MAG dierenvoertoer

Zo, leuk dagje *D


Zeldzaam grote regedruppels gezien :} :}


Geweldige motorrijders vandaag.
En idd is er van de kant van de politie erg veel vertrowuen gegroeid in deze toch en zijn begeleiders. Vorige jaar waren we er met 5 motorrijders...dit jaar met 2...waarbij ik erg ointspannen en relax't....niks heb gedaan behalve meerijden.
De hele groep motorrijders reed geweldig en de begeleiders deden het uitstekend.
Echt petje af, ik heb begeleidingen met puur en alleen politiepersoneel gedaan waar het stukken slechter ging!!


Heel wat M-Férs gezien, maar met veel te weinig kunnen praten en met diegene die ik gesproken heb veel te kort....en dat begon idd al bij het benzine station :+ ;)

Mijn voer zat achterop de motor, rugzak was slecht ter illustratie dat ook de politie meewerkt en meedenkt aan het goede doel...en als soort ludieke actie... :+ ;)



 
Er zijn onderweg 2 motoren uitgevallen..1 sjopper met een dame erop al vrij vroeg en later nog een Harley die al een tijdje er onregelmatig liep ...iemand enig idee hoe het daarmee is verlopen ??

En er is in Apeldoorn een valpartij'tje geweest ?? Iemand enig idee ??
 
Valpartijtje was vlak voor mij. Maar ook zo weer aan de kant gezet. Kon de rest door, netjes geleid om het plasje benzine dat op de weg terecht was gekomen.
Geen idee hoe het ontstaan is. Mss het felle zonlicht O-)
 
He, Baksteen, nu al uitgelezen, O-) })

Valpartijtje in Apeldoorn is goed afgelopen, dame had arm wat bezeert, maar motor liep verder zonder problemen, andere twee, niets over gehoord, denk dat ze toch wel lid zijn van pech/hulpdienst, we slepen nooit een bezemwagen mee, is en blijft eigen verantwoordelijkheid. :]
 
Er zijn onderweg 2 motoren uitgevallen..1 sjopper met een dame erop al vrij vroeg en later nog een Harley die al een tijdje er onregelmatig liep ...iemand enig idee hoe het daarmee is verlopen ??

En er is in Apeldoorn een valpartij'tje geweest ?? Iemand enig idee ??
De dame met chopper (lid van de virago star club) had al start problemen met de motor bij het klubhuis, (aangeduwd) onderweg is haar man terug gereden en heeft de motor weer aangeduwd en samen zijn ze via een korte weg naar het asiel gereden en kwam de club weer bijelkaar *O*

Ze heeft al een nieuwe accu, maar nog geen tijd gehad hem in te bouwen :X
 
Spandoek kan ik het niet noemen nee, ik had een gewoon A4 kopie op de achterruit zitten, en ook nog een MAG file sticker

Die sticker heb ik gezien!!! En je ging ook elke keer netjes naar rechts als ik weer een rotonde/kruispunt vrij had gegeven, de relaxerende Baksteen :W voorbij speerde en mij naar de voorkant van de stoet begaf.

*O* Waren er maar meer zoals jij! *O*
 
Die sticker heb ik gezien!!! En je ging ook elke keer netjes naar rechts als ik weer een rotonde/kruispunt vrij had gegeven, de relaxerende Baksteen :W voorbij speerde en mij naar de voorkant van de stoet begaf.

*O* Waren er maar meer zoals jij! *O*
Dadelijk wordt ik nog verlegen van je complimenten.



Maar niet heus :+ , iig wel bedankt, en ja waren er maar veeeeeeeeel meer zoals ikke in mijn koekblik, mooi rekening houdend met motoren.
Dat probeer ik trouwens overal te doen, en niet alleen voor jullie marshalls tijdens zo'n rit :] :Y
 
En nou weet ik dus NOG steeds niet wie "ThunderSTreak"is.. B| |(

Ik wel (gelukkig)!

Thunder rijdt op een paarse ST1100, reikt helmen en rugzakjes aan als agenten die aan de verkeerde kant van de kantine van de Animals hebben afgelegd en bedankt agenten aan het eind van de dag met "Houdoe en bedankt!" voor hun tomeloze (relaxte)inzet!
:+

Volgende stap:een foto plaatsen?
 
Nou vooruit dan.

normal_24_1588.jpg



en deze

normal_21_1753.jpg


In actie bij een dierenvoertoer in de ZON.
 
Laatst bewerkt:
Ook ff reageren dan... 't was inderdaad weer geweldig. Ik was een beetje vergeten hoe regen ook al weer smaakte, maar nu weet ik het weer. Het begleiden was inderdaad behoorlijk intensief door de regen. Ik heb dus ook niet veel van de route gezien, maar daar was ik vast niet de enige in... Geweldig om te zien hoe sommigen met verbeten blik door de hoosbuien zwoegden.

Ik had voor de gelegenheid de Diversion van m'n vriendin mee, m'n eigen brommert met MF-sticker stond dus thuis. Maar er waren best wel een paar MF-ers aanwezig dus... :-)

Maarre iedereen bedankt! Volgend jaar weer...
 
LET OP! VERZOEKJE VAN DE ORGANISATIE!!

Als jullie foto's hebben gemaakt zouden Rens en Katinka die graag krijgen. Bij voorkeur op CD omdat anders hun mailbox ontploft. Mail even met dierenvoertoer(apedinges)mag-nl.org voor adresgegevens etc.

Alvast bedankt!
 
Terug
Bovenaan Onderaan