jpg


23.jpg



Ondanks de regen (hier en daar een kleine bui :X ) toch een leuke dag voor een goed doel. Ook weer een paar MF'ers in het echt gezien en / of gesproken (baksteen, theaterbeest, biker beertje, triker).

Tot volgend jaar :W
 
Oja? regende het dan :? :X

:+

Zo ook weer thuis.
Regen, waar? wanneer? 8-) :+
Was weer een belevenis!!!

De zon kwam wel maar toen hadden we het voer afgeleverd.

Baksteen, was een leuk gezicht, volle bepakking? (diervoer)
Biker Beertje, sorry, heb nog gezocht, maar je niet gevonden.

Heb niet veel foto's maar ze komen binnenkort.

Ga nu alle natte onder(goed)delen van mijn lijf plukken. Op de terugweg weer regen!

:] :]
 
Je had alleen de groene auto maar hoeven zoeken, die viel nogal op tussen jullie, maar ik reed achter Baksteen.
Ik heb niet hoeven zoeken naar MF'ers vandaag.

Kom bij het tankstation naar buiten lopen, zie ik een motoragent met een zak voer op z'n rug. Ikke eerst :? toen oh ja, dat zal Baksteen wel zijn dan.

Vervolgens op de parkeerplaats. Sta nog niet stil of ik hoor al keihar GESPOT! achter me *O*
 
Gelukkig dat Baksteen nog een leuke rugzak vol voer mee had, veel motorrijders hebben het helaas laten afweten, maar was genieten *D

Gelukkig heb ik hem en zijn collega nog wat leesvoer meegegeven voor tijdens de volgende zomerregenbui *D :]
 
Laatst bewerkt:
Het was vochtig maar gezellig, ik hoop dat het asiel er nog jaren op vooruit kan :)
Alleen tegen die tijd zal het meeste wel bedorven zijn :X

FULLY waarom heb je mijn helm gefotografeerd, en de achterkant is nog veel mooier ;)

Toch is het een mooie foto met al die druppeltjes ;(
 
Katz niet slecht met toch nog zo'n opkomst ondanks de slechte voorspellingen. Denk dat we inderdaad rond de 250 motorfietsen zaten en drie trikes + 1 volgauto achteraan de stoet ;)

Al bij al een goede opkomst, en dat ene kleine buitje, dat is nauwelijks regen te noemen _O- _O-

Vond het in ieder geval weer gezellig om veel oude bekenden te zien :W
 
was geweldig NAT, maar ook geweldig leuk. Mooie opkomst hoor, ondanks de dikke mist. Weer leuke contacten gelegd en een hoop aan mooie fietsen gezien. Jammer dat nogal wat "bekende gezichten" dit jaar al dan niet plots verhinderd waren. Maar nogmaals, zo'n 250 bij weeromstandigheden die voor velen bij "buiten-het-seizoen" horen, vind ik een mooie opkomst.
Volgend jaar weer!
 
Ik was om vijf uur thuis. Weer geheel droog!!!!

De toerrit zelf was een ongekende ervaring. Nog nooit heb ik met zoveel regen de dierenvoertoer begeleid. Was heel hard werken, zowel voor de rijders van de rit als de verkeersregelaars met dit slechte weer: alle aandacht was heel hard nodig. Het clubje verkeersregelaars heeft inmiddels kennelijk zoveel vertrouwen van het regiokorps dat men dit jaar zelfs meende te kunnen volstaan met twee (beregoede) agenten. Ook waren de deelnemers aan de toerrit heel alert, spiegelden goed en lieten goed gaten vallen voor ons om in te duiken tijdens het inhalen van de stoet. Was echt wel super geconcentreerd rijden, dus ik heb helaas geen bal van de omgeving gezien.

Top voor Rens en Katinka dat het toch weer die ambiance had die ze zo koesteren: een groep motorrijders die genieten, ook als is het takkenweer, van hun vreselijk mooie hobby, daarbij een goed doel steunen en bijdrgaen aan de naamsbekendheid van de MAG. Een woord: Gaaf.

Rugzakje van Baksteen was tof, maar bleek aan het eind van de rit leeg! :? Heeft ie onderweg mischien toch stiekum zitten snacken? ;)

Motormaatjes en mijnheer Baksteen en collega, zoals ze hier zeggen, "Houdoe en bedankt" voor een toffe dag. Enne blijf het MAG werk steunen, want voor je het weet rijdt een 650cc eenpitter met CVT als het aan de 'stropdassen' ligt.

ThunderSTreak :W
 
Was zeker een hele ervaring! Erg leuk om iedereen met blauwe en zwarte handen te zien rondlopen :+

Mijn tweepitter liep op een gegeven moment nog maar op één pit, had zich waarschijnlijk een klein zwembadje gevormt op mijn kleppendeksel :X

Maar al met al een leuke dag voor het goede doel. Volgend jaar weer *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan